×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

کیف پول من

خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از راه‌های کسب درآمد از صرافی ارز دیجیتال است. با این کار، بدون این که زحمت زیادی به خودتان بدهید، با آگاهی از روش‌های سرمایه گذاری درست، می‌توانید از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال مانند صرافی کیف پول من کسب درآمد کنید. برای این کار باید برخی نکات و روش‌ها را بلد باشید و از یک صرافی معتبر که امکانات مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید.

برای کسب درآمد از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال،‌ باید صرافی مورد استفاده امکانات ویژه‌ای داشته باشد. همچنین شناخت شما از بازار و افت و خیزهای ارزش ارزهای دیجیتال تاثیر بسیاری روی سرمایه گذاری خواهد داشت؛ بنابراین، قبل از ورود به بازار رمزارزها، اطلاعات کاملی را در مورد ارز دیجیتال مورد نظر کسب کنید سپس از طریق یک صرافی مناسب اقدام به سرمایه گذاری کنید. برای این موضوع نیز، باید اطلاعات مناسبی از صرافی‌های مختلف داشته باشید. در این مطلب، ضمن بررسی بازار رمزارزها، کسب درآمد از یک صرافی ایرانی را نیز آموزش خواهیم داد.

ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از آن‌ها

بعد از بحران اقتصادی در سال 2008 و عدم اعتماد مردم به بانک‌ها، یک ارز دیجیتال به نام بیت کوین به بازار معرفی شد. این ارز دیجیتال که غیرمتمرکز بود و هیج دولت یا بانکی آن را تحت کنترل خود نداشت، در مدت کوتاهی توانست جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کند و کم کم از آن برای خرید و فروش کالا و انجام معاملات دیگر استفاده می‌کردند. پس از آن، افراد و شرکت‌های دیگر نیز به فکر ساخت توکن‌ها یا رمزارزهای دیگری در شبک بلاکچین کردند و به این ترتیب، بازار ارزهای دیجیتال به سرعت رشد کرد و به جایگاه کنونی خود رسید. بسیاری از مردم برای حفظ سرمایه و یا افزایش آن، اقدام به ورود به این بازار کردند تا از طرق آن کسب درآمد کنند. اما درآمدزایی از بازار رمزارزها کار هرکسی نیست و نیاز به دانش و مطالعه کافی در این زمینه دارد؛ بنابراین قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال، حتما اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

ارزهای دیجیتال بر پایه شبکه بلاکچین توسعه پیدا می‌کنند و پس از بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم قرار دارد که در حال حاضر، معتبرترین شبکه بلاکچین با قراردادهای هوشمند معتبر را در اختیار دارد. به همین دلیل، توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال و توکن‌های جدید، ارز خود را روی این شبکه ساخته و توسعه می‌دهند که باعث معتبر شدن آن می‌شود و افراد برای سرمایه گذاری روی آن‌ها بیش از پیش ترغیب خواهند شد. از این رو، برای خرید و فروش ارز دیجیتال، حتما باید به سازندگان ارز دیجیتال و اعتبار آن‌ها توجه داشته باشید.

برخی از ارزهای دیجیتال، جزء ارزهای ثابت یا اصطلاحا استیبل کوین نامیده می‌شوند. بیشتر کاربرد این ارزها، تبدیل ارزهای دیگر به آن‌ها برای جلوگیری از سقوط ارزش سرمایه گذاری شده و یا انتقال ارزهای دیجیتال بین حساب کاربران است. یکی از این ارزها، تتر است. در ایران، صرافی کیف پول من به عنوان صرافی خرید تتر یکی از معتبرترین صرافی‌ها به شمار می‌رود.

تاثیر صرافی‌ها در سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال

یکی دیگر از مواردی که هنگام سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر بگیرید، این است که از کدام صرافی می‌خواهید استفاده کنید. پس از روی کار آمدن ارزهای دیجیتال، صرافی‌های زیادی نیز در سرتاسر دنیا شروع به کار کردند و یا کار خود را توسعه دادند. با به وجود آمدن ارزهای دیجیتال مختلف که هرکدام بر بستر بلاک چین خاص خود توسعه پیدا می‌کنند، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز باید بتوانند همزمان با این پیشرفت‌ها جلو بروند و از رمزارزهای مختلف پشتیبانی کنند.

البته همه ارزهای دیجیتال نیز قابل سرمایه گذاری نیستند؛ زیرا بستر بلاکچین آن‌ها ممکن است ناامن باشد و یا از شبکه کلاهبرداری تشکیل شده باشد که پس از مدتی، توکن آن‌ها سقوط کرده و از بین می‌رود. در نتیجه سرمایه افرادی که روی این رمزارزها سرمایه گذاری کرده بودند از بین خواهد رفت.

صرافی‌های مختلف در سرتاسر دنیا برای سرمایه گذاری امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. برای کاربران ایرانی، این موضوع کمی متفاوت خواهد بود؛ زیرا به دلیل تحریم‌ها برخی از صرافی‌های بزرگ امکان سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال را به دارندگان حساب ایرانی نمی‌دهند. به همین دلیل، برای خرید و فروش ارز دیجیتال از این صرافی‌ها، کاربران ایرانی مجبور به استفاده از روش‌هایی می‌شوند که ممکن است بیش از پیش سرمایه آن‌ها را به خطر بیندازد.

از همین رو صرافی‌های ایرانی، بهترین گزینه برای ورود به بازار رمزارزها و کسب سرمایه و درآمد هستند. در این صرافی‌ها مانند کیف پول من، پس از ثبت نام و احراز هویت می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی و با پرداخت ریالی خریداری کنید. همچنین در برخی از این صرافی‌ها مانند صرافی‌کیف پول من،‌ کیف پول ارز دیجیتال نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا بتوانند ارز خریداری شده را در آن ذخیره و یا به کیف پول‌های دیگر انتقال دهند.

مزایا و معایب ورود به بازار رمزارزها

بازار رمزارزها، یک بازار جدید برای سرمایه گذاران محسوب می‌شود؛ بنابراین در ابتدا ممکن است هنگام ورود، سرمایه گذاری زیادی نکنند. ارزهای دیجیتال، به دلیل این که غیرمتمرکز هستند و توسط هیچ شخص، سازمان یا بانکی کنترل نمی‌شوند و کنترل آن‌ها توسط دارندگان این ارزها است، از امنیت بالایی برخوردارند. از طرف دیگر ممکن است روزی بدون هیچ توضیحی همه این ارزها یا برخی از آن‌ها به طور کامل از بین بروند. همه این موارد به نوع شبکه و توسعه دهندگان آن‌ها بستگی دارد. برخلاف بیت کوین که سازندگان آن کاملا ناشناس و مرموز هستند،‌ رمزارزهای دیگر توسط شرکت‌های بزرگ توسعه پیدا کرده‌اند و به صورت غیرمتمرکز و به تعداد محدود در اختیار صاحبان و دارندگان این ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اند؛ اما ورود به این بازار، مزیت‌ها و معایب مختلفی را به همراه خواهد داشت.

شناخت مزایا و معایب ارزهای دیجیتال، کمک زیادی به تریدرها و سرمایه گذاران می‌کند تا بتوانند از صرافی‌ها کسب درآمد داشته باشند. مزایای ارز دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. معاملات این ارزها به آسانی انجام می‌شوند و تنها با پرداخت وجه مورد نظر، می‌توانید به سرعت ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین برای فروش نیز می‌توانید ارز دیجیتال خود را در صرافی مورد نظر برای فروش قرار دهید؛ برای مثال در صرافی کیف پول من، برای فروش ارز دیجیتال خود می‌توانید آن قیمت مورد نظر خود را ارائه داده و منتظر خریدار باشید. اگر می‌خواهید روند فروش سریع‌تر باشد می‌توانید آن را در لیست فروش فوری قرار دهید. در این صورت با قیمت کمتر، در در زمان سریع‌تری ارز دیجیتال شما به فروش می‌رسد.

از دیگر مزیت‌های ارزهای دیجیتال، امنیت و سرعت بالای آن‌ها است که باعث می‌شود اطمینان زیادی از حفظ سرمایه خود داشته باشید. با توجه به این که ارزهای دیجیتال به تعداد محدودی تولید می‌شوند، هم کمیاب بودن باعث می‌شود که ارزش آن‌ها روز به روز نیز افزایش پیدا کند؛ برخلاف پول که توسط دولت و بانک‌ها، هر زمان که لازم باشد اقدام به تولید می‌کنند.

یک مزیت مناسب دیگر برای ارزهای دیجیتال این است که زمان معاملات آن‌ها نیز نامحدود است و می‌توانید به صورت 24 ساعته اقدام به انجام معاملات کنید. همچنین با استفاده از ارزهای دیجیتال، می‌توانید پرداخت‌خای بین المللی خود را انجام دهید.

اما ورود به بازار ارزهای دیجیتال،‌ علاوه بر مزیت‌ها، معایبی نیز به همراه خواهد داشت و افرادی که وارد این عرصه می‌شوند باید ریسک معاملات را نیز قبول کنند. یکی از مزایای ارزهای دیجیتال این بود که مستقل بوده و هیچ نهاد نظارتی برای آن‌ها وجود ندارد. اما همین مزیت، به عنوان یک ایراد بزرگ نیز یاد می‌شود. زیرا در یا نصورت برخی از افراد سودجو می‌توانند با توسعه یک شبکه بیت کوین اقدام به کلاهبرداری کرده و سرمایه مردم را از آن‌ها بگیرند.

برخی از دولت‌ها، به عنوان یک مانع بزرگ بر سر راه رمزارزها هستند و گاهی نیز مانع ویشرفت آن‌ها می‌شوند. در کل، بازار رمزارزها یک بازار با امکان سوددهی بالا است و به همان میزان نیز ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. بنابراین هم باید از نوع رمز ارز و هم صرافی مورد نظر اطمینان لازم را فراهم کنید.

کیف پول من؛ مجهزترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

صرافی‌های ایرانی زیادی وجود دارند که توانسته‌اند اعتماد مخاطبان را جلب کنند. اما در میان آن‌ها، صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌ها برای کسب درآمد محسوب می‌شود. در این صرافی، شما می‌توانید رمزارزهای معتبر بیشماری را مشاهده کنید و با خرید و فروش آن‌ها، روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده و کسب درآمد کنید.

یکی از ویژگی‌های این صرافی این است که امکان مشاهده قیمت لحظه‌ای را برای کاربران فراهم کرده به این ترتیب امکان سرمایه گذاری برای افراد راحت‌تر است. زیرا می‌توانند استراتژی خرید و فروش خود را کنترل کنند. همچنین، با توجه به تعدا زیاد ارز دیجیتال ارائه شده در صرافی کیف پول من، افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید و فروش و کسب درآمد از هرکدام از ارزهای دلخواه خود بکنند؛ برای مثال، برای خرید کاردانو، تنها کافیست که نام آن را در صفحه کاربری خود تایپ کرده و سپس اقدام به معامله آن کنید.

اگر شما هم می‌خواهید یک سرمایه گذاری امن داشته باشید و اقدام به کسب درآمد از صرافی کیف پول من بکنید، در این صرافی ثبت نام کرده و پس از احراز هویت، سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.