جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی ۳ مدل برتر کلید و پریز آسیا
    23 خرداد 1401 - 9:32
    شناسه : 199464
    1

    کلید و پریز آسیا الکتریک از جمله برندهای شناخته شده‌ داخلی است. انواع کلید و پریز آسیا در رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می شه. اکنون کلید و پریز به طور کلی یک المان مهم در طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می‌ شود.

    پ
    پ

    کلید و پریز آسیا الکتریک از جمله برندهای شناخته شده‌ داخلی است. انواع کلید و پریز آسیا در رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می شه. اکنون کلید و پریز به طور کلی یک المان مهم در طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می‌ شود. بنابراین از آنجا که کلید و پریز در زیبا شدن فضاهای داخلی ساختمان تاثیر گذار خواهد بود، شرکت آسیا الکتریک در مدل های متنوعی دست به تولید انواع کلید و پریز زده است. کلید و پریزهای آسیا در اغلب مدل ها از استاندارد و ایمنی بالایی برخوردار است. بدنه کلید و پریز آسیا از جنس پلیمر ABS می باشد که دارای ویژگی های حرارتی، شیمیایی و مکانیکی خاصی است و مقاومت و دوام کلید و پریزها را در سطح بالایی نگه می دارد. آسیا الکتریک همواره با بهرمندی از متریال درجه یک در روند تولید محصولات خود، کالایی ضد پوسیدگی و شکستگی عرضه کرده است. از طرف دیگر به طور کلی فرآیند نصب کلید و پریز آسیا بسیار ساده است. اصولا کلید پریز های قدیمی تر برای نصب بهتر به قاب پیچ و مهره می شدند اما مدل های جدید آسیا به راحتی در عمق دیوار نصب می شوند. در ادامه این مقاله تلاش می کنیم با ذکر ویژگی های ۳ مدل پرفروش و محبوب کلید و پریز آسیا، کاربران را در خریدی بهتر راهنمایی کنیم.

    کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس

    کلید و پریز مدل الماس آسیا بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شود و از جمله ۳ مدل محبوب و برتر محصولات آسیا الکتریک به شمار می رود. در ساخت کلید و پریز مدل الماس از مرغوب ترین مواد اولیه آن استفاده می شودو اصولا این نوع کلید و پریز آسیا در انواع گوناگونی چون زنگ بیزر، کلید یک پل، کلید دو پل، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، تلفن پاناسونیک، پریز برق، پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، تلفن دو منظوره، پاناسونیک دو قلو، دیمر، کلید کولر ، پریز آنتن تولید و در بازار عرضه می گردد. کلید و پریز الماس آسیا می تواند در موارد گوناگونی در ساختمان مسکونی یا اداری مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی گروه کلید و پریز مدل الماس، برای تمام ملزومات ساختمان کافی بوده و نیازهای کلی و جزیی را تامین می نماید. از طرف دیگر به لحاظ شکل ظاهری، کلید و پریز الماس بسیار ساده اما ظریف طراحی شده است و عموما به رنگ سفید تولید می شود. از همین رو قابلیت مطابقت با تمام انواع دکوراسیون ها در طرح ها و رنگ های مختلف و در فضاهای متنوع می باشد. در نهایت نیز باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت آسیا الکتریک، تمام کلید و پریز های ساخت خود را به شکل قاب و تکمه جداگانه عرضه می کند و محصولات دارای مکانیزم مجزا هستند.

    asia electric socket switch lux - معرفی ۳ مدل برتر کلید و پریز آسیا -

    کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال

    از جمله مدل های بسیار ویژه که دارای قابلیت‌ها و طراحی منحصربفردی است در میان محصولات آسیا الکتریک، کلید و پریز مدل کریستال آسیا می باشد. در کلید و پریز مدل کریستال، شکل ظاهری بدنه محصول به شکل مربع طراحی شده است و بخش مکانیزم یا کلید محصول به شکل نوارهای باریک نقره ای طراحی و تولید می شود که در نهایت به لحاظ ظاهری شکل بسیار زیبایی خواهد داشت. از دیگر خصوصیت‌ های کلید و پریز کریستال آسیا این است که این محصول کاملا به صورت مونتاژ تولید می شود. بنابراین کاربر نیازی به خرید قاب و مکانیزم به صورت جداگانه نخواهد داشت. همچنین کلید و پریز آسیا مدل کریستال، در چهار طرح متنوع تولید می شود؛ ابتدا مدل کریستال سفید طلایی که در این گروه بدنه کلید و پریز کریستالی سفید رنگ است و از مکانیزم یا شاسی طلایی برخوردار می باشد. این محصول را عموما در دکوراسیون های متنوع داخلی مورد استفاده قرار می دهند. سپس مدل کریستال سفید نقره ای که بدنه ای کریستالی و نشکن دارد و از مکانیزم نقره ای برخوردار است. زیبایی منحصر به فردی دارد و می تواند در محیط های مختلف خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. در نهایت مدل کریستال بژ که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است؛ بدنه این نوع کلید و پریز آسیا از جنس کریستال نشکن به رنگ بژ ساخته می شود. مکانیزم آن نیز به رنگ بژ تولید می گردد. ترکیب رنگ زیبای یاد شده در این محصول، مکملی برای دکوراسیون داخلی تمام ساختمان های مسکونی، سالن‌ های میهمانی و ساختمان های ادارای، هتل ها و غیره خواهد بود. کلید و پریز آسیا مدل کریستال در میان محصولات ایرانی دارای طراحی ویژه و در عین حال قیمت مناسب است. توصیه ما برای کاربرانی که به دنبال یک محصول ارزان ولی با کیفیت هستند، خرید کلید و پریز آسیا الکتریک مدل کریستال و در طرح آنتیک است. این محصول دارای بدنه ای با طراحی خاص است که می تواند نقش موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان شما داشته باشد.

    asia electric socket switch crystal - معرفی ۳ مدل برتر کلید و پریز آسیا -

    کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه

    کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه اولا از طراحی ساده و در عین حال بسیار چشم‌ نوازی برخوردار است. این مدل کلید و پریز آسیا دارای قاب هایی در رنگ های متفاوت از جمله آبی، بژ، سفید و قرمز می باشد. همچنین کاربر می تواند رنگ بدنه کلید و پریز مدل پارسه را نیز به سلیقه شخصی انتخاب کند و رنگ دلخواه را برگزیند.  مدل پارسه در میان کلید و پریزهای آسیا الکتریک،  اگرچه طراحی ساده ای دارد، اما قابلیت تطبیق و تکمیل دکوراسیون داخلی محیط های اداری و محیط های منازل را در  رنگ های متنوع خواهد داشت. از این رو مدل پارسه، در میان کاربران مدل محبوبی به شمار می رود. توصیه ما نیز این است که برای، ایجاد هارمونی رنگی میان کلید و پریزها و دیگر المان های دکوراسیون ساختمان، از طرح های خاص و ساده کلید و پریز آسیا مدل پارسه بهره ببرید.

    asia electric socket switch parseh - معرفی ۳ مدل برتر کلید و پریز آسیا -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.