×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

123 14 - این نکات در مورد مدیریت پیج اینستا را نخوانید -

اینستاگرام این برنامه شبکه اجتماعی که بیش از نود درصد مردم دنیا از این برنامه استفاده می کنند. محبوبیت این برنامه به اندازه ای است که، بسیاری از مردم از این فضا برای فروش محصولات مختلف خود استفاده می کنند. برای این که بتوان از این فضا کسب درآمد کرد نیاز است تا مدیریت پیج اینستا را برون سپاری کرد. برای برون سپاری این کار نیاز است تا با یک شرکتی که خدمات مدیریت پیج اینستاگرام را ارائه می دهد، همکاری کرد. پیدا کردن این شرکت ها کاری سخت نیست و به لطف موتور جستجوی گوکل، تنها با سرچ کردن این عبارت می توانید لیستی از این شرکت ها را بیابید.

نکاتی که هیچ وقت نمی توانید در خصوص ادمین اینستاگرام، مدیریت پیج اینستاگرام و.. را بخوانید، در این مقاله خواهید دانست. تنها کافیست کمی و قت بگذارید تا با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

برای انتخاب ادمین اینستا هیچ وقت عجله نکنید و باصبر و حوصله این کار را انجام دهید. علت را می توان حساسیت موضوع مدیریت پیج دانست. برای این که بتوانید از انتخاب ادمین اینستا مطمئن شوید، کافیست با یک شرکت ماهر در این زمینه همکاری داشته باشید.

استراتژی مدیریت پیج اینستا

برای این که بتوانید، مدیریت پیج اینستا خود را به صورت اصولی به جلو ببرید نیاز است تا، از یک سری قدم های مشخص پیروی نمایید. این قدم های مشخص همان استراتژی های کار شما به شمار می آیند. دانستن این استراتژی ها خود به تنهایی هشتاد درصد راه موفقیت را تشکیل می دهند. استراتژی هر کسب و کاری با دیگری متفاوت می باشد. برای دانستن این استراتژی ها نیاز است تا با یک مجموعه با تجربه در خصوص مدیریت پیج اینستاگرام همکاری داشته باشید. اگر می خواهید در کار خود موفق باشید با مجموعه های موفق در این زمینه همکاری داشته باشید.

نیمی از مسیر موفقیت شما زمانی طی می شود که بتوانید مخاطبان خود را قانع نمایید تا پیج شما را دنبال کنند. اما چطور می توان این کار را انجام داد؟ تولید محتوای جذاب را می توان دلیل اصلی برای جذاب شدن پیج شما دانست. زمانی که پیج شما  محتوای منحصر به فرد و جذاب داشته باشد، مخاطبان از دنبال کردن شما پشیمان نخواهند شد. اگر محتوای شما جذاب باشد؛ به صورت ناخودآگاه افراد پست و یا استوری شما را با یکدیگر به اشتراک می گذارند؛ در این صورت زنجیره ای از افرادی که محتوای پیج شما را دنبال می کنند، شکل می گیرد. به این وسیله بدون نیاز به پرداخت هرزینه ای در اینستاگرام مخاطبان زیادی را پیدا خواهید کرد.

نحوه پاسخگویی به دایرکت ها و کامنت ها توسط ادمین اینستاگرام

یکی از مهم ترین قدم های درست در مدیریت پیج اینستا در این است که بتوانید پاسخگویی مناسبی به دایرکت ها و کامنت ها داشته باشید. اگر مخاطبی به دایرکت شما سر بزند توانسته اید هفتاد درصد راه فروش را طی کرده اید. ادمین پیج اینستاگرام باید در سریع ترین زمان ممکن به دایرکت ها و کامنت ها را انجام دهد. این پاسخگویی باید دوستانه باشد تا مخاطبان با پیج شما احساس صمیمیت کنند.

یک نکته مهم دیگری که وجود دارد در این است که بعد از یک تایم مشخصی نباید به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ داد. به طور مثال از ساعت ۹ شب به بعد زمان مناسبی برای پاسخگویی نیست. برای پاسخگویی به دایرکت ها نیز همچین اصولی را باید رعایت نمایید. بهتر است زمانی که یک شخص زیر پست شما کامنتی می گذارد، برای جواب دادن به آن از شخص بخواهید تا به دایرکتش مراجعه نماید و در دایرکت پاسخ آن را بدهید. در این صورت رابطه صمیمانه ای با آن شخص برقرار نمایید تا تبدیل به مشتری شود.

234 8 - این نکات در مورد مدیریت پیج اینستا را نخوانید -

آیا ادمین اینستا توانایی اداره کردن هر پیجی را دارد؟

 ممکن است این سوال را از خودتان بپرسید که در صورتی که مدیریت پیج اینستا خود را به یک شرکت بسپارید؛ آن شرکت توانایی این را دارد تا ادمین پیج اینستاگرام مناسبی را برای آن پیدا کند؟ جواب این سوال بله است. این صحبت کاملا درست می باشد که هر ادمین پیج اطلاعات کافی در خصوص هر بیزینسی را ندارد، اما به لطف وجود اینترنت و گوگل کسب اطلاعات از هر شغلی راحت تر از همیشه شده است؛ مضاف بر این کارفرما نیز می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار ادمین اینستاگرام خود بگذارد و به نوعی کمک کننده او باشد.

از آنجایی که اینستاگرام ویترین کسب و کار شما می باشد، پس با سپردن مدیریت پیج خود به دست افراد کم تجربه با آینده کاری خود بازی نکنید. یکبار هزینه کردن و نتیجه گرفتن بهتر از هزینه کم و نتیجه نگرفتن است. پس هیچ گاه برای انتخاب یک شرکت تنها به مسائل مالی توجه نکنید و با دیدن نمونه کارهای آن شرکت، رزومه کاری اش و… دست به انتخاب بزنید.

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

همان طور که در قسمت بالاتر به آن اشاره شد، تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام متفاوت است و هر شرکتی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد؛ این مورد را مشخص می نماید. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات مدیریت پیج اینستا با در قراردادن پکیج های مختلف و با قیمت های متنوع دست کارفرما را برای انتخاب این پکیج ها باز گذاشته اند. این قیمت ها معمولا بر اساس خدمات ارائه شده متفاوت می باشد.

3443 - این نکات در مورد مدیریت پیج اینستا را نخوانید -

نمونه کار مدیریت پیج اینستا و تیم بی اس سایت

گروه بی اس سایت با داشتن ادمین پیج اینستاگرام ماهر و همچنین داشتن نمونه کار مدیریت پیج اینستاگرام به تعداد بالا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. برای اینکه بتوانید در حوزه مدیریت پیج موفق باشید نیاز است تا کار خود را از ابتدا و به صورتی کاملا اصولی پیش ببرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق واتساپ و یا تلفنی در ارتباط باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.