جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین هارنس های موجود در بازار ایران
    24 خرداد 1401 - 12:55
    شناسه : 199571
    0

    کار کردن در ارتفاع شما را با خطرات زیادی رو به رو می کند و ممکن است بخاطر سقوط از ارتفاع مشکلات جبران ناپذیری برایتان پیش بیاید. به همین دلیل بهره وری از وسیله ای که بتواند شما را در برابر خطرات احتمالی ایمن نگه دارد بسیار حیاتی است.

    پ
    پ

    احتمالا افرادی که زیاد اهل کوهنوردی نیستند و یا در ارتفاعات کار نمی کنند واژه هارنس برایشان عجیب و غریب بیگانه به نظر برسد. اما این روزها هارنس ها در انواع مختلف موجود هستند و کاربردهای گوناگونی دارند و تضمین کننده جان انسان ها هستند.

    با ایران سیفتی در ادامه همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در مورد نوع هارنس ها بر طبق نیاز خود احتیاج دارید به دست اورید و با چشمی باز برای خرید هارنس بروید.

    هارنس چیست؟

    کار کردن در ارتفاع شما را با خطرات زیادی رو به رو می کند و ممکن است بخاطر سقوط از ارتفاع مشکلات جبران ناپذیری برایتان پیش بیاید. به همین دلیل بهره وری از وسیله ای که بتواند شما را در برابر خطرات احتمالی ایمن نگه دارد بسیار حیاتی است. می توانید طنابی را از یک سر به دور کمر خود ببندید و از طرف دیگر به یک جای ثابت گره بزنید اما این کار حافظ جان شما نیست و ایمنی شما را تضمین نمی کند. به همین دلیل بهتر است در هنگام کار در ارتفاع از وسیله ای استفاده کنید که امنیت شما را تضمین کند. این وسیله هارنس نامیده می شود. هارنس در لغت انگلیسی به گروهی از تسمه ها می گویند که به صورت منظم بهم متصل شده اند.

    word image 199571 1 scaled - بهترین هارنس های موجود در بازار ایران -

    انواع مختلف هارنس

    این وسیله چند نوع مختلف دارد که با هم به انواع آن می پردازیم:

    هارنس حیوانات

    این وسیله برای مهار کردن حیوانات خانگی و به جای قلاده مورد استفاده قرار می گیرد.

    هارنس کودک

    برای ثبات تعادل کودکی که تازه به راه افتاده است و نو پا است از هارنس کودک زمان تمرین راه رفتن کودک استفاده می شود.

    هارنس اسب

    از هارنس اسب برای کشیدن کالسکه استفاده می شود در این جا هارنس به اسب و کالسکه متصل می شود.

    هارنس ایمنی

    همانطور که از اسم این نوع هارنس مشخص است برای حفظ جان و ایمنی هنگام کار در ارتفاع استفاده می شود.

    هارنس ایمنی مثل یک کوله پشتی پوشیده می شود به صورتی که دور کتفها را کاملا پوشش می دهد. چهار تسمه در قسمت پایینی وجود دارند که دو به دو به هم وصل شده اند، دور آن ها قرار می گیرند.

    دو نوع هارنس ایمنی وجود دارد:

    Safety harness

    این نوع هارنس بسیار ساده طراحی شده است و تنها از تعداد تسمه برزنتی شکل گرفته است. در پشت و در بین دو کتف محلی وجود دارد برای متصل کردن طناب و قلاب که به مجموعه طناب و قلاب هارنس، لنیارد می گویند. لنیارد از قسمت پشت به هارنس و از سوی دیگر به یک قلاب فولادی و مستحکم به یک نقطه ثابت اتصال داده می شود.

    Climcing harness

    همانطور که اسم اسم این نوع هارنس ایمنی مشخص است. برای ارتفاع به کار میرود زمانی که به کوهنوردی می روید یا باید در یک جای مرتفع کار کنید، استفاده از این نوع هارنس ایمنی و جان شما را تضمین می کند.

    شما می توانید با مراجعه به ایران سیفتی، بسته به نیاز خود هارنس مورد نظر خود را تهیه کنید. هارنس های ایران سیفتی از امنیت بالایی برخوردار هستند و قادرند ایمنی شما و دوستانتان را هنگام کوهنوردی و یا کار تضمین کند.

    چگونگی استفاده از هارنس

    هارنس دور کتف و ران فرد قرار می گیرد و از راه یک طناب و قلاب به نقطه ای ثابت و مستحکم متصل می شود.

    word image 199571 2 scaled - بهترین هارنس های موجود در بازار ایران -

    انواع هارنس

    هارنس جکت

    همانطور که از اسم این نوع هارنس مشخص است مثل ژاکت پوشیده می شود و از ابرها و بالشت های بسیار خوش حالت و مستحکم ساخته شده است و ابرهای موجود در آن از جنس آنتی باکتریال است.این هارنس ها سه سال گارانتی دارند.

    هارنس جکت فست

    این نوع هارنس از نوع هارنس جکت می باشد و دارای ویژگی سگک هایی برای دور شکم و ران می باشد که سریع و راحت تر از هارنس جکت باز و بسته خواهند شد و از استاندارد EN361 و EN358 برخوردار می باشند.

    هارنس FALL مخصوص داربست

    این هارنس ویژه کار بر روی داربست است و باید اجسامی برای جای پا برای ایستادن وجود داشته باشد. این هارنس از نوع هارنس جلوگیری از سقوط است.

    هارنس FALL FAST

    این هارنس به هارنس FALL مطابقت دارد و تنها یک ویژگی برتر دارد آن هم این است که دارای سگک های فست می باشد که خیلی سریع باز و بسته خواهند شد. این نوع هارنس ها هم دارای سه سال گارانتی هستند.

    هارنس فول بادی

    همانطور که از اسم FOOL BODY HARNESS مشخص است دارای ۶ درینگ است ک این درینگ ها در چپ و راست و جناق سینه و روی شکم و پشت کتف و پشت کمر قرار می گیرند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

    word image 199571 3 scaled - بهترین هارنس های موجود در بازار ایران -

    ایران سیفتی برندی ایرانی بوده که از استاندارد CE یا ANSI برخوردار است و همچنین دارای گواهی استاندارد از موسسه تحقیقات و تعلیمات بهداشت کار نیز می باشد. ایران سیفتی با تولید محصولات ایمنی طبق استانداردهای جهانی، کار و فعالیتی بدون استرس را برای شما مهیا می کند و شما را از خطرات ناخواسته و جبران ناپذیر ایمن می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.