یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای امن ترین خرید آنلاین بیمه
    10 خرداد 1401 - 1:42
    شناسه : 198716
    1

    یکی از خدماتی که به صورت آنلاین ارائه می شود، خرید آنلاین بیمه می باشد که می توانید به صورت آنلاین همه رشته های بیمه را از شرکت های مختلف بیمه خریداری نمایید. با توجه به موانعی و نگرانی هایی که در خرید آنلاین بیمه وجود دارد می خواهیم چند روش ساده برای خرید امن و آسود بیمه نامه را معرفی کنیم.

    پ
    پ

    324 - راهنمای امن ترین خرید آنلاین بیمه -

    خرید آنلاین یکی از تجربه های جالبی است که همه ما در زندگی روزمره مان بخاطر صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه تجربه می کنیم. چراکه خرید آنلاین مزایای بسیاری برای همه ما دارد که بتوانیم در کوتاهترین زمان از مکان های مختلف کالا و خدمات مورد نیازمان را تهیه کنیم.

    یکی از خدماتی که به صورت آنلاین ارائه می شود، خرید آنلاین بیمه می باشد که می توانید به صورت آنلاین همه رشته های بیمه را از شرکت های مختلف بیمه خریداری نمایید. با توجه به موانعی و نگرانی هایی که در خرید آنلاین بیمه وجود دارد می خواهیم چند روش ساده برای خرید امن و آسود بیمه نامه را معرفی کنیم.

    خرید آنلاین بیمه را از کجا انجام دهیم؟

    با توجه به این که پلتفرم های مختلفی در فروش آنلاین بیمه وجود دارد، این که بیمه نامه مان را از کجا و چگونه بخریم؟ مشاوره تخصصی بیمه ای رو کدوم سایت بهتر ارائه می کنه؟ چطور از اصل بودن خرید بیمه نامه ای که تهیه کردیم مطمئن باشیم. چطور بفهمیم بیمه نامه ای که خریدیم کامل هست و زمان خسارت، بالاترین پوشش رو برای ما داره؟ جواب همه سوالاتتون رو می تونید در ادامه پیدا کنید.

    چه بیمه نامه هایی را می توانیم آنلاین بخریم؟

    5245434 - راهنمای امن ترین خرید آنلاین بیمه -

    خرید آنلاین بیمه برای بیشتر رشته های بیمه ای از قبیل بیمه عمر، بیمه بدنه، بیمه ثالث، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت پزشکان و …. امکان پذیر می باشد. البته در برخی رشته از قبیل بیمه بدنه و بیمه آتش سوزی در سرمایه های بالا نیاز به بازدید دارند و صدور بیمه نامه پس از بازدید کارشناسی امکان پذیر می باشد.

    بیشترین بیمه نامه هایی که به صورت آنلاین ارائه می شود کدامند؟

    بیمه ثالث و بیمه بدنه و بیمه عمر می توان گفت که رشته هایی هستند که بیشترین میزان فروش آنلاین را دارند. همه افراد می توانند به راحتی با مقایسه قیمت شرکت های بیمه مناسب ترین بیمه نامه را انتخاب نمایند.

    بیمه تایم متعلق به کارگزاری رسمی بیمه مرکزی می باشد که به صورت بی طرفانه مشاوره کارشناسانی تخصصی درباره خرید انواع بیمه را ارائه می کند. همراهی قبل از خرید و زمان خسارت از مهمترین مزایای خرید بیمه از بیمه تایم می باشد که خیالتان بابت این خریدی که انجام داده اید راحت می باشد.

    مخصوصا خرید بیمه عمر از همه شرکت های بیمه (بیمه عمر پاسارگاد، بیمه عمر ایران، بیمه عمر سامان و … ) که جنبه سرمایه گذاری دارد، حتما باید مشاوره تخصصی بیمه ای را از کارشناسان خریداری نمایید.

    چطور از اصل بودن بیمه نامه مان مطمئن بشیم؟

    استعلام اصالت بیمه نامه از طریق سایت بیمه مرکزی می باشد. شما می توانید با وارد کردن کد یکتای بیمه نامه تان درسنهاب بیمه مرکزی مشخصات بیمه نامه تان را مشاهده نمایید. اگر بیمه نامه تان کد یکتا ندارد حتما از واحد صدورتان کد یکتای بیمه نامه تان را دریافت نمایید.

    برای خرید آنلاین بیمه چکار باید کنیم؟

    برای خرید آنلاین در هر رشته بیمه ای می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید و با مقایسه کامل شرکت های بیمه بهترین بیمه نامه را انتخاب و خریداری نمایید. ارسال رایگان بیمه به هر آدرسی در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

    امکان تماس تلفنی با بیمه تایم با شماره 02188243828 وجود دارد که می توانید علاوه بر سایت بیمه تایم  BimeTime.com از طریق تلفن نیز با ما همراه باشید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.