×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 199564 1 - طراحی سایت ساده و شیک با کمترین هزینه -

امروزه طراحی سایت برای کسب و کارها امری مهم و در برخی موارد ضروری محسوب می شود. اکثر مشتریان و مخاطبان شما دارای گوشی هوشمند هستند و به اینترنت دسترسی دارند. بهترین کار این است که هنر و فعالیت خود را در فضای آنلاین به دیگران نشان دهید و از این طریق آن ها را جذب کنید. این روزها اهمیت سایت به میزانی افزایش یافته که عدم وجود آن ممکن است کسب و کار شما را زیر سوال ببرد و علناً آن را بدون هویت نشان دهد. برای نشان دادن کسب و کار و فعالیتتان بهتر است هر چه سریع تر برای طراحی وب سایت اقدام کنید. اما هزینه طراحی سایت چقدر است؟ چه عواملی بر هزینه تأثیرگذار است؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟
برای این که بتوانید از هزینه طراحی وب سایت مطلع شوید باید به سوالاتی پیرامون آن پاسخ دهید؛ برای مثال چه امکاناتی برای سایت خود در نظر دارید؟ آیا وجود یا عدم وجود سایت بر روی کسب و کار شما تأثیرگذار است و چه کاربردی برای آن دارد؟ آیا به پوسته اختصاصی نیازمند هستید؟ تمایل به مدیریت حساب کاربران نیز دارید و می خواهید پنل آن را در کنار پنل مدیریت داشته باشید؟ پیش از اقدام برای طراحی وب سایت باید پاسخ دقیقی به این سوالات داده باشید تا طراحان بتوانند هزینه آن را برآورد کنند.

عوامل مختلفی بر هزینه طراحی وب سایت تأثیر گذارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • هاست
    منظور از هاست، کامپیوتری است که به اینترنت متصل می شود و این اتصال به صورت شبانه روزی خواهد بود. وقتی یک سایت را بر روی هاست قرار می دهند به این معنی است که این سایت در هر لحظه و از هر جا قابلیت دسترسی خواهد داشت. اینکه از چه هاستی استفاده شود، می تواند هزینه نهایی طراحی سایت را تغییر دهد. شما می توانید برای سایت خود از هاست ایران یا سایر کشورها استفاده کنید.
  • دامنه
    منظور از دامنه آدرس سایت است؛ آدرس سایت را با پسوندهایی مثل com.، .ir و .co بیان می کنند. اینکه کدام یک از این پسوندها و دامنه ها را برای سایت خود انتخاب کنید، بر روی قیمت آن تأثیر بسزایی دارد. در زمان طراحی وب سایت به نام دامنه نیز توجه ویژه ‌ای داشته باشید.
  • روش طراحی وب سایت
    معمولا سایت ها را به دو روش طراحی می کنند، یکی با کمک گرفتن از سیستم های آماده و دیگری با استفاده از کد نویسی. اینکه برای طراحی و دیزاین سایت شما از کدام روش استفاده شود، به هدفتان از ایجاد سایت بستگی دارد. هر یک از این روش ها نیز هزینه متفاوتی برای شما در بر خواهند داشت.
  • پشتیبانی
    پس از این که سایت شما طراحی شد و در اختیارتان قرار گرفت، ممکن است پس از مدتی دچار اختلال و مشکل شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است طراحی وب سایت خود را به شرکت هایی بسپارید که پشتیبانی دارند. البته توجه داشته باشید که داشتن پشتیبانی باعث افزایش هزینه های طراحی وب سایت خواهد شد.
  • دوره های آموزشی
    پس از این که سایت شما طراحی شد باید یک دوره آموزشی ببینید تا نحوه استفاده و کار با آن را بیاموزید. وجود این دوره ها و تعداد جلساتشان می تواند باعث افزایش هزینه طراحی وب سایت شود.

word image 199564 2 - طراحی سایت ساده و شیک با کمترین هزینه -

تعرفه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱
یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش ها برای طراحی وب سایت این است که یک کارشناس طراحی یا برنامه نویس استخدام کنید. البته این کار بیشتر شبیه به همکاری است و هزینه طراحی وب سایت به دستمزد و حقوقی که فرد دریافت می کند وابسته خواهد بود. شما نیز به عنوان کارفرما باید نظر و پیشنهاد خود، در رابطه با سایت را به ایشان اعلام کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل آن را برطرف نمایید. نکته قابل تأمل این است که استخدام یک کارشناس به تنهایی نمی تواند شما را به اهدافتان برساند؛ زیرا طراحی وب سایت فقط به کدنویسی محدود نمی شود. بر اساس تحقیقات، ۷۶ درصد از بازدیدکنندگان به سبک طراحی وب سایت اهمیت ویژه ای می دهند و بر طبق آن تصمیم می گیرند که در این سایت بمانند یا خیر. به همین دلیل نباید به دنبال طراحی وب سایت با قیمت بسیار پایین باشید؛ چون مشکلات متعددی را برای شما به همراه خواهد داشت.

به طور کلی هزینه ای که برای طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده به صورت زیر است:

  • طراحی وب سایت شرکتی از ۴ میلیون تومان
  • طراحی وب سایت شرکتی فروشگاهی از ۷ میلیون تومان
  • طراحی وب سایت استارتاپی از ۱۲ میلیون تومان
  • طراحی اختصاصی از ۳۰ میلیون تومان

word image 199564 3 scaled - طراحی سایت ساده و شیک با کمترین هزینه -

سوالات متداول درباره طراحی وبسایت
منظور از سیستم مدیریت محتوا یا cms چیست؟
سیستم مدیریت محتوا یکی از نرم افزارهای تحت وب است که با استفاده از این نرم افزار به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه نویسی و وب، می توانید به مدیریت سایت خود بپردازید و هزینه ها را کاهش دهید. به طور کلی وردپرس محبوب ترین cms است.

آیا همه هزینه های طراحی وب سایت باید یک جا پرداخت شود؟
این موضوع به شرکت طراحی مورد نظر بستگی دارد، اما در اکثر موارد به صورت قسطی هم قابل پرداخت است.

از هاست داخلی استفاده کنم یا خارجی؟
اگر اکثر کاربران و مشتریان شما در ایران ساکن هستند، هاست داخلی می تواند گزینه بهتری باشد تا از نظر جغرافیایی به کاربران نزدیک تر شود. اگر کاربران شما مربوط به سایر کشورها هستند می توانید از هاست همان کشورها استفاده کنید.

آیا می توانم سایتم را به صورت چند زبانه طراحی کنم؟
بسیاری از صاحبین مشاغل علاقمند هستند که فعالیت خود را در سایر کشورها نیز گسترش دهند. چنین افرادی می توانند درخواست کنند که سایتشان به صورت چند زبانه طراحی شود.

سخن پایانی
یکی از مهم ترین مراحل برای شروع هر فعالیت و کسب و کاری، ارتباط نزدیک با کاربران و مشتریان است. یکی از مواردی که می تواند دسترسی به شما را آسان کند، طراحی سایت است. شرکت های مختلفی در زمینه طراحی و دیزاین وب سایت فعالیت می کنند که هر یک از آن ها قیمت و تعرفه جداگانه ای برای خدمات خود در نظر گرفته اند. مجموعه ایران طراحی یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها در زمینه طراحی و دیزاین وب سایت است. این شرکت با کمک طراحان حرفه ای خود می تواند تمامی نیازهای شما در رابطه با طراحی وب سایت را برطرف کند و شما را به اهدافتان نزدیک تر نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.