×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

برای انجام عمل بینی افراد با سوالات و ابهامات زیادی مواجه‌اند که موجب ایجاد ترس و نگرانی آنان می‌شود. اما هرچه میزان اطلاعات وی در مورد جراحی مدنظرش بیشتر شود استرس و نگرانی وی کمتر می‌شود و با اطمینان بیشتری برای انجام جراحی به جراح مراجعه خواهد کرد. وب سایت پزشک 24 با ارائه مشاوره رایگان عمل بینی و سایر عمل‌های زیبایی، مسیر جراحی زیبایی را تا حد زیادی برای مخاطبین خود تسهیل می‌کند.

بخشی از سوالاتی که قبل از مشاوره زیبایی برای همه افراد پیش می‌آید عبارتند از:
– چگونه بهترین جراح بینی شیراز را انتخاب کنیم؟
– هزینه جراحی چقدر می‌شود؟
– آیا نتیجه جراحی رضایت بخش خواهد بود؟
– چقدر باید صبر کنم تا نتیجه نهایی جراحی مشخص شود؟
– چگونه باید برای جراحی آماده شد؟
– مراقبت های بعد جراحی چیست؟
در این شرایط وجود مرجعی قابل اطمینان که بتواند به تمامی این سوالات پاسخ دهد و فرد را از لحظه تصمیم به جراحی تا گذراندن دوره نقاهت راهنمایی کند بسیار ضروری است. چرا که در غیر این صورت، شکل گیری هر سوال در ذهن فرد موجب تشدید استرس وی و طولانی‌تر شدن دوره نقاهت پس از جراحی می‌شود.

word image 198886 1 - راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی - pezeshk24

زمینه فعالیت مجموعه پزشک 24

تیم پزشک 24 در حوزه جراحی‌های زیبایی مشغول خدمت رسانی به مخاطبین خود است. به طور کلی می‌توان زمینه فعالیت تیم پزشک 24 را در 4 دسته زیر تفکیک کرد:

  • جراحی زیبایی بینی: جراحی زیبایی بینی که یکی از محبوبترین جراحی‌های زیبایی در بین افراد و به خصوص خانم هاست خود به چند دسته تقسیم می‌شود: عمل بینی اولیه، عمل بینی ترمیمی، عمل درمان انحراف بینی(سپتوپلاستی) و عمل همزمان جراحی زیبایی بینی و درمان انحراف (سپتورینوپلاستی)

word image 198886 2 - راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی - pezeshk24

  • انواع جراحی‌های زیبایی صورت: جراحی‌های زیبایی صورت خود به چندین بخش تقسیم بندی می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: جراحی پلک بالا و پایین (بلفاروپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، لیفت ابرو، لیفت شقیقه، لیفت صورت، پروتز چانه، پروتز گونه و …

word image 198886 3 - راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی - pezeshk24

  • جراحی‌های زیبایی بدن: جراحی‌های زیبایی بدن نیز خود شامل دسته بندی متفاوتی هستند که از مهمترین آن‌ها به شرح زیر است: پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن، لیفت بازو، پروتز باسن، لیفت ران، پروتز سینه، کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)، لیفت سینه، ژنیکوماستی و …

word image 198886 4 - راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی - pezeshk24

  • انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی: دندانپزشکی زیبایی نیز شامل تقسیم بندی زیر است: انواع ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ دندان و …

word image 198886 5 - راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی - pezeshk24

اگر فرد قصد انجام هرکدام از خدمات زیبایی مذکور را داشته باشد می‌تواند با برقراری ارتباط با مشاورین پزشک 24 از خدمات رایگان این مجموعه بهره مند شود. در ادامه بخشی از خدمات تیم پزشک 24 توضیح داده شده است.

خدمات ارائه شده توسط تیم پزشک 24

تیم پزشک 24 با دارا بودن کارشناسان و مشاورین با تجربه و مجرب در زمینه عمل‌های زیبایی و دندانپزشکی خدمات زیر را به زیباجویان خود ارائه می‌دهد:

  1. ارائه مشاوره جراحی زیبایی رایگان
  2. معرفی بهترین جراح به زیباجو
  3. ارسال نمونه کارهای پزشک یا جراح (در صورت درخواست)
  4. دریافت نظرات زیباجویان در خصوص پزشک معرفی شده

به عنوان مثال اگر شما قصد انجام عمل بینی داشته باشید و در انتخاب جراح بینی خود نیاز به دریافت راهنمایی داشته باشید می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی، ارسال پیام در واتس اپ، تلگرام و یا اینستاگرام با مشاورین پزشک 24 ارتباط بگیرید و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید.

