شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید تشک و بالش طبی
    01 تیر 1401 - 17:23
    شناسه : 200210
    0

    تولید کنندگان و شرکت های مختلفی در امر تولید کالای خواب فعالیت می کنند. برخی از تولیدات شرکت ها از مرغوبیت بالایی برخوردارند ولی بعضی دیگر کیفیت خوبی ندارند. به همین جهت باید در هنگام خرید تشک و بالش دقت فراوانی داشته باشیم. در ادامه مطلب به برخی از ویژگی های مثبت تشک باکیفیت می پردازیم.

    پ
    پ

    انتخاب درست و مناسب کالای خواب یکی از مهمترین انتخاب ها در وسایل شخصی هر فرد به شمار می رود. چرا که انسان در حدود دو سوم زندگی خود را در خواب به سر می برد و اگر محصولات خواب او نامناسب باشند، احتمال بروز بیماری های جسمی و روحی متعددی وجود دارد. خرید تشک مناسب و همچنین خرید بالش راحت جزو امور ضروری است. برخی از پزشکان استفاده از بالش طبی و تشک طبی را برای بیماران خود تجویز می کنند تا برخی از مشکلات جسمانی و دردهای عضلانی آنها کاهش یابد. به همین جهت در مطلب حاضر می خواهیم شما را در مورد انتخاب درست کالای خواب راهنمایی کنیم.

    word image 200210 1 - راهنمای خرید تشک و بالش طبی - بالش طبی

    راهنمای انتخاب و خرید تشک مناسب

    تولید کنندگان و شرکت های مختلفی در امر تولید کالای خواب فعالیت می کنند. برخی از تولیدات شرکت ها از مرغوبیت بالایی برخوردارند ولی بعضی دیگر کیفیت خوبی ندارند. به همین جهت باید در هنگام خرید تشک و بالش دقت فراوانی داشته باشیم. در ادامه مطلب به برخی از ویژگی های مثبت تشک باکیفیت می پردازیم.

    تشک مناسب همانند تکیه گاه است

    در هنگام خرید تشک باید به راحتی آن توجه کنید. تشک های باکیفیت تکیه گاه مناسبی هستند و ستون فقرات فرد را به همان حالت ایستاده نگاه می دارند. در هنگام خرید تشک برای مدت کوتاهی روی آن دراز بکشید و به وضعیت قرار گرفتن کمر، شانه، باسن، شانه و ستون فقرات خود دقت کنید. اعضای ذکر شده بیشترین وزن بدن را تحمل می کنند.

    سایز تشک را در نظر بگیرید

    سایز تشک ها اغلب استانداردهای لازم را دارند ولی باز هم در برخی موارد باید تشک از نظر سایز غیراستاندارد باشد تا موجبات راحتی شما را فراهم آورد.

    کیفیت محصول را بررسی کنید

    یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید تشک مناسب، بررسی کیفیت آن است. اغلب تشک هایی که کیفیت بالایی دارند گران تر نیز هستند. اما به این نکته توجه داشته باشید که تشک ها نقش مهمی در سلامت جسمی و روحی شما دارند. از طرف دیگر کیفیت پایین برