جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پایه فنس و قیمت انواع فنس – فنس گستر
    01 تیر 1401 - 10:52
    شناسه : 200159
    0

    پایه فنس با جنس گالوانیزه معمولاً مقاومت زیادی دارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب‌تر از بقیه است و به همین خاطر بیشتری کاربرد را در جامعه دارد. معمولاً قیمت پایه فنس با توجه به جنس مواد، تک یا جفت شاخ بودن می‌باشد. در این بخش شما می‌توانید خرید پایه فنس را با قیمت بسیار مناسب از سایت فنس گس‌تر انجام دهید.

    پ
    پ

    image 1655836945 - پایه فنس و قیمت انواع فنس - فنس گستر -

    پایه فنس به محصولاتی که از جنس فولاد باشند گفته می‌شود به کاربردهایی شامل حصارکشی، توری حصاری و فنس دارند. امروز برای حصار کشیدن منازل و باغ و ویلاها از این محصول استفاده زیادی می‌شود. البته از این به عنوان پایه حصار نیز در بازار شناخته می‌شود و در انواع پروفایل، نبشی و قوطی برای فروش موجود است. یکی از انواع فنس‌ها که کاربرد زیادی در ایران دارد از جنس گالوانیزه تک شاخ و جفت شاخ است.

    پایه فنس با جنس گالوانیزه معمولاً مقاومت زیادی دارد و قیمت آن نیز بسیار مناسب‌تر از بقیه است و به همین خاطر بیشتری کاربرد را در جامعه دارد. معمولاً قیمت پایه فنس با توجه به جنس مواد، تک یا جفت شاخ بودن می‌باشد. در این بخش شما می‌توانید خرید پایه فنس را با قیمت بسیار مناسب از سایت فنس گس‌تر انجام دهید.

    انواع پایه فنس‌ها

    پایه فنس‌های تولیدی فنس گستر از بهترین لوله‌ها و مرغوب‌ترین جنس فلزات در کارخانه‌های داخل کشور می‌باشد. پایه فنس در انواع تک شاخ و جفت شاخ وجود دارد که بر روی هر شاخک پایه فنس سه تا سوراخ 6 میلی متری برای نصب سیم خاردار استفاده می‌شود و معمولاً سر هر پایه توسط کپ فلزی جوش خورده مسدود شده تا از وارد شدن آب به داخل آن جلوگیری شود. انواع پایه فنس‌ها در سایت فنس گستر شامل پایه حصار گالوانیزه، پایه حصار سیاه رنگ شده، پایه حصار سیاه رنگ نشده می‌باشد.

    مشخصات فنی

    جنس این پایه‌ها معمولاً از گالوانیزه و فولاد رنگ شده می‌باشد و ارتفاع آن نیز بین 1.5 تا 3 متر است و ضخامت آن نیز 2 تا 4 میلی متر است. پایه حصارهایی که توسط مجموعه ما تولید می‌شود از بهترین و مرغوب‌ترین لوله‌ها هستند و این محصولات قابلیت تولید از پروفیل، نبشی از آهن سیاه و گالوانیزه است.

    روش‌های تولید پایه فنس چگونه است؟

    image 1655836985 - پایه فنس و قیمت انواع فنس - فنس گستر -

    تولید این پایه فنس‌ها با توجه نوع لوله و ارتفاع آنها با سر صاف و سر خم مشخص می‌شوند. با برش لوله‌ها با ارتفاع مورد نیاز، جوش دادن گپ و شاخک آهنی برای ثابت ماندن پایه به داخل زمین باید مشخص گردند. بعد از این مراحل باید روکش کاری پایه فنس انجام شود و باید ابتدا پایه آهنی را از آلودگی‌ها و چربی پاک‌سازی نمود و همچنین زنگ زدایی پایه فنس نیز باید انجام گیرد. بعد از پاک‌سازی و زنگ زدایی باید لوله‌ها به صورت کامل در مواد فلاکس قرار بگیرد.

    بعد از پایان این مراحل میله‌ها را برای خشک سازی به کوره با دمای 120 درجه سانتی گراد قرار داده می‌شود و بعد از اینکه میله‌ها را از کوره خارج نموده‌اید آن را در یک وان پر از فلز روی مذاب قرار می‌دهید. این مرحله تنها 1 دقیقه طول می‌کشد و روی به طور کامل جذب میله‌ها خواهد شد و بعد از این مرحله باید با استفاده از دمش بخار آب و هوا به صورت کامل جدا شده و میله‌ها به درون استخر آب هدایت می‌گردد. در پایان پایه‌های فنس با جنس مرغوب آماده ارسال به انبار و فروش است.

