شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا میدانید زمان مناسب برای سرویس دوره ای پکیج دیواری چه زمانی است؟
    31 خرداد 1401 - 11:04
    شناسه : 200121
    0

    سرویس پکیج دیواری باید به صورت منظم و دوره ای انجام شود. اگر بخواهید سرویس پکیج را فقط در زمان خرابی دستگاه بگذارید مطمئنن با خرابی های متعدد و هزینه های زیادی رو به رو خواهید شد.

    پ
    پ

    سرویس دوره ای پکیج جز کارایی است که باید به صورت دوره ای انجام شود. این کار باعث میشود تا راندمان دستگاه بالا برود و طول عمر پکیج دیواری شما زیاد شود. سرویس دوره ای پکیج باعث می شود تا خرابی های جزئی شناسایی شوند تا از هزینه های زیاد و سرسام آور جلوگیری شود. در ادامه به بهترین زمان مناسب سرویس دوره ای پکیج دیواری و مواردی که باید به آن دقت بیشتری کنید می پردازیم.

    سرویس دوره پکیج

    بهترین زمان سرویس دوره ای پکیج دیواری چه زمانی است؟

    سرویس پکیج دیواری باید به صورت منظم و دوره ای انجام شود. اگر بخواهید سرویس پکیج را فقط در زمان خرابی دستگاه بگذارید مطمئنن با خرابی های متعدد و هزینه های زیادی رو به رو خواهید شد. معمولا پیشنهاد میشود که سرویس دوره ای پکیج به صورت زیر باشد:

    • پکیج دیواری که کمتر از پنج سال عمر دارد هر شش ماه یکبار سرویس کامل شود.
    • پکیج دیواری که بین پنج تا ده سال عمر دارد هر 4 ماه یکبار سرویس کامل شود.
    • پکیج های بالای ده سال عمر حتما باید هر سه ماه یکبار سرویس کامل بشوند.

    باید دقت داشته باشید که زمان دوره سرویس پکیج را به صورتی تنظیم کنید که اول ماه های مهر و فروردین این کار را انجام دهید زیرا بهترین زمان سرویس دوره پکیج در این فصل ها می باشد. سرویس دوره ای یا تعمیرات پکیج باید قبل از فصل سرما و قبل از روشن شدن رادیاتورها انجام شود.

    سرویس پکیج شامل چه کارهایی می باشد؟

    تا الان متوجه شدی بهترین رمان سرویس پکیج چه زمانی میباشد و در ادامه باید بدانید که چه کارهایی در زمان سرویس پکیج باید انجام شود. هرچند که ممکن است در بعضی از پکیج ها قطعات بیشتری فرسوده و خراب شده باشند ولی ما کارهای معمول را به شما توضیح خواهیم داد.

    • رسوب زدایی و اسید شویی
    • چک کردن عملکرد مدار گرمایشی
    • چک کردن فشار آب
    • هواگیری پکیج
    • بررسی فن و دودکش پکیج
    • تنظیم حرارتی پکیج متناسب با فصل

    نحوه سرویس پکیج

    سرویس پکیج شامل مواردی از قبیل وجود یا عدم وجود نشتی در لوله ها می باشد، رسوب در مبدل و یا مسیر لوله ها و اتصالات داخلی پکیج می باشد. در زمان سرویس اگر با خرابی قطعه مواجه شدید باید آن قطعه تعمیر یا تعویض شود که در حال حاظر به دلیل بی کیفیت بودن قطعات اکثر قطعات باید تعویض شوند.

    توجه داشته باشید که سرویس پکیج جز کاراهایی می باشد که نیاز به تخصص دارد، پس حتما از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. زیرا ممکن است پکیج یک ارور یا خطایی داشته باشد که باید توسط تعمیرکار عیب یابی شود.

    تعمیرات پکیج دیواری

    سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان

    خدمات تعمیر پکیج دیواری بسته به مدل های انتخاب شده توسط اشخاص، باید با کیفیت بالا همراه باشد. با توجه به اینکه امروزه انواع مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور و پکیج دیواری بوتان به عنوان محبوب‌ترین برند مورد استفاده قرار می گیرند، آگاهی فرد متخصص و تعمیرکار، با مشکلات موجود در مدل های مختلف پکیج ایران رادیاتور و بوتان کمک می کند تا هنگام بروز ایرادات به راحتی بتواند مشکل به وجود آمده را برطرف کند.

    سرویس یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان هم شامل موارد بالا می باشد فقط باید توجه داشته باشید حتما این کار را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید. حتما قبل از انجام سرویس با تعمیرکار در مورد هزینه به توافق برسید. میتوانید برای استعلام قیمت با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند تماس بگیرید و قیمت را استعلام کنید. البته اینجا یک نکته ای وجود دارد که باید به آن توجه کنید، یادتان باشد همیشه قیمت پایین نشانه خوب بودن نیست چوم ممکن است تعمیرکاری که قیمت پایین می دهد تازه کاز باشد و تخصص کافی نداشته باشد .

    مورد بعدی که باید چک کنید این است که تعمیرکار پکیج چه کارهایی انجام داده است. چه قطعاتی را تعویض و یا تعمیر کرده است. و دستگاه را به صورت سالم تحویل بگیرید.

    مواردی که باید چک کنید شامل: هواگیری، رسوب زدایی، چک کردن دودکش، چک کردن سنسور پرشر هوا و NTC و …

    جمع بندی

    امیدواریم که در این مطلب به شما کمکی کرده باشیم. یادتان باشد برای تعمیر پکیج هیچ وقت خودتان این کار را انجام ندهید چون با یک دستگاه الکترو مکانیکی طرف هستید و ممکن است با یک اشتباه خرابی های زیادی را به بار بیاورید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.