جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41450 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفاوت جاروبرقی هتلی با سایر جاروبرقی ها
    09 خرداد 1401 - 12:36
    شناسه : 198676
    0

    از آنجایی که هتل ها از تعداد اتاق و مساحت بالایی برخوردار می باشند بنابراین نیاز به جاروبرقی با تجهیزات قویتری برای انجام امور نظافتی دارد.

    پ
    پ

    جاروبرقی هتلی فروشگاه اینترنتی صنعت جار در دسته جاروبرقی های تجاری قرار می گیرد. در نتیجه از قدرت بیشتری نسبت به جاروبرقی های خانگی برخوردار می باشد. فروشگاه تخصصی صنعت جارو با ارائه بهترین برندهای جاروبرقی هتلی شما را در حفظ پاکیزگی و رعایت بهداشت که اولین شرط هر هتل یا مسافرخانه ای می باشد یاری خواهد کرد.

    در جاروبرقی هتلی از قطعات جانبی برای کم کردن صدای جاروبرقی به منظور حفظ آرامش در محیط هتل ها استفاده شده است. جاروبرقی هتلی سطلی فروشگاه صنعت جارو یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدارترین انواع جاروبرقی هتلی می باشد.

    از آنجایی که هتل ها از تعداد اتاق و مساحت بالایی برخوردار می باشند بنابراین نیاز به جاروبرقی با تجهیزات قویتری برای انجام امور نظافتی دارد.

    جاروبرقی هتلی به دلیل برخورداری از ظرفیت بالا ، بدنه مستحکم ، ضد خش و علی رغم وزن کمی که دارد در برابر ضربه ها مقاوم تر بوده و سازگاری بیشتری با شرایط کاری خواهد داشت. همچنین به دلیل حجم مخزن زباله ای که دارد این امکان را به کاربر می دهد که زمان بیشتری برای جاروکشی و انجام امور نظافتی در اتاق های بیشتر بدون نیاز به تخلیه مخزن داشته باشد.

    جاروبرقی هتلی با توجه به مجهز بودن به لوازم و نازل های گوناگون موجب شده است تمامی نقاط هتل قابل نظافت باشد و هیچ نقطه ای دور از دسترس نباشد. همچنین جاروبرقی هتلی مجهز به کابل برق استاندارد و مقاوم برای استفاده در بخش های مختلف هتل می باشد.

    در هنگام خرید جاروبرقی هتلی باید به قدرت موتور و کیفیت ان توجه شود. چرا که هر چه جاروبرقی از قدرت موتور بیشتری برخوردار باشد عملیات نظافت و پکسازی محیط با کیفیت بیشتری برخوردار می شود. همچنین نوع فیلتراسیون جاروبرقی هتلی به دلیل رفت و آمد های زیادی که در این محیط انجام می شود بسیار مهم می باشد.

    جاروبرقی هتلی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو مجهز به بهترین و پیشرفته ترین میکروفیلتر هپا می باشد. در نتیجه هوای خروجی از جاروبرقی هتلی به دلیل وجود این فیلتر قوی فاقد هر گونه آلودگی و ذرات معلق می باشد. کیسه زباله جاروبرقی هتلی فروشگاه صنعت جارو از نوع دائمی می باشد.

    1123 1 - تفاوت جاروبرقی هتلی با سایر جاروبرقی ها -

    شرح عملکرد اسکرابر صنعتی بدون سرنشین

    اسکرابر صنعتی دستی و اتوماتیک فروشگاه اینترنتی صنعت جارو در دو مدل شارژی و برقی از بهترین و با کیفیت ترین برندها به منظور شست و شوی سطح زمین در اکثر اماکن اداری ، تجاری ، درمانی و صنعت در اختیار شما قرار گرفته است. فروشگاه صنعت جارو بر اساس نیاز کاربران خود پر طرفدارترین ابعاد و مدل های اسکرابر صنعتی بدون سرنشین را تهیه و در اختیارتان قرار داده است.

    اسکرابر صنعتی دستی به وسیله صفحه برس های تعبیه شده در زیر آن انواع آلودگی های چسبیده شده بر روی سطوح اعم از لکه چربی ، روغن و گرد و خاک نشست کرده را از روی زمین سابیده و بدون نیاز به مواد شوینده بیشتر و دخالت دست از بین خواهد برد.

    مکانیزم عملکرد اسکرابر صنعتی دستی نیز همانند سایر مدل ها مجهز به برس با پهنای متفاوت می باشد که ابتدا زمین به وسیله برس از آلودگی ها پاک می شود. هم زمان با آن از مخزن مخصوص نگهداری آب تمیز ، آب و مواد شوینده مورد نیاز توسط سیستم پاشش هوشمند بر روی برس های مخصوص شست و شو که در قسمت جلویی دستگاه اسکرابر قرار دارند ریخته می شود. سپس فرچه یا برس ها با قدرت و سرعت چرخش بالا عملیات برس زنی را انجام می دهند. پسماند ایجاد شده به وسیله تی جمع آوری و توسط موتور مکنده دستگاه در مخزن جمع آوری آب کثیف تعبیه شده قرار می گیرد.

