×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عایق رطوبتی سیمانی

این روش ساده ترین است زیرا مواد به راحتی از تامین کنندگان محصولات سنگ تراشی در دسترس هستند. علاوه بر این، آنها به راحتی مخلوط می شوند و در مناطق مرطوب داخلی مانند توالت استفاده می شوند. با این حال، این روش فرآیند انقباض و انبساط را طی نمی کند زیرا در معرض هوا و نور خورشید قرار نمی گیرد.

از روش سیمانی عایق رطوبتی می توان برای پوشش های ضد آب عرشه مانند پل ها، سدها، تصفیه خانه های فاضلاب و آب و تونل ها استفاده کرد.

غشای ضد آب مایع

این نوع پوشش از یک پوشش پرایمر چند لایه رویه استفاده می کند که از طریق غلتک، اسپری یا ماله اعمال می شود. در مقایسه با عایق رطوبتی سیمانی، این انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد. این به این دلیل است که وقتی مایع خشک می شود به یک پوشش لاستیکی روی دیوار شما تبدیل می شود.

در واقع، خواص ازدیاد طول چنین روشی به ۲۸۰ درصد می رسد. با این حال، این بستگی به نوع پلیمری دارد که سازنده برای اعمال عایق رطوبتی مایع استفاده می کند.

ایزوگام

عایق رطوبتی پوشش قیری

یکی دیگر از راه های ضد آب ساختمان، استفاده از پوشش قیری است. درجه پلیمر و خواص فیبر تقویت شده آن انعطاف پذیری و محافظت در برابر آب را فراهم می کند. به این روش پوشش آسفالتی نیز گفته می شود که در فونداسیون های بتنی بسیار عالی است.

با این حال، مواد مبتنی بر قیر در این نوع پوشش ممکن است هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید مناسب نباشند. این به این دلیل است که در دراز مدت شکننده و شکننده تر می شود. می توانید آن را با استفاده از مواد انعطاف پذیرتر مانند پلیمرهای مبتنی بر اکریلیک یا پلی اورتان اصلاح کنید. خرید ایزوگام اصفهان که با کیفیت ترین نوع ایزوگام در دنیا می باشد برای انجام درست عایق ضد آب توصیه میگردد.

عایق رطوبتی غشایی قیری

اگر پوشش عرشه ضد آب را انتخاب می کنید، می توانید این روش را انتخاب کنید زیرا به دلیل عملکرد ثابت شده آن برای سقف های کم شیب استفاده شده است. به دلیل ترکیب آسفالت، پرکننده و پلیمرها، خود چسبنده است. علاوه بر این، روغن ها و رزین های خاصی برای بهبود چسبندگی به آن اضافه شده است.

همچنین دارای انواع مشعل پوشانده و آشکار بر روی غشاء است. نوع اکسپوز به دلیل وجود سنگدانه های دانه ای معدنی قادر به مقاومت در برابر سایش و پارگی فرآیند هوازدگی است.

عایق رطوبتی غشایی مایع پلی اورتان

نوع دیگری از عایق رطوبتی غشای مایع پلی اورتان است که تا حدودی گزینه گران قیمتی است. اساساً در مناطق مسطح سقف و مناطقی که در معرض هوا هستند استفاده می شود. با این وجود، این نوع عایق رطوبتی بسیار انعطاف پذیر است اما پلی اورتان نسبت به رطوبت کاملاً حساس است.

بنابراین هنگامی که این روش را اعمال می کنید، مراقب باشید که دال بتنی را از نظر میزان رطوبت ارزیابی کنید. در غیر این صورت، متوجه خواهید شد که جدا شدن باند یا لایه برداری غشاها به مرور زمان رخ می دهد.

به طور کلی، می توانید هر منطقه ای در اطراف ساختمان که نیاز به ضد آب دارد را بررسی کنید، مانند حمام و آشپزخانه، زیرزمین، بالکن، عرشه، بام سبز، استخر، دیوارها، و مخازن آب و غیره.

بنابراین، شما می توانید تعیین کنید که کدام نوع روش ضد آب را می توان در هر محیط خاص اعمال کرد. همچنین می توانید برای اطمینان از درستی کاری که انجام می دهید به متخصصان مراجعه کنید. طبق تجربه ما یک شرکت در اصفهان کار فروش ایزوگام اصفهان را با قیمت مناسب انجام می دهد. این شرکت که ایزوگام کالا نام دارد در زمینه فروش ایزوگام در ایران و کشور های عربی فعالیت میکند.

♦️جهت مشاوره و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

♦️آیت ۰۹۱۳۷۰۹۸۶۲۲

♦️آیت ۰۹۱۳۷۲۷۹۸۶۲۲

♦️ایدی اینستا:

izogam.mohandes.heidari

تمامی محصولات شرکت ایزوگام کالا دارای بیمه نامه کتبی معتبر بوده زیرا به سبب نیروهای مجرب و پرتوان و دلسوز و مواد اولیه درجه یک با کیفیت و دو خط تمام اتوماتیک بروز بهترین برندها را تولید میکنیم.

 

خرید ایزوگام

  1. پویا شعبانی

    واقعا عالی بود

  2. رضا احمدی

    سلام خسته نباشید
    فروش در تهران هم دارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.