    کاربرد پایه فنس در کجاست؟

    از پایه حصارها یا پایه فنس امروزه برای حصارکشی مکان‌های تازه ساخت نظیر ویلاها و مزارع و باغ‌ها استفاده می‌شود. پایه‌های حصار از مقاومت زیادی برخوردار هستند و می‌توانید آنها را در اندازه‌های مختلفی تهیه نمایید. امروزه از پایه فنس برای حصارکشی و ایجاد امنیت در ساختمان‌ها و مکان‌های شخصی و خصوصی استفاده زیادی می‌شود و حتی در نیروگاه‌ها و پالایشگاه و پروژه‌های ساختمانی و … نیز استفاده می‌شود.

     مزیت‌های پایه فنس

    یکی از مزیت‌های اصلی پایه فنس، مقاومت بالای آنها در مقابل شرایط آب و هوایی و رطوبت است و این محصولات به دلیل وجود ترکیبات آهن و روی باعث شده تا مقاومت عالی در مقابل خوردگی داشته باشند و انعطاف بالایی در شکل پذیری دارند و می‌توانید از آنها در هر مکان ساختمان برای حفظ امنیت استفاده نمایید. این محصولات به دلیل عملیات گالوانیزاسیون بهترین مقاومت را در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. به همین خاطر از این محصولات در حصار کشی روی دیوارها که بیشتر در معرض بارندگی و شرایط مختلف آب و هوایی هستند استفاده می‌شود.

    نصب پایه حصار

    برای نصب و حصارکشی با پایه فنس ابتدا باید مجوزهای لازم را از شهرداری محل زندگی‌تان دریافت نمایید و بعد از دریافت مجوز باید محل دقیق نصب، تعداد پایه‌ها و اندازه گیری محیط را انجام دهید. معمولاً فاصله بین حصاری‌ها بین 2 تا 3 متر در نظر گرفته می‌شود. کاربرد و استفاده‌های این محصولات در تعیین قیمت آنها تأثیرگذار هستند.

    معمولاً برای اینکه پایه حصارها را نصب نمایید باید محل مورد نظر آنها را حفر کنید و آنها را در چاله قرار دهید و در پایان بتن ریزی کنید. شیب بتن ریزی را باید طوری تنظیم کنید که آب در محل پایه حصار جمع نشود.

    قیمت انواع پایه فنس

    image 1655836964 - پایه فنس و قیمت انواع فنس - فنس گستر -

    قیمت‌ انواع فنس بر مبنای انواع مختلفی که دارند، بسیار متفاوت است. پایه حصار برای انواع نبشی، پروفیل قوطی و لوله‌ها استفاده می‌شود و نوع لوله آن پرفروش‌ترین و پرکاربردترین نوع پایه فنس است. قیمت پایه حصار گالوانیزه نیز با توجه به نوع جنس و مشخصات فنی آن بستگی دارد و معمولاً در پایه‌های فنس در فنس گستر قیمت پایه فنس گالوانیزه نسبت به پایه حصار سیاه رنگ بیشتر است.

    مشخصات فنی پایه حصار لوله گالوانیزه به قطر و ضخامت لوله و تک و دوشاخ بودن آنها بستگی دارد و هر چه قدر ضخامت لوله و قطر خارجی آنها بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. همچنین قیمت پایه حصار لوله‌های دوشاخ بالاتر از تک شاخ هستند.

    خرید و فروش پایه فنس

    شما می‌توانید خرید و فروش انواع پایه فنس را در سایت فنس گستر انجام دهید و برای اطلاع از قیمت‌ها امروزه با توجه به نوسان‌های قیمتی که بازار دارد می‌توانید برای خرید پایه حصار از فنس گستر با کارشناسان ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

    قیمت انواع فنس

    یکی از معیارهای مهم در تعین قیمت انواع فنس، جنس و وزن آنها می‌باشد که ما توصیه می‌کنیم شما از ابتدا بنا و نیازهای کاربری‌تان را بررسی بکنید و با مشاورین ما در مجموعه فنس گستر تماس بگیرید تا به شما کمک بکنیم بهترین نوع فنس را با توجه به نیازهای خودتان خریداری نمایید.

    به‌طورقطع نمی‌توانیم بگوییم که کدام فنس نسبت به دیگری برتری دارد و تمام فنس‌ها و پایه فنس‌ها با توجه به نیازهای شما تهیه می‌شود و باید هزینه‌ها را معقولانه انجام دهید. پایه حصار یا انواع فنس‌ها در سایت ما با کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توانید آنها را با بهترین قیمت‌ها و بدون واسطه مستقیم از سایت ما تهیه نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.