چرا پزشک 24 را انتخاب کنیم؟

  • رزرو نوبت مشاوره و جراحی سریع: یکی از مهم‌ترین برتری‌های تیم پزشک 24، دریافت ویزیت اولیه سریع و بدون نوبت از بهترین و برترین پزشکان در هر شهر است. همانطور که می‌دانید امروزه عده زیادی از افراد در سراسر دنیا و مخصوصا ایران متقاضی انجام جراحی زیبایی هستند و همین ازدیاد تقاضا موجب شده تا رزرو نوبت مشاوره و جراحی بسیار زمانبر باشد. به طوری که اگر شما بخواهید بدون واسطه از پزشک متخصص درخواست ویزیت اولیه ، نوبت جراحی و یا دریافت خدمات داشته باشید ممکن است چندین ماه طول بکشد، اما با کمک تیم پزشک 24 می‌توانید در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن برای دریافت خدمات خود نوبت رزرو کنید.
  • دریافت ویزیت اولیه رایگان: ویزیت اولیه بیماران برای برخی از پزشکان که توسط مجموعه پزشک 24 معرفی گردیده‌اند کاملا رایگان در نظر گرفته شده‌است.
  • اطلاع رسانی‌های آتی: چنانچه بیمار نوبت مشاوره خود را توسط تیم پزشک 24 رزرو کرده باشد، در صورت کنسلی نوبت مشاوره و یا حتی جراحی توسط جراح، تیم پزشک 24 در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع رسانی‌های لازم را به فرد خواهد کرد و در اولین زمان ممکن نوبت بعدی را برای وی هماهنگ خواهد کرد. در حقیقت دیگر نیازی به پیگیری مکرر نوبت مشاوره و جراحی از مطب پزشک نیست.
  • ارائه خدمات تکمیلی: بسته به نوع جراحی و پکیج انتخابی بیمار، پزشک 24 خدمات تکمیلی بعد از جراحی نیز به مخاطبین خود ارائه می‌کند. انجام جراحی با کمک تیم پزشک 24 باعث می‌شود تا استرس فرد به حداقل برسد و با آگاهی بیشتری جراحی خود را انجام دهد.

  1. ترنم شیرازی

    تشکر ویژه از مشاورین پزشک24 که دلسوزانه کنارم بودن و باعث شدن بهترین جراح بینی در تهران رو پیدا کنم و عملم رو انجام بدم خواستم بگم مرسی خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم. خیلی هم سریع برام وقت عمل گذاشتن تشکر

  2. somaye

    من خیلی ممنونم از شما که پزشک 24 رو معرفی کردین من بهترین جراح بینی در شیراز رو از طریق مشاورین پزشک 24 پیدا کردم و با هزینه خیلی مناسب عمل کردم

  3. دختر شیرازی

    کاکو خدا خیرتون بده برای عمل بینی در شیراز تماس گرفتم با مشاورین شما خیلی خوش برخورد بودن. برام خیلی سریع ویزیت با دکتر گذاشتن. مرسی عامو

  4. آتنا محمدیان

    من با بهترین جراح بینی شیراز عمل کردم خواستم از تیم خوب و با تجربه پزشک 24 تشکر کنم عالی بودن.

  5. سولماز شاهیان

    مرسی من کمک سایت خوب شما تونستم بهترین جراح بینی رو پیدا کنم و وقت عمل بینی رزرو کنم خیلی ممنونم

  6. sima

    مقاله راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی عالی بود من تونستم با کمک تیم پزشک 24 بهترین جراح بینی رو با قیمت مناسب انتخاب کنم. مرسی

  7. hamed

    انتخاب بهترین جراح بینی اولین و مهم ترین قدم برای انجام عمل بینی است که در نتیجه عمل بینی خیلی تاثیرگذار است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.