×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به هر حال و تحت هر عنوانی اکنون بسیاری از سلیقه ها به سمت مدرن شدن پیش می‌رود و به یقین می توان گفت یکی از دغدغه های بزرگ برای دکوراسیون های مدرن انتخاب فرش مناسب میباشد. فرش مناسب برای دکوراسیون های متفاوت می تواند مانند قلب یک دکوراسیون عمل کند. مسلما فرش پتینه و کهنه نما بسیار مناسب برای دکوراسیون های مدرن شما میباشند. فرش های کهنه نما و پتینه که علاوه بر سادگی دارای رنگ های لایت و همچنین طرح های غیر قرینه هستند بهترین و مناسب ترین گزینه برای دکوراسیون های بروز و پست مدرن و مدرن شما میباشند.

  • مجبور به تغییر دکوراسیون سنتی خود هستید؟
  • در مورد فرش های پتینه و یا وینتیج چه می دانید؟
  • تا به حال تجربه داشتن فرشهای مدرن را داشته اید؟
  • آیا تا به حال در مورد فرش های پتینه چیزی شنیده اید؟
  • آیا دوست دارید دکوراسیون منزل خود را با فرش های پتینه مدرن نمایید؟

فرش پتینه برای چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

این روزها بازار وسایل مدرن منزل گرم است. اگر قصد تعویض هر کدام از وسایل منزل خود را دارید احتمالاً با گزینه های زیبا، شیک، ساده و در عین حال به روز مواجه خواهید شد. لوازم مدرن در کنار لوازم سنتی این روزها پاسخگوی سلیقه های متفاوت خواهد بود اما شاید یکی از دلیل روی آوردن مردم ما به سمت دکور های مدرن، تکراری شدن دکوراسیون های پیش از آن باشد. می‌توانید با خیال راحت فرش پتینه را برای دکوراسیون های خود انتخاب کنید.

word image 199206 1 - فرش پتینه یا کلاسیک؟ - خرید فرش

فرش پتینه یا کلاسیک

شما باید در هنگام خرید جدیدترین فرش کاشان در نظر داشته باشید که می خواهید کدام دکوراسیون را برای منزل یا دفتر کار یا مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهترین انتخاب شما آنچه خواهد بود که به شما آرامش و اعتماد به نفس می دهد. اما اگر جزو کسانی هستید که در پی بروز شدن و مدرن‌تر زندگی کردن هستید و از دکورهای خلوت و سردتر حس آرامش می گیرید به شما پیشنهاد میکنیم که فرش پتینه را انتخاب نمایید. فرش کلاسیک از دیرباز مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. فرش کلاسیک یا اصیل می‌تواند برای دکور های سلطنتی و یا سنتی شما مورد استفاده قرار گیرد و اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که ابتدا به سلیقه و نیاز درونی خود از آنچه می خواهید رجوع کنید. این رجوع به شما کمک میکند که آنچه را از یک تغییر اساسی نیاز دارید را به درستی انتخاب کنید.

هنوز هم در عصر مدرنیته، هستند کسانی که با مدرن شدن منزل خود کنار نیامده اند، اما بهتر است کمی بیشتر تامل کنند، چرا که فرش های پتینه یا مدرن می‌تواند سال‌ها نیاز آنها را از تعویض فرش برطرف نماید. پیشنهاد ویژه ما به شما انتخاب یک طرح خاص با رنگ های لایت میباشد. فرش پتینه می‌تواند با هر تم رنگی سازگاری داشته باشد، چرا که سیاست طراحی در تولید فرش های پتینه خنثی بودن رنگ این فرش های نسبتا سرد میباشد.

پرفروش ترین فرش های پتینه

اکثر برندهای خوب فرش برای رفع تقاضای مصرف کننده شروع به تولید فرش های پتینه کرده اند و مسلماً این روزها اکثر پتینه ها جزو پر فروش ها می باشند. بهتر است که هنگام خرید فرش به جنس آن و محل استفاده آن نیز دقت داشته باشید. فرش های پتینه با جنس اکریلیک بیشتر مناسب سالن ها و پتینه هایی با جنس های غیر اکریلیک مناسب اتاق خواب و آشپزخانه ها می باشد. پرفروش‌های فرش های پتینه اکریلیک را می‌توان در برندهای خوب کاشان مانند فرش قیطران، فرش محتشم، فرش سیزان، فرش الماس کویر، فرش زرتشت و … جستجو کرد. شما میتوانید برای اطلاع از انتخاب فرش پتینه مناسب با کارشناسان هایپر فرش، فروشگاه تخصصی فرش ماشینی در تماس باشید. یقینا از تولید فرش قیطران، شرکت فرش الماس کویر، ….. به عنوان معتبرترین و پرفروش ترین فرش های پتینه از جنس اکرولیک یاد کرد.

