شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سمعک چگونه به تقویت شنوایی کمک می کند ؟
    14 خرداد 1401 - 1:11
    شناسه : 198945
    1

    مرکز شنوایی سنجی ماهان سمعک در اصفهان انواع متنوعی از سمعک ها و لوازم جانبی آنها را برای کاربران گرامی فراهم می کند. برای خرید سمعک در اصفهان، ابتدا فرد به کلینیک شنوایی شناسی ماهان مراجعه کرده و ادیولوژیست های متخصص و ماهر این مجموعه به ارزیابی شنوایی و بررسی سلامت گوش میانی مراجعه کننده می پردازند.

    پ
    پ

    تحقیقات نشان می دهد که کاهش شنوایی در افراد 48 ساله و بالاتر شایع است و این نقص اغلب بر سلامت روحی، اجتماعی و جسمی فرد تأثیر می گذارد. سمعک ها وسایل کوچکی هستند که افراد کم شنوا داخل یا پشت گوش قرار می دهند. این دستگاه ها ارتعاشات صوتی را تقویت (بلندتر) می کنند که به سلول های مویی حلزون گوش کمک می کند. تا ارتعاشات را به سیگنال هایی که به مغز منتقل می شود تبدیل کرده و به فرد امکان شنیدن و درک کلمات را بدهد. سمعک های مدرن دارای پردازش سیگنال دیجیتالی هوشمند هستند که با شرایط شنوایی محیط های مختلف سازگار است. متداول ترین فناوری ها عبارتند از: فشرده سازی صداها در چند کانال که به فرد اجازه می دهد تا صدای گفتار و سطح نویز را تنظیم کنند. میکروفون های جهت دار که می توانند کیفیت صدا را با تنظیم خودکار در جهات مختلف بهبود بخشند. سیستم کاهش نویز که باعث کاهش سروصدای پس زمینه می شود. قابلیت وایرلس که امکان برقراری ارتباط با موبایل و تلویزیون را برای کاربر فراهم می کند.

    نحوه ی خرید سمعک در اصفهان

    مرکز شنوایی سنجی ماهان سمعک در اصفهان انواع متنوعی از سمعک ها و لوازم جانبی آنها را برای کاربران گرامی فراهم می کند. برای خرید سمعک در اصفهان، ابتدا فرد به کلینیک شنوایی شناسی ماهان مراجعه کرده و ادیولوژیست های متخصص و ماهر این مجموعه به ارزیابی شنوایی و بررسی سلامت گوش میانی مراجعه کننده می پردازند. سپس بهترین سمعک ها بر اساس نیاز فرد به او پیشنهاد داده خواهد شد. و مناسب ترین مدل براساس بودجه و سطح زندگی فرد انتخاب می شود. پس از آن برای ساخت قالب گوش فرد قالبگیری از مجرا با استفاده از خمیر مخصوص انجام می شود و به واحد لابراتوار ماهان سمعک ارسال میشود. در مرحله آخر فرد برای تحویل سمعک و تنظیم اولیه به مطب مراجعه کرده و آموزش های لازم را دریافت خواهد کرد. مرکز ماهان امکان تست سمعک به مدت یک ماه را بصورت رایگان برای کاربران فراهم کرده است.

    1243 - سمعک چگونه به تقویت شنوایی کمک می کند ؟ - تفسیر نوار گوش

    در هنگام خرید سمعک به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

    نکات قابل توجه برای خرید سمعک مناسب عبارتند از : برند و شرکت سازنده – طراحی و شکل ظاهری – شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش – مشورت با شنوایی شناس و ادیولوژیست مجرب – فناوری های استفاده شده در ساخت آن (امکانات پیشرفته). توجه به این که کدام کارخانه یا کمپانی و در چه کشوری سازنده ی این وسیله ی کمک شنوایی است، از اهمیت خاصی برخوردار است. برای انتخاب سمعک مناسب باید به برند آن توجه نمایید هر چند که با پیشرفت تکنولوژی همه ی برند ها سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود دارند و بر اساس استاندارد های جهانی تولید فعالیت می نمایند اما کیفیت صدا و کیفیت محصول بسیار مرتبط با کیفیت قطعات به کار رفته در سمعک می باشند .چنین وسیله ای باید نیاز های استفاده کنندگان را تامین نموده و در تمام محیط ها برخورداری از شنوایی رضایت بخشی را برای آنان فراهم کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب سمعک مناسب قابلیت ها و فناوری های به کار رفته در آن می باشد. برای مثال اندازه ی آن، ضد آب بودن، ریموت کنترل، وایرلس و … بنابراین خریداری چنین وسیله ای که مطابق با فناوری ها روز دنیا باشد و امکانات قابل توجهی داشته باشد باعث می شود تا به کم شنوایی به عنوان یک معضل و مشکل یا بیماری نگاه نشود. انتخاب سمعک مناسب بر اساس نیازمندی های فردی مطابق با درجه کم شنوایی وی از اهمیت بالایی بر خوردار است .

    خدمات تنظیم سمعک پس از خرید

    گام مهم بعدی در استفاده از سمعک، تنظیم آن توسط متخصص شنوایی شناس است . پس از اینکه سمعک خود را دریافت کردید ، شنوایی شناس، سمعک را با توجه به نتیجه ی ارزیابی میزان شنوایی شما تنظیم می کند. و لازم است که چند روز از ان استفاده نمایید اگر از نحوه تنظیم و هم چنین خرید سمعک مناسب برای خود راضی بودید که این موضوع موجب خوشحالی است اما اگر از میزان صدای سمعک و کیفیت آن رضایت نداشتید، با مراجعه به کلینیک سمعک مجددا برای شما تنظیم می گردد و مدت زمانی باید سپری شود تا شما به این وسیله شخصی تان عادت کنید و یاد بگیرید که چگونه آنرا تنظیم نمایید. با استفاده از سمعک و البته با خرید سمعک مناسب با نیازها و میزان افت شنوایی تان، شما مجددا قادر به شنیدن صداهایی خواهید بود که مدتی از شنیدن آنها محروم بوده اید و صدای جدیدتری از محیط افراد خود خواهید شنید. شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان از کلینیک شنوایی سنجی ماهان، خرید سمعک مناسب بر حسب بودجه و متناسب با سلیقه شخصی تان را تهیه نمایید. سمعک های پشت گوشی، سمعک های نامرئی که در داخل گوش قرار میگیرند، سمعک های ریموت کنترل از انواع گزینه های در دسترس شما برای انتخاب هستند.

    354 - سمعک چگونه به تقویت شنوایی کمک می کند ؟ - تفسیر نوار گوش

    تعویض و تعمیر سمعک

    ماهان سمعک باکیفیت ترین قطعات و جدید ترین روش های تعمیر سمعک را برای شما انجام میدهد. برای تعمیر سمعک در اصفهان می توانید با شماره های 09132078047 یا 32683368 تماس بگیرید. اگر سمعکی دارید ، حالا از هر برند و مارکی میتونه باشه ، حتی سمعک های قدیمی می توانید با ماهان سمعک تماس بگیرید و سمعکتان رو برای تعمیر به مرکز ماهان ببرید. ماهان سمعک بهترین و معتبر ترین مرکز تعمیر سمعک در اصفهان هست که با افتخار به شما عزیزان خدمات تعمیر سمعک رو ارائه میده. مراقب باشید، گول فریبکاران را نخورید! برخی از سودجویان و افراد غیر متخصص و بدون تحصیلات آکادمیک کافی اقدام به راه اندازی مراکز تعمیر سمعک در اصفهان نموده اند ، مراقب باشید گاهی اوقات ممکن است سمعک شما یک عیب و ایراد جزئی داشته باشد ولی این افراد مبالغ بالایی از شما مطالبه کنند. همچنین ممکن است به دلیل عدم تخصص و ناکافی بودن تجربه آنها سمعک شما در حالی که به آسانی قابل تعمیر است ، به نحوی معیوب شود که دیگر قابل درست شدن نباشد.

    356ق - سمعک چگونه به تقویت شنوایی کمک می کند ؟ - تفسیر نوار گوش

    چرا ماهان سمعک را انتخواب کنیم ؟

    مجموعه تخصصی ماهان به متقاضیان خرید سمعک در اصفهان بدون افزایش هزینه پکیج خدماتی ویژه ای ارائه می دهد. این خدمات شامل شنوایی سنجی، مشاوره و انتخاب تخصصی سمعک، قالبگیری از گوش و ساخت قالب، تنظیم اولیه و تحویل سمعک، تنظیمات مجدد، باتری رایگان، آموزش های کاربردی و گارانتی 12 تا 24 ماهه است. همچنین برای نخستین بار در اصفهان امکان تست رایگان سمعک به مدت 30 روز برای همشهریان عزیز فراهم شده است. تمامی مراحل ذکر شده توسط متخصصین شنوایی شناسی مجرب و حرفه ای به مراجعین عزیز ارائه می گردد. در صورت تمایل به استفاده از این پکیج از طریق راههای ارتباطی با ماهان سمعک تماس حاصل فرمائید. تلفن همراه : 09132078047 تلفن ثابت : 32683368

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.