سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۸ روش ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان (+عکس)
    17 خرداد 1401 - 21:57
    شناسه : 199165
    1

    ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان به‌سادگی امکان‌پذیر است. در سال‌های اخیر محبوبیت سرویس اسپاتیفای بسیار افزایش‌یافته است. این سرویس به‌خوبی توانسته است نیازهای عاشقان موسیقی را تأمین کند. به همین دلیل هم به‌شدت بر محبوبیت و شهرت ان در سال های اخیر اضافه شده است.

    پ
    پ

    ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای

    ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان به‌سادگی امکان‌پذیر است. در سال‌های اخیر محبوبیت سرویس اسپاتیفای بسیار افزایش‌یافته است. این سرویس به‌خوبی توانسته است نیازهای عاشقان موسیقی را تأمین کند. به همین دلیل هم به‌شدت بر محبوبیت و شهرت ان در سال های اخیر اضافه شده است.

    شاید شما هم دوست داشته باشید که یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان داشته باشید. در این مقاله ما به شما آموزش داده می‌شود که چگونه بتوانید نسبت به ساخت اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای اقدام نمایید. اهمیت اکانت پرمیوم زمانی خودش را نشان می‌دهد که شما در حین پخش موسیقی، دیگر صداهای تبلیغاتی و مزاحم را نخواهید شنید.

    سرویس اسپاتیفای چیست؟

    قبل از اینکه در خصوص ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان به شما توضیح بدهیم، در خصوص این سرویس توضیحاتی را ارائه می دهیم.

    سرویس اسپاتیفای با استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای برای کاربران در دسترس است. البته نسخه ویندوز و وب آن نیز وجود دارند. این سرویس امکان پخش انواع موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید به راحتی به موسیقی دلخواه خودتان گوش دهید. در حالت عادی برای شنیدن موسیقی و استفاده از امکان ارائه شده در این سرویس، باید هزینه اشتراک ماهانه آن را به دلار پرداخت کنید.

    از سال ۲۰۰۸ سرویس اسپاتیفای شروع به فعالیت کرده است. این سرویس از همان ابتدا نشان داد که راه درستی را برای جذب مخاطب انتخاب کرده است. این سرویس از همان سال‌های اولیه برای اینکه بتواند آهنگ‌های مورد علاقه کاربران را در اختیار آن‌ها قرار دهد، سیستم استفاده بر اساس هزینه اشتراک ماهانه را راه‌اندازی کرد.

    ویژگی‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

    موارد زیادی است که ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان را به امری مهم تبدیل می کند . اکانت پرمیوم اسپاتیفای دارای امکان و ویژگی‌های جذابی است که همه علاقه‌مندان به موسیقی را مجاب به استفاده از آن می‌کند. در حال حاضر هزینه اکانت پرمیوم به صورت ماهانه ۹.۹۹ دلار است. در صورتی که دانشجو باشید هزینه این سرویس با تخفیف حساب شده و ۴.۹۹ دلار محاسبه می‌شود.

    این سرویس در ازای پرداخت هزینه اشتراک ماهانه، خدمات و ابزارهای بسیار کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

    برخی از این خدمات و امکانات عبارت‌اند از:

    • استفاده بدون تبلیغات: در صورتی که از اکانت پرمیوم اسپاتیفای استفاده کنید، دیگر تبلیغات این سرویس برای شما پخش نخواهد شد. در حالت عادی و رایگان در حین پخش موسیقی برای شما تبلیغات نیز پخش می شود.
    • دانلود آهنگ‌ها به راحتی و به صورت نامحدود: با استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای شما می‌توانید موسیقی‌ها را به راحتی دانلود کرده و به صورت آفلاین ان ها را گوش دهید. این کار به راحتی و با استفاده از اپلیکیشن این سرویس امکان‌پذیر است. در حالت پرمیوم محدودیتی برای دانلود وجود ندارد.
    • گوش دادن به موسیقی با کیفیت ۳۲۰: در حالت عادی موسیقی‌ها با کیفیت ۱۲۸ پخش می‌شوند. در صورت داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای شما می‌توانید به راحتی با کیفیت ۳۲۰ که دو برابر کیفیت ۱۲۸ است به موسیقی‌ها گوش دهید.
    • استفاده از پادکست‌ها: سرویس اسپاتیفای علاوه بر موسیقی، منبعی غنی از انواع پادکست‌ها است. شما می‌توانید به راحتی و با داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای به راحتی به این پادکست‌ها گوش دهید.
    • استفاده از ابزارهای پیشرفته اسپاتیفای: علاوه بر ابزارهای معرفی شده در بالا، شما می‌توانید از ابزارهای متنوعی که اسپاتیفای در اختیار شما قرار می‌دهد نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از پخش تصادفی، قابلیت تکرار و جستجوی پیشرفته در بین موسیقی‌ها نیز به راحتی استفاده کنید.

    چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم

     

    کاربردهای اسپاتیفای پرمیوم رایگان تنها به لیست بالا ختم نمی‌شود.

    انواع اکانت اسپاتیفای

    جواب سؤال چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسازیم به راحتی در روش‌های زیر قرار داده شده است. در حال حاضر اسپاتیفای ۴ نوع اکانت را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

    • اکانت رایگان: این اکانت برای کاربرانی است که نیازی به ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم ندارند. این افراد به جای پرداخت هزینه مجبور هستند که به تبلیغات گوش کنند. همچنین آهنگ‌ها با کیفیت متوسط برای این افراد پخش می‌شوند.
    • اکانت پرمیوم: برای ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم شما باید ۹.۹۹ دلار در ماه هزینه پرداخت کنید. این هزینه برای خرید لایسنس پخش موسیقی‌ها استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید به امکانات اعلام شده در بالا دسترسی داشته باشید. هزینه‌ها به صورت ماهانه باید پرداخت شود.
    • اکانت دانشجویی: این سرویس برای دانشجویان یک هزینه اشتراک مناسب در نظر گرفته است. در صورتی که دانشجو باشید می‌توانید با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی از این سرویس استفاده کنید. در نتیجه دانشجویان می‌توانند از اکانت پرمیوم اسپاتیفای با هزینه اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار استفاده نمایند.
    • اکانت فمیلی: این اکانت برای خانواده‌ها بسیار مناسب است. با این کار یک حساب چند کاربره فعال می‌شود که اعضای خانواده می‌توانند از این سرویس در دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. هزینه استفاده از این اشتراک ماهانه ۱۴.۹۹ دلار است.

    چرا اسپاتیفای پرمیوم؟!

    امکانات ارائه شده در اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسیار عالی و کاربردی هستند. همچنین تبلیغات پخش شده در حین پخش موسیقی باعث می‌شود که تعداد زیادی از کاربران به دنبال خرید و ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای باشند. شما در هنگام ثبت نام و ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید یکی از اکانت‌های بالا را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه‌ای کمتر از نرخ دلاری آن، به خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای از جک‌بلک بپردازید.

    با این حال برخی از افراد هستند که به دنبال ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان هستند.

    چرا برخی از افراد به دنبال ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان هستند؟

    مهم‌ترین دلیلی که می‌توان برای ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان نام برد، ذهنیت این قضیه هست که برای بهره‌مندی از اسپاتیفای پرمیوم حتما باید هزینه بالای دلاری (به خصوص در کشور ما ایران که نرخ دلار بسیار بالاست) آن را پرداخت نمود. در حالیکه با بهایی بسیار به صرفه و به ریال امکان لذت بردن از این سوپر اپ موسیقی وجود دارد.

    به این موارد، تفکر مشکلات خرید آنلاین در کشور ما را نیز اضافه کنید. در واقع کاربرانی مانند کاربران ایرانی امکان خرید اینترنتی با حساب‌های خارجی مانند پی پال و مستر کارت را ندارند به همین دلیل به دنبال اکانت پرمیوم رایگان spotify هستند تا بتوانند از ویژگی‌های این سرویس بهترین استفاده را ببرند.

    البته که دیگر نیازی به پرداخت دلاری یا پرداخت با حساب های تحریمی پی پال و مسترکارت نیست. چراکه تمام این اقدامات را کارشناسان مجموعه جک‌بلک برای شما انجام می‌دهند.

    آموزش ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان

    برای استفاده و ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان ۷ روش ساده وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید از این یکی از این ۷ روش استفاده کرده و از امکانات ارائه شده در اکانت پرمیوم اسپاتیفای به راحتی استفاده نمایید.

    لازم به ذکر است که این روش ها ممکن است با گذشت زمان بلااستفاده شوند.

    ۱-استفاده از نسخه مگامود اسپاتیفای

    یکی از روش‌های ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان استفاده از نسخه مگامود اسپاتیفای است. شما به راحتی می‌توانید به دانلود این اپلیکیشن به تمامی امکانات اعلام شده در بالا دسترسی داشته باشید.

    ۱-ابتدا این اپلیکیشن را از اینجا دانلود نمایید.

    ۲-پس از اتمام دانلود فایل نصبی را اجرا کنید. یادتان باشد که برای نصب باید گزینه «Allow installation from unknown sources را در گوشی خودتان فعال کرده باشید.

    اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان

     

    ۳-پس از اتمام نصب وارد اکانت خودتان شوید. برای این کار باید از ایمیل شخصی خودتان استفاده نمایید.

    ۴- حال در منوی اپلیکیشن اسپاتیفای وارد بخش Setting برنامه شوید.

    ۵- سپس برای عملکرد درست برنامه باید حافظه کش اپلیکیشن را از این منو پاک کنید.

    ۶- سپس باید اتصال خود به اینترنت را قطع کنید.

    ۷- یک‌بار دیگر وارد اسپاتیفای ویدیو و این بار برای وارد شدن از اکانت فیس‌بوک خود استفاده کنید. ممکن است در این حالت یک پیام خطا مشاهده کنید.

    اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای

     

    ۸- بعد از اینکه پیام خطا را دیدید، این بار با ایمیل وارد اپلیکیشن شوید.

    ۹- حال برنامه اسپاتیفای را ببندید، چند دقیقه صبر کنید سپس برنامه را ریستارت کنید.

    ۱۰- حال می‌توانید به راحتی از این برنامه به صورت نامحدود استفاده نمایید. فقط در خاطر داشته باشید که هر زمان برنامه با مشکل روبرو شد گوشی خود را ریستارت کنید تا بتوانید به راحتی از برنامه استفاده نمایید.

    ۲- استفاده از برنامه PointsPrizes

    پلتفرم PointsPrizes نیز یکی دیگر از روش‌های ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان است. برای این کار طبق روش زیر عمل کنید:

    ۱-ابتدا باید به سایت Visit Prizes بروید. برای استفاده از این سایت باید یک اکانت بسازید.

    چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسازیم

     

    ۲-حال باید کارهایی را انجام دهید که امتیاز جمع‌آوری کنید. شما می‌توانید به راحتی و با تماشای آگهی‌ها و شرح‌حال‌ها و وقایع روزانه و امثالهم امتیاز جمع‌آوری کنید.

    ۳-بعد از اینکه امتیازهای لازم را جمع‌آوری کردید می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان استفاده نمایید. البته شما می‌توانید از جوایز دیگری که در این سایت نیز قرار داده شده است نیز استفاده کنید.

    ۳- استفاده از قابلیت Spotify Premium Mod مخصوص اندروید

    ۱-ابتدا باید برنامه Spotify Premium Mod مخصوص اندروید را از این آدرس دانلود نمایید.

    ۲-لازم به ذکر است که باید گزینه Allow installation from unknown sources را فعال کرده باشید.

    ۳- قبل از اینکه برنامه را نصب کنید، در ابتدا باید VPN خود را فعال و اجرا نمایید.

    ۴- حالا باید برنامه Spotify Premium Mod مخصوص اندروید را اجرا کرده و با استفاده از اکانت خود در برنامه لاگین کنید.

    با استفاده از این برنامه اکانت رایگان شما به صورت خودکار تبدیل به اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌شود.

    ۴- استفاده از رمزهای سال ۲۰۲۲ برای اکانت های رایگان اسپاتیفای پرمیوم

    شما می‌توانید برای استفاده و ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان به راحتی از اکانت های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند http://bugmenot.com استفاده نمایید.

    با استفاده از این سایت شما می‌توانید نسبت به ساخت اکانت پرمیوم رایگان spotify اقدام نمایید. شما می‌توانید به راحتی همه اکانت هایی که دارای خاصیت پرمیوم هستند را با استفاده از این سایت پیدا کرده و از آن‌ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده نمایید.

    ۵- استفاده از ربات تلگرامی اسپاتیفای

    شما می‌توانید به جای ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان، به راحتی از ربات تلگرامی برای گوش دادن به موسیقی استفاده نمایید. شما می‌توانید به راحتی از این بات در اپلیکیشن تلگرام استفاده نمایید.

    برای این‌کار مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱-ابتدا به این لینک بروید و فایل APK با نام Spotify Premium NeYo APK را دانلود و نصب نمایید.

    ۲-حال باید این فایل نصبی را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

    ۳-حال روی لینک کلیک نمایید تا بتوانید وارد بات مورد نظر شوید.

    ۴-برای استفاده از بات مورد نظر باید عبارت/start را در بات مربوطه وارد کرده و آن را اجرا نمایید.

    ۵- سپس باید وارد اپلیکیشن پرمیوم اسپاتیفای شده و لینک پخش آن را کپی کنید.

    ۶- لینک کپی شده را در ربات تلگرامی ارسال کنید.

    ۷- حال می‌توانید به راحتی در ربات تلگرامی از گزینه‌های Play the song، download it، add it to your playlist و غیره استفاده نمایید.

    ۶- استفاده از اکانت های دوستانتان

    شما می‌توانید به جای ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان، به راحتی از اکانت های دوستانتان در گوشی تلفن همراه خود استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که اسپاتیفای اجازه می‌دهد تا ۶ نفر با یک اکانت، بتوانند به صورت اشتراکی استفاده نمایند. پس شما می‌توانید روی دوستان خود برای استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای حساب کنید، البته اگر اجازه این کار را به شما بدهند! شما می توانید از انها بخواهید که به عنوان کادوی تولد، اکانت اسپاتیفای خود را به شما داده تا بتوانید از ان استفاده نمایید.

    ۷- استفاده از تخفیف های دانشجویی

     

    اکانت پرمیوم رایگان spotify

    این روش به صورت ۱۰۰ درصد رایگان نیست، اما اسپاتیفای به‌خوبی برای دانشجویان تخفیف های ویژه را اعمال میکند. دانشجویان در حالت عادی تا ۵۰ درصد تخفیف می‌تواند دریافت کنند.

    در برخی از مناسبت ها ممکن است مقدار این تخفیف فراتر برود. پس گوش به زنگ باشید تا در صورت ارائه تخفیف مناسب به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید.

    ۸- خرید اشتراک از جک‌بلک

    به راحتی می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک به خرید اشتراک اسپاتیفای با بهایی به صرفه اقدام نمایید. گارانتی اکانت اسپاتیفای پرمیوم، پرمیوم‌سازی سریع اکانت، پرمیوم‌سازی اکانت شخصی اسپاتیفای شما و پشتیبانی سریع از مزایای برتر استفاده از این سرویس است.

    نتیجه‌ ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان

    ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان به راحتی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید از یکی از روش‌های بالا برای اکانت پرمیوم رایگان spotify استفاده نمایید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اسپاتیفای مانند دیگر برنامه‌های اشتراکی همواره سعی می‌کند که این روش‌ها را شناسایی و از آن‌ها جلوگیری کند.

    اپلیکیشن اسپاتیفای یک منبع بزرگ و غنی از آهنگ‌ها و آلبوم‌ها است. همچنین انواع پادکست‌ها در این اپلیکیشن قرار دارد. شما می‌توانید به راحتی از این موارد استفاده نمایید. همچنین شما می‌توانید برای حالات مختلف و همچنین برنامه‌های روزانه خود مانند زمان ناهار خوردن، ورزش کردن، کار کردن و یا استراحت کردن پلی لیست‌های اختصاصی ایجاد کرده و تنها با یک کلیک آن‌ها را اجرا نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.