فرش پتینه (کهنه نما) عتیقه ولی ارزان

فرش های دستباف یا عتیقه از قدیم الایام مورد توجه مردم سرزمین ما بوده است. اما با گران شدن مواد اولیه و به صرفه نبودن تولید فرش دستباف بسیاری از مردم به سمت خرید فرش ماشینی کاشان رفتند و مسلما تولیدکنندگان برای رضایت مشتریان خود از آنجایی که هر گونه تلاشی داشته به فکر طراحی فرش های پتینه ولی ارزان افتادند. سیاست تولید فرش های پتینه در ایران تداعی فرش های دستباف و ایجاد یک نوع نوستالژی برای مشتریان خود بوده است. اما خوب با استفاده از رنگ های سرد و خنثی بعضا مدرن، عتیقه ولی ارزان را به جامعه مصرف کننده هدیه داده است. دیگر لازم نیست که برای خرید فرش عتیقه قیمت‌های گزاف متحمل شوید.

با توجه به اینکه فرش های پتینه با نخ های متفاوت تولید می‌شود. فرش های پتینه تولید شده با نخ اکرولیک جزء گرانترین فرش های پتینه و فرش های پتینه تولید شده با نخ پلاستیک (پلی پروپیلن و پلی استر) جز ارزانترین فرش های پتینه محسوب می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که فرش های پتینه تولید شده از الیاف پلاستیکی که ارزان‌تر هستند دارای عمر و کیفیت فرش های پتینه تولید شده از نسخه اکریلیک را ندارد و بیشتر برای اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده می شود.

زیباترین فرش های پتینه

فرش های پتینه از آنجایی که بسیار به روز هستند همگی با شباهت نسبتاً زیاد در شانه ها و تراکم های متفاوت جز زیباترین های فرش در این برهه زمانی می باشند. اما خب شاید ترسیم زیبایی در ذهن هر کدام از ما با دیگری کاملاً متفاوت باشد. به نظر می رسد که باز هم برای زیباترین فرش های پتینه میتوان به برندهای خوب کاشان اشاره کرد. از آنجایی که کار تولید فرش در کاشان به دلیل حجم بالا به صورت رقابتی در آمده است اصولا بهترین ها برای طراحی این فرش ها انتخاب می‌شوند که بهترین بازدهی را برای بهترین فروش برای صاحبان کسب و کار داشته باشند. زیباترین فرشهای پتینه کاشان را می‌توانید از هایپر فرش تهیه و در دکوراسیون مدرن خود استفاده نمایید.

word image 199206 3 - فرش پتینه یا کلاسیک؟ - خرید فرش

تفاوت فرش پتینه و وینتیج

وینتیج به معنای کهنه نما میباشد که سالها پیش در کشورهای جنگ زده که قدرت خرید اشیاء قدیمی را نداشتند باب شد و در حقیقت یک نوع بازگشت به مدرن به نظر می رسد. وینتیج می تواند حتی به خود اشیا کهنه و فرسوده نیز تلقی شود.

پتینه هنر کهنه کردن اجسام است. این اتفاق اصولاً در دنیای مدرن اتفاق افتاده و به نظر رسید، که کهنه نشان دادن بسیاری از اشیا اتفاق شیک و به روزی میباشد و در عین این که نشان دهنده علاقه درونی انسان در قدیمی و قدمت دار بودن میباشد باب میل بسیاری از افراد است.

در دنیای فرش این دو اصطلاح بسیار به جای هم به کار میرود. درست است که یکی به معنی خود جسم عتیقه می باشد و دیگری به فرایندی که بر روی اجسام انجام میده می شود، اما به نظر استفاده هر دو به جای هم نیز چندان اشتباه نباشد. پتینه ها از لحاظ ترکیب رنگ سرد تر و خنثی تر و وینتیج ها به سمت رنگ های گرم نیز کشیده شده اند. بهتر است از لحاظ پالت رنگ در تلقی هر کدام از این دو صنعت بیشتر توسط متخصصان دقت شود.

خرید فرش پتینه

  • از کجا می توانم فرش پتینه را با بهترین قیمت خرید کنم؟
  • چرا در فرش های پتینه تفاوت قیمت وجود دارد؟
  • آیا فرش پتینه ارزان کیفیت خوبی ندارد؟

شما برای خرید فرش پتینه خود می‌توانید به هایپر فرش به عنوان هایپرمارکت تخصصی فرش مراجعه کرده یا به صورت حضوری فرش خود را پسندیده و برای خرید آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای خرید زیباترین فرش پتینه به مراکزی مراجعه کنید که بدون حضور دلالان با قیمت کارخانه فرش را در اختیار مصرف کننده می گذارند. هایپر فرش به عنوان عرضه کننده مستقیم فرش پتینه کاشان، با ارائه تضمین قیمت برای کلیه فرش های خود همراه با امکان ارسال رایگان و ….. را می توان از جمله معتبر ترین مراکز فروش فرش پتینه در نظر گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.