    دستگاه اسکرابر صنعتعی دستی علاوه بر موتور مکنده مجهز به موتور جلو برنده نیز برای سهولت در جا به جایی این دستگاه مکانیزه می باشد. دستگاه اسکرابر صنعتی دستی در هر دو مدل کابلی و باتری خور کاملا بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است. بنابراین از تمام لحاظ برای محیط و کارکنان ایمن می باشد.

    نحوه کار با اسکرابر صنعتی بدون سرنشین این گونه است که اپراتور در پشت دستگاه زمین شوی قرار می گیرد و از طریقه دسته تعبیه شده در پشت آن هدایت اسکرابر به جهت های مختلف را در دست می گیرد. بنابراین با توجه به ابعاد کوچک تر ، وزن کمتر و تسلط بیشتر اپراتور بر روی دستگاه زمین شوی ، از قدرت مانور بیشتری نسبت به اسکرابر سرنشین دار برخوردار می باشد.

    با این وجود در محیط های با فضای متراکم همچنین با معابر با عرض کم و باریک با استفاده از اسکرابر صنعتی بدون سرنشین بازدهی بیشتری خواهید اشت.

    از مزایای اسکرابر صنعتی دستی کابلی که به طور مستقیم به جریان برق متصل می شود این است که قابلیت استفاده به صروت مدوام را دارد. اما از مزایای اسکرابر صنعتی دستی شارژی این است که بدون محدودیت های کابل برق از قدرت مانور و امکان جا به جایی بیشتر برخوردار می باشد.

    در هنگام خرید دستگاه اسکرابر دستی باتری دار با توجه به متراژ محیط مورد نظر خود به شرکت سازنده ، ظرفیت باطری و ساعت شارژدهی آن ها دقت کنید. چرا که هر چه کیفیت دستگاه خریداری شده بالاتر باشد موجب ماندگاری و طول عمر بیشتر دستگاه زمین شوی نیز خواهد شد.

    4342 - تفاوت جاروبرقی هتلی با سایر جاروبرقی ها -

    تحولات عظیم ایجاد شده در عملیات نظافت در صنایع بزرگ و تولید کشور با استفاده از جاروبرقی صنعتی

    جاروبرقی صنعتی در فروشگاه اینترنتی صنعت جارو یکی از پر فروش ترین محصولات نظافتی می باشد که به منظور انجام امور نظافتی در انواع محیط های مختلف با کارایی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جایی که با استفاده از جاروبرقی صنعتی علاوه بر بالا رفتن سرعت نظافت ، کیفیت قابل توجه ای نیز در مقایسه با روش های سنتی و دستی ایجاد می کند.

    همان طور که می دانید سرعت کاری بالا ارتباط مستقیمی با راندمان کاری بالا دارد. همچنین زمانی که کیفیت نظافت انجام شده در حد استاندارد باشد نیاز به تعداد دفعات نظافت در طول روز نمی باشد. در نتیجه به جای دست و پنجه نرم کردن با مسائل فرعی در محیط کاری بیشتر تمرکزتان بر روی تولید می شود. بنابراین بازدهی کاری روزانه نیز بالاتر خواهد شد.

    به خصوص اگر محیط کاری شما به گونه ای باشد که کارکنان مدام با پسماندهای شیمیایی و ذرات سمی معلق در هوا در تماس باشند. بنابراین کارکنان مجاب می باشند دست از کار کشیده تا پسماند های شیمایی و ذرات معلق در هوا از اطرافشان پاکسازی شود.

    اما امروزه با به کارگیری جاروبرقی های صنعتی آب و خاک که مجهز به سیستم فیلتراسیون قوی می باشند که کوچکترین ذرات معلق در هوا در حد میکرون را نیز از هوای خروجی جاروبرقی جدا می کند و موجب پاکسازی کامل محیط می گردد.

    همچنین با توجه به قدرت و سرعت مکش جاروبرقی صنعتی تمام انواع زباله های خشک و تر و پسماندهای شیمیایی مضر را بدون دخالت دست کاربر به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن می توان از محیط در کوتاه ترین زمان جمع آوری کرد.

    در گذشته که عملیات نظافت محیط های صنعتی وسیع با کار سخت به وسیله نیروی انسانی و با ست انجام می شد بسیار زمان بر ، پر زحمت و طاقت فرسا بود. با توجه به حجم بالای زباله تولید شده در محیط های این چنینی کارکنان مجبور به حمل و جا به جایی توده های حجیم زباله در روز می بودند. بنابراین از کار اصلی نظافت خود قافل می شدند و یا به دلیل خستگی زیاد امور نظافتی با آن کیفیت خوب انجام نمی شد.

    همچنین در محیط های صنعتی که کارکنان در تماس با پسماندهای شیمیایی بودند به دلیل انجام امور نظافتی توسط نیروی انسانی و با دست امری بسیار خطرناک و غیر استاندارد می بود. اما با طراحی و تولید انواع جاروبرقی صنعتی و تجهیزات جانبی پیشرفته برای هر محیط کاری با هر شرایط کاری جاروبرقی صنعتی تخصصی وجود دارد.

    34534 - تفاوت جاروبرقی هتلی با سایر جاروبرقی ها -

    برای جست وجوی انواع مدل های جاروبرقی صنعتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو کلیک کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.