×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

باربری کیمیا تهران

خدمات باربری و اتوبار کیمیا بار در تهران

شرکت باربری کیمیا بار دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل بار و کالا است. حمل بار در شهر تهران و اطراف تهران ازجمله خدمات کیمیا بار می باشد . ویژگی های منحصر به فرد این باربری باعث شده است نام یکی از بهترین باربری های تهران را به خود اختصاص دهد.

بیشترین درخواست های کیمیا بار از کدام مناطق است؟

کیمیا بار در تمامی مناطق تهران اماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.ولی در بین تمامی مناطق ، مناطقی که بیشترین درخواست را در چندین سال گذشته از کیمیا بار داشته اند به شرح زیر است:

باربری مرزداران تهران

باربری ونک تهران

باربری جردن – ولیعصر تهران

باربری فرحزاد تهران

باربری سید خندان تهران

که در بین مناطق گفته شده دو منطقه باربری ونک تهران و باربری جردن-ولیعصر تهران بیشترین درخواست بار را در یکسال گذشته به خود اختصاص دادن

ویژگی های یک باربری خوب

  1.  در ارائه خدمات خود از بهترین  خدمات بسته بندی باربری و کارتون ها و حمل اثاثیه و نیز کارگران مجرب ، ماهر و آموزش دیده استفاده کند.
  2. انواع و اقسام ماشین های باربری را در اختیار داشته باشد و همچنین رانندگانی که در اسرع وقت و با وسواس کاری سر محل حاضر شوند.
  3. در هنگام جابجایی وسایل مشتریان، محتاطانه و با دقت لازم و کافی عمل نماید و نسبت به آن ها مسئولیت پذیر باشد.
  4. شرکت اتوبار و حمل و نقلی که اپراتورهای خود را موظف کند پس از تحویل و اتمام کار همچنان پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتری ها باشد و در جهت جذب رضایتمندی کامل آن ها قدم بردارد.
  5.  جدیدترین متد روز را برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه به کار گیرد.
  6.  از مدرن‌ترین ابزار بسته‌بندی جهت انجام این کار استفاده کند.
  7.  نیروهای این باربری باید از بین افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند.
  8. باید دارای وسایل نقلیه در ابعاد گوناگون برای مقاصد مختلف باشد.

امتیاز های ویژه باربری های خوب

یک شرکت اتوبار خوب و حرفه‌ای علاوه بر داشتن خصوصیات بالا باید دارای ویژگی‌های دیگری هم باشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

• باید در هر زمان و هر مکان برای راهنمایی کردن مشتریانش مشاوره حضوری و تلفنی بدهد.

• زمانی که کار جابه‌جایی به اتمام رسید تمام اسباب و اثاثیه را در یک محل قرار ندهد و تا جایی که ممکن است هر بسته را در محلی که قرار است چیده شود قرار دهد.

• پس از اتمام کار میزان رضایت مشتری را جویا شود.

• با آغوش باز انتقادات و پیشنهادهای مشتری را بپذیرد و از آنها در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

در انتخاب باربری مناسب و شرایط به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب ماشین مناسب : با توجه به شرایط زیر

  1.  نوع بار و اسباب و لوازم
  2.  مسافتی که قرار است برای حمل بار طی شود.
  3.  باربری در تهران است یا برای شهرستان
  4.  ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار
  5. نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

چه وسایلی در باربری جابجا می شود؟

خدمات حمل و نقل در باربری کیمیا ، انواع وسایل اعم از لوازم خانگی، مبلمان، تجهیزات پزشکی، لوازم صنعتی، مواد اولیه، مواد تولیدی، مواد غذایی، دارو و مواد سردخانه ای و انواع کالاهای مجاز در تهران توسط خودروهای سبک و سنگین ارسال می شود.

بسته بندی بار ، کالا یا اثاثیه

بسته بندی وسایل و اثاثیه ، یکی از دغدغه های افراد در زمان جابجایی می باشد . اغلب شرکت های باربری ، افراد متخصص در امر بسته بندی کالا و اثاثیه در اختیار دارند و با درخواست مشتری ، کارتن ، نایلون ضربه گیر و لوازم موردنیاز بسته بندی کالاها را به همراه خودروی حمل بار ارسال می کنند. اگر این مرحله از جابجایی ، به درستی و با دقت انجام شود، خیالتان راحت است که بارتان سالم و با کمترین آسیب ممکن به مقصد خواهد رسید.

بیمه باربری و حمل بار در شهر تهران

اگر یک شرکت بتواند در جابجایی کالا و مرسولات شما ، احتمال خطا و آسیب را به حداقل ممکن برساند ، می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند. بیمه ای که توسط شرکت های باربری انجام می شود، می تواند به مشتریان اطمینان خاطر بدهد که اگر آسیبی به بار آنها رسید، بیمه باربری هزینه های آن ها را متقبل خواهد شد. مشتریان گرامی ایرانکس بعد از ثبت سفارش خود می توانند بنا به ارزش بار خود ، مبلغ مورد نظر خود را اعلام کنند تا در بارنامه ، به عنوان بیمه حمل بار محاسبه شود .

با توجه به ویژگی های گفته شده برای یک باربری سرعت یکی از ویژگی های خوب است اما می تواند موجب عجله شود و این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست اگر بارهای شما در اثر اشتباه و عجله دچار آسیب دیدگی شوند و قطعا پرداخت غرامت در تمامی موارد کارساز نخواهد بود و چه بسا شما ضرر های بزرگی را متحمل شوید.

بنابراین بهترین کار این است که سطح خدمات، پشتیبانی.، ضمانت. ارائه خدمت و همین طور قیمت و سابقه فعالیت را دستمایه ای کنید برای یک مقایسه ی اصولی بین تمامی برند هایی که در این زمینه فعالیت گسترده دارند. به عنوان مشتری همیشه بهترین را انتخاب کنید تا کار شما نقص کم تری داشته و این نقص میل به صفر داشته باشد.

سخن پایانی

با انتخاب یک باربری جهت انتقال وسایل خود ، شما بخشی از سرمایه زندگی خود را به آن باربری میسپارید پس باید نهایت دقت خود را در انتخاب یک باربری خوب داشته باشید. با توجه به موارد گفته شده و کثرت بالای باربری ها در سطح کشور ، خدمات قابل ارائه توسط کیمیا بار، شرکت باربری کیمیا بار میتواند یکی از بهترین انتخاب ها جهت انتقال بار شما در تهران و شهرستان ها باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.