جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41540 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دکتر اسلیو معده
    10 خرداد 1401 - 1:48
    شناسه : 198721
    1

    چنان چه شما نیز از بیماری چاقی رنج می برید و به دنبال راهی برای درمان این بیماری دردسر ساز می باشید، به شما خواندن مقاله “دکتر اسلیو معده” را توصیه می نماییم.

    پ
    پ

    اسلیو معده - دکتر اسلیو معده - دکتر اسلیو معده

    پیش گفتار

    امروزه با توجه به تغییر در سبک زندگی مدرن، بسیاری از افراد به سبب داشتن رژیم غذایی نامناسب و عدم تحرک، دچار بیماری چاقی می گردند. از لحاظ پزشکی، فردی چاق نامیده می شود که شاخص توده چربی بدنی وی، از 35 بالاتر باشد.

     البته شایان ذکر است که افرادی که هم دچار بیماری چاقی می باشند و هم از بیماری های مرتبط با چاقی، نظیر دیابت نوع دو، آپنه خواب و فشار خون، رنج می برند، با شاخص توده چربی 30، چاق به شمار می آیند. در این راستا می توانید از تجربیات دکتر سلیمی به عنوان بهترین متخصص جراحی لاغری، بهره مند شوید. با ما باشید.

    در این مقاله می خوانیم:

    • چرا جراحی چاقی
    • عمل اسلیو معده چیست؟
    • ویژگی دکتر اسلیو معده چیست؟
    • یک دکتر اسلیو معده کیست؟
    • آشنایی با دکتر سلیمی

    ######

    چرا جراحی چاقی

    بسیاری از افراد مبتلا به بیماری چاقی، با توجه به رعایت رژیم های سخت و انجام ورزش های سنگین، نتوانسته اند به وزن دلخواه خویش برسند و تناسب اندام برای این افراد، به آرزویی دست نیافتنی مبدل گشته است. دکتر سلیمی معتبرترین جراح متخصص لاپاراسکوپی و جراحی چاقی، به این افراد و عزیزانی که از بیماری چاقی رنج می برند و میزان BMI یا همان شاخص توده چربی در ایشان از 35 بالاتر می باشد، جراحی چاقی را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می کند.

    در این بخش از مقاله “دکتر اسلیو معده” سعی به ارائه توضیحی مختصر در زمینه جراحی اسلیو معده داریم. لطفاً با ما همراه شوید.

    جراحی چاقی - دکتر اسلیو معده - دکتر اسلیو معده

    عمل اسلیو معده چیست؟

    عمل جراحی اسلیو معده با نام اصلی Gastric Sleeve Surgery می باشد. این روش جراحی از انواع روش های متابولیک محسوب می گردد. این روش جراحی که به دو نوع باز و لاپاراسکوپی انجام می گیرد، با خارج کردن بخشی از معده بیمار از بدن وی، انجام می گیرد.

    گاها شنیده شده که افرادی برای انجام این عمل اقدام به اخذ ویزای توریستی آلمان نموده اند.

    در حالیکه این افراد از انجام این عمل در کشور عزیزمان ایران بی خبر هستند.

    در این روش، مقدار بیشتری از حجم معده از معده بریده شده و بخش کوچک باقیمانده با منگنه به هم دوخته می شود. در نتیجه این عمل جراحی، حجم معده فرد به کمتر از 20 درصد حجم معده اصلی فرد، کاهش می یابد. با کاهش حجم معده بیمار، فرد به غذای کمتری نیاز پیدا می کند و پس از خوردن غذای کمی، به سرعت احساس سیری می کند. در نتیجه، میزان جذب کالری و جذب غذا بسیار کاهش یافته و وزن فرد به سرعت کاهش می یابد.

    بر اساس گفته دکتر سلیمی، بیمارانی که عمل جراحی اسلیو معده انجام می دهند و پس از انجام عمل جراحی، رژیم غذایی مناسب را رعایت نموده و به صورت منظم ورزش می کنند، به طور متوسط 70 درصد از وزن اضافی خود را پس از گذشت دو سال از دست خواهند داد که این خود یک نتیجه بی نظیر برای یک عمل جراحی چاقی به شمار می رود.

    اسلیو معده چیست؟ - دکتر اسلیو معده - دکتر اسلیو معده

    ویژگی دکتر اسلیو معده چیست؟

    با توجه به این امر که انجام جراحی اسلیو معده برای بسیاری از افرادی که از اضافه وزن رنج می برند بسیار جذاب می باشد، جراحان بسیاری تمایل به انجام این عمل جراحی از خود نشان می دهند. اما سوال مهم این است که ویژگی یک دکتر اسلیو معده چیست؟

    در این بخش از مقاله “دکتر اسلیو معده” به ویژگی هایی که یک جراح اسلیو معده باید داشته باشد، می پردازیم. لطفاً با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

    توجه به این امر بسیار اساسی است که این عمل جراحی به سبب حساسیتی که دارد، می بایست حتماً تحت نظر یک جراح چاقی متخصص انجام گیرد. یک جراح متخصص و با تجربه می تواند فرد را به هدف نهایی خویش که تناسب اندام می باشد، برساند. همچنین یک جراح مناسب، می بایست توصیه های صحیحی را در زمینه کارهای قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده و پس از آن، به فرد ارائه دهد.

    در انتخاب دکتر اسلیو معده، باید دقت شود که جراح می بایست دارای مدرک فوق تخصصی جراحی چاقی بوده و همچنین مدرک فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی را نیز داشته باشد. یک دکتر اسلیو معده خوب، می بایست از تجربه و تحصیلات و مهارت بالایی در زمینه انجام عمل جراحی چاقی برخوردار باشد. این فرد، سال های زیادی را به تحصیل پرداخته و با سختکوشی و تلاش هر روزه، توانسته است به مدارج بالای تحصیلی دست یابد. یک دکتر اسلیو معده مناسب، در دوران تحصیل و کار خود، آموخته است که احترام به بیمار و سلامت وی، همیشه و در همه حال، در اولویت قرار دارد.

    یک دکتر اسلیو معده کیست؟

    یک جراح متخصص در زمینه جراحی چاقی فردی است که از ابتدای مراجعه بیمار تا زمان بهبودی کامل وی، قدم به قدم در کنار وی باشد. همچنین، وی متعهد می گردد که جراحی چاقی را به درستی و با کمال دقت انجام دهد.  دکتر اسلیو معده، به بیمار خود برنامه ای را ارائه می دهد که در آن برنامه، تمامی مراحلی که بیمار تا بهبودی کامل طی می کند را به وی نمایش داده و با وی همراه می گردد. یک جراح چاقی خوب، می بایست به تمامی سوالاتی که برای بیمار به وجود می آید، چه پیش از انجام عمل جراحی چاقی و چه پس از آن، با آرامش و صداقت کامل پاسخ دهد. همان طور که ذکر شد، داشتن مدرک فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی از ملزومات یک دکتر اسلیو معده می باشد. همچنین باید پزشک متخصص، یک برنامه و رژیم غذایی مناسب به بیمار برای پیش از انجام عمل جراحی و پس از آن ارائه کند و با این کار، فرد را به صورت ذهنی و جسمی آماده انجام عمل جراحی نموده و بیمار را با تغییراتی که باید پس از انجام عمل جراحی در سبک زندگی خود بدهد، آشنا سازد.

    در همین راستا، در این بخش از مقاله “دکتر اسلیو معده” به معرفی دکتر سلیمی، برترین جراح متخصص در زمینه جراحی چاقی می پردازیم. توصیه ما به دوستان عزیزی که تمایل به انجام عمل اسلیو معده دارند، مراجعه به دکتر سلیمی و گرفتن وقت مشاوره از ایشان می باشد.

    دکتر اسلیو معده کیست؟ - دکتر اسلیو معده - دکتر اسلیو معده

    آشنایی با دکتر سلیمی

    جناب آقای دکتر مهدی سلیمی، جراح و متخصص در زمینه جراحی های چاقی می باشند. آقای دکتر سلیمی، متخصص در زمینه جراحی های عمومی و دارای فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته هستند. همچنین ایشان دارای فوق تخصص در زمینه انواع جراحی های چاقی و متابولیک می باشند.

    آقای دکتر سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی نیز می باشند. ایشان با داشتن سال ها تجربه در زمینه انجام جراحی های چاقی و داشتن هزاران جراحی موفق، به صورت دلسوزانه با یکایک مراجعه کنندگان، مشاوره دوستانه و صادقانه انجام داده و با توجه به شرایط روحی و فیزیکی فرد، بهترین گزینه را برای درمان چاقی وی، به شخص پیشنهاد می کند.

    بدون تردید، مهم ترین گام در انجام عمل جراحی چاقی، انتخاب یک پزشک مجرب و حاذق می باشد. توصیه ما به شما عزیزان علاقه مند به انجام عمل جراحی چاقی، جناب آقای دکتر سلیمی می باشد.

    در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی موضوع “دکتر اسلیو معده” بپردازیم.

    در این راستا به معرفی جناب آقای دکتر سلیمی معتبرترین متخصص در زمینه جراحی اسلیو معده پرداختیم. امید است که مطالب این مقاله مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.

    منبع

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.