جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران
    15 خرداد 1401 - 12:43
    شناسه : 199017
    0

    در این مقاله به اجاره آپارتمان مبله تهران و خدماتی که اسنپ روم به تهران گرد های عزیز می دهد، می پردازیم. تهران شهر خانه های تاریخی است.

    پ
    پ

    word image 199017 1 - اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران - آپارتمان

    اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

    در این مقاله به اجاره آپارتمان مبله تهران و خدماتی که اسنپ روم به تهران گرد های عزیز می دهد، می پردازیم. تهران شهر خانه های تاریخی است. هر کدام از این خانه ها نیز داستان های بزرگی را در خود پنهان کرده است. تهران گردی راهی برای آشنایی با این داستان هاست. اسنپ روم در این مقاله به سراغ یکی از زیباترین عمارت های تهران رفته است. این عمارت، عمارت مسعودی نام دارد.

    پیش از پرداختن به اجاره آپارتمان مبله تهران به سراغ یکی از عمارت های تاریخی پایتخت می رویم. شما هم قطعا مثل همه ایرانی ها، به فرهنگ احترام می گذارید. نخستین گزینه های تان برای گردش هم مکان های فرهنگی است. یکی از این مکان ها در تهران عمارت مسعودیه است. اما رابطه این عمارت با فرهنگ چیست؟ نخستین کتابخانه و موزه ایران در این ساختمان قاجاری راه افتاد. در تاریخ آمده که در سال 1340 انجمن معارف یکی از اتاق های این عمارت را به عنوان کتابخانه به کار برد. به این ترتیب نخستین کتابخانه رسمی ایران متولد شد. این کتابخانه هسته اصلی و سنگ بنای کتابخانه ملی بود.

    تولد یک موزه

    در این بخش از مقاله اجاره آپارتمان روزانه تهران تهران باید به یک واقعیت تاریخی اشاره کنیم : این عمارت هسته اولیه موزه ملی ایران هم بود. پیش از سال 1318 و انتقال اندوخته های این عمارت به موزه ملی ایران، یکی از اتاق های عمارت مسعودی محل نگهداری اشیاء با ارزش و عتیقه های باستانی کشور بود.

    در سال های 1342 و 1343 نیز دانشکده افسری در آن راه افتاده بود. از سال 1345 یا جدایی آموزش و پرورش از وزارت فرهنگ و هنر این عمارت به آموزش و پرورش رسید.

    نخستین ساختمان وزارتخانه آموزش و پرورش در آن مستقر شد تا اینکه در سال 1376 مالکیت آن به سازمان میراث فرهنگی رسید. عمارت مسعودیه در سال 1377 به فهرست آثار ملی ایران راه یافت.

    word image 199017 2 - اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران - آپارتمان

    تاریخچه عمارت مسعودیه

    عمارت مسعودیه

    در این قسمت از اجاره آپارتمان مبله تهران به تاریخ ساخت عمارت مسعودیه می رسیم. این عمارت در سال 1295 به دستور مسعود میرزا یکی از فرزندان ناصر الدین شاه ساخته شد.

    مسعود میرزا همان ظل السلطان مشهور است. این عمارت در باغی با مساحت 4000 متر مربع واقع شده است.

    عمارت مسعودیه از دو بخش بیرونی و اندرونی، دیوانخانه، عمارت مشیرالدوله، سفره خانه، عمارت سردر، حوضخانه و عمارت سید جوادی تشکیل شده است.

    بخش های دیگر عمارت از این قرارند : ساختمان سه طبقه آجری، ساختمان یک طبقه آجری ایوان دار، ساختمان یک طبقه آجری در شمال عمارت سید جوادی، ساختمان آجری یک طبقه، ساختمان جنوب غربی مجموعه، انبارهای موقت، بناهای جدید یک طبقه، چاپ خانه واقع در شرق حیاط.

    ویژگی های عمارت مسعودیه

    در این قسمت از اجاره آپارتمان مبله تهران به ویژگی های معمارانه عمارت می رسیم. معماری که این عمارت را ساخته، استاد شعبان معمار باشی است.

    یک گشت ساده در این عمارت کافی است تا چشمان تان با دیدن کاشی کاری ها، فرسک ها، گچ بری ها، خطاطی ها و تزیینات دیگر خیره شود.

    تقسیم بندی فضاها و تفکیک های هنرمندانه آن معماری سنتی ایرانی را به بهترین شکل ممکن نمایندگی می کنند.

    یکی از گیراترین بخش ها در این مجموعه، کتیبه های هفت گانه آن است. یکی از این کتیبه ها بر سردر کالسکه رو قرار گرفته است.

    دو کتیبه دیگر بر سردر اصلی جای گرفته اند. دو کتیبه نیز در عمارت مشیریه واقع اند. عمارت دیوان خانه دو کتیبه باقی مانده را در خود جای داده است.

    دسترسی های عمارت

    این بخش از اجاره آپارتمان مبله تهران به راه های دسترسی اختصاص دارد. بهترین راه دسترسی به عمارت مسعودیه که در عین حال ارزان ترین و ساده ترین مسیر نیز به شمار می رود خط 2 که روی نقشه مترو تهران است.

    به کمک این خط از هر جای تهران می شود به این عمارت رسید. شما باید در ایستگاه ملت پیاده شوید. پس از آن از ایستگاه خارج شده و به سمت خیابان اکباتان بروید. ورودی عمارت در این خیابان واقع است.

    از ایستگاه مترو بهارستان هم می توانید به عمارت برسید. کافی است از آنجا به سوی جنوب غرب میدان بهارستان بروید.

    البته اتوبوس هم وسیله مناسبی است. خط های میدان بهارستان، میدان جمهوری و همه اتوس هایی که در مسیر میدان بهارستان حرکت می کنند، شما را به آنجا خواهند رساند.

    word image 199017 3 - اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران - آپارتمان

    اجاره آپارتمان مبله تهران و خدمات اسنپ روم

    دیدن این مکان تاریخی یکی از تجربه های بی نظیر در ایران گردی و تهران گردی است. این خانه علاوه بر اینکه جایی برای سکونت خاندان های حکومت گر ایران بوده و رخدادهای سرنوشت ساز زیادی را به خود دیده است یک مزیت دیگر هم دارد.

    معماری سنتی ایران به کامل ترین شکل خود در تک تک بخش های آن دیده می شود. با این حال تجربه دیدن این عمارت و دیگر جاهای تاریخی بدون جاهایی برای استراحت کردن و تجدید قوا ممکن نیست.

    اسنپ روم با اجاره آپارتمان مبله تهران چنین مکان هایی را برای شما گردشگران و مسافران عزیز آماده ساخته است. آپارتمان مبله های اسنپ رو با ارزان ترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان گذاشته می شود.

    قیمت مبله تهران اسنپ روم به رغم امکاناتی که دارد، ارزان تر از جاهای دیگر است. همه ساختمان های اسنپ روم نوسازی شده و با بالاترین معیارهای بهداشتی وزارت بهداشت هماهنگ سازی شده اند.

    آپارتمان مبله تهران اسنپ روم با یک مزیت دیگر همراه است. یک کد تخفیف اسنپ نیز به شما تعلق خواهد گرفت. با این تخفیف سفر به جاهای تاریخی و دیدنی تهران آسان تر و خوشایند تر خواهد بود. اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران با پشتیبانی 24 ساعته همراه است. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با پشتیبانی شبانه روزی اسنپ روم تماس بگیرید.

    اسنپ روم با بهترین آپارتمان مبله و ارزان ترین قیمت مبله تهران همیشه در کنار شماست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.