شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ترکیبات بهترین مستربچ + قیمت مستربچ ایران
    26 خرداد 1401 - 2:05
    شناسه : 199752
    0

    برای انتخاب و خرید یک محصول باید کاربرد های آن و سپس نکات مهم در مورد آن را بدانید تا دچار زیان مالی نشوید‌. در ابتدا باید بگوییم که افزودن مستربچ سبب تولید و اختراع محصولات جدید خواهد شد و لازم به ذکر است که این محصول دارای حساسیت های زیادی است.

    پ
    پ

    برای انتخاب و خرید یک محصول باید کاربرد های آن و سپس نکات مهم در مورد آن را بدانید تا دچار زیان مالی نشوید‌. در ابتدا باید بگوییم که افزودن مستربچ سبب تولید و اختراع محصولات جدید خواهد شد و لازم به ذکر است که این محصول دارای حساسیت های زیادی است. مواد تشکیل دهنده مستربچ شامل یک پایه پلیمری، مواد سازگار کننده فعال و مواد افزودنی شیمیایی می باشد و علاوه بر آن جزو محصولات زیست تخریب پذیر است. همین امر سبب افزایش طرفداران و استفاده از آن شده است.

    عوامل موثر بر افزایش کیفیت مستربچ

    در اینجا ترکیبات مستربچ از نکاتی که در مورد خرید مستربچ باید در نظر بگیرید اشاره می شود.

    ترکیبات مستربچ با ترکیبات محصولی که قصد تولید آن را دارید سازگار باشد.حفظ ثبات رنگ در دفعات مورد استفاده و حفظ خواص مواد.

    غلظت مواد و درصد مواد اضافه شده باید هماهنگ باشد و محصول غلظت یکنواختی داشته باشد.

    مشخصات فنی محصول کاملا مناسب باشد.

    در صورتی که مستربچ تمام نکاتی که در بالا ذکر شد را داشته باشد در صورت استفاده مقدار کمی از محصول به نتیجه دلخواه خواهید رسید. زیرا مقدار زیادی رنگدانه در آن وجود دارد.

    مستربچ در صنایع مختلفی از جمله صنعت پلاستیک کاربرد دارد. همین امر سبب شده تا بسیار کاربردی باشد. مستربچ ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به طور مختصر نام خواهیم برد:

    شفاف کننده PP: از این نوع برای رفع کدری محصولات از جمله ظروف یکبار مصرف استفاده می شود.

    براق کنندهPE: این محصول نیز مانند نوع قبلی است و همان عملکرد را دارد.

    لیز کننده: این مستربچ به گونه ای است که وجود آن در صنایع پلاستیکی سبب کم شدن اصطکاک میان آنها می شود.

    تنوع این محصولات بسیار زیاد است و ما فقط تعداد کمی از آن را نام بردیم.

    بررسی خصوصیات کیفی مستربچ

    همانطور که می‌دانید مستربچ یکی از تجهیزاتی می باشد که امروزه ‌رواج بسیار زیادی دارد و یکی از کالاهای پرمصرف به حساب می آید در ادامه این مقاله قصد داریم از بهترین متریال در تولید مستربچ استفاده نماییم که شامل موارد زیر می باشد.

    بررسی خصوصیات کیفی مستربچ

    اولین بهترین مستربچ ایران و مهم‌ترین متریال در تولید بهترین مستربچ ایران این است که از بهترین از مواد اولیه پلیمری نیز استفاده می‌کنند که می‌توانید در کیفیت و مرغوبیت این کالا اطمینان خاطر داشته باشید. همچنین از دیگر متریالی که در تولید مستربچ باید به آن توجه کرد رنگ بسیار مناسب آن می باشد. بیشتر مستربچ هایی که رنگ روشن دارند برای مصارف خوراکی نیز به کار برده می شود.

    در تولید مستربچ پس از رنگ و جنس آن نیز به نوع کاربرد آن توجه زیادی می‌نمایند برای استفاده از بهترین متریال از مدل ها و طرح های مختلف در تولید مستربچ استفاده می نمایند تا بتوانند کالای با کیفیت داشته باشند.

    فاکتورهای ضروری در هنگام انتخاب مستربچ با کیفیت

    ویژگی‌های مستربچ خوب

    فاکتورهای موثر در انتخاب مستربچ با کیفیت مناسب عبارتند از:

    مطابقت پایه پلیمری مستربچ با مواد و کالای تولیدی

    ثبات رنگ یا خواص در دفعات مصرف

    مشخصات فنى مطلوب که این مشخصات فنی عبارتند از مقاومت انتقال سطح، درصد رطوبت، دمای ذوب، پراکندگی در ماتریس پلیمری، شکل ظاهری و درخشندگی (جلا)، مقاومت حرارتی سطح

    قیمت خرید مستربچ در تهران با کیفیتی بی نظیر

    غلظت یکنواخت و درصد مناسب افزودنی یا قیمت مستربچ

    میزان مصرف کم

    منحصر به فرد‌بودن رنگ و شید

    عدم ایجاد مشکلات در فرآیند تولید محصول نهایی

    انواع مستربچ افزودنی

    شفاف‌کننده PP یا هسته زا: این نوع مستربچ های افزودنی، شفافیت پلی پروپیلن را از طریق سازمان‌دهی مولکولی در حین فرآیند افزایش می‌دهند.

    نانو افزودنی: مستربچ های نانو پایه PE ، PP و UPVC به منظور بهبود خواص مکانیکی و ضربه‌پذیری به کار می‌رود.

    لیزکننده: پس از تولید فیلم‌های پلاستیکی، لایه‌های فیلم به سختی از هم جدا می‌شوند و در فرآیندهای بسته‌بندی مشکلات فراوانی ایجاد می‌کنند. همچنین در تولید برخی تجهیزات و لوازم پزشکی مانند سرنگ، اصطکاک بین دو قطعه باعث کندی حرکت آن می‌شود. برای از بین بردن مشکلاتی از این قبیل، از مستربچ لیزکننده استفاده می‌شود. این محصول باعث لغزندگی بهتر و کاهش چسبیدگی سطح محصول (خصوصا فیلم و ورق) به قطعات فلزی می‌شود. انواع مستربچ‌های لیزکننده عبارتند از: ۱) پایه پلی‌اتیلن جهت مصرف در نایلون، نایلکس و فیلم‌های چندلایه و ۲) پایه پلی‌پروپیلن مخصوص سلفون.

    آنتی بلاک: مستربچ آنتی بلاک، در تولید فیلم‌های پلیمری کاربرد دارد. این محصول جهت کاهش چسبندگی سطوح فیلم به همدیگر پس از تولید تا زمان مصرف است.

    روشن کننده نوری یا براق کننده PE: این مستربچ با نام های مواد سفیدکننده پلیمر، مستربچ شفاف‌کننده و عوامل سفیدکننده فلوئورسنت نیز شناخته می‌شود و برای براق‌کردن و رفع کدری محصولات به کار می‌رود؛ به دلیل عبور نور بیشتر در محصول، جلای بیشتری به مصنوعات پلاستیکی می‌دهد. این ماده مورد استفاده در فیلم‌های معمولی و نازک و ضخیم و ظروف یکبار مصرف و انواع مصنوعات پلاستیکی است.

    آنتی استاتیک: استفاده از این مستربچ باعث جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن و جذب گرد و غبار در سطح محصول می‌شود.

    پایدارکنندۀ نور UV: استفاده از این محصول باعث جلوگیری از اثرات تخریبی و رنگ‌پریدگی محصولات پلیمری در معرض تابش اشعه ماوراء بنفش می‌شود.

    آنتی اکسیدانت: پلیمرها به دلایل مختلف تحت تاثیر اکسیداسیون و تخریب قرار می‌گیرند. از این مستربچ‌ها جهت پایدار‌سازی پلیمر در برابر عوامل اکسایش در فرآیند تولید استفاده می‌شود.

    کمک فرآیند پلیمر: به منظور افزایش قابلیت اکستروژن، مستربچ‌های کمک‌فرآیند پلیمری به طور گسترده در صنایع پلاستیک استفاده می‌شوند. کمک‌فرآیند، شکست مذاب را حذف می کند، تجمع سرقالب را کاهش می دهد، با حذف پدیده پوسته‌ماهی سطح فیلم را بهبود می‌بخشند و با کاهش درصد ژل، خروجی تولید را افزایش می‌دهند.

    ضد سایش: مستربچ‌های سیلیکونی بر پایه پلی اتیلن که به منظور بهبود مقاومت سایشی به کار می‌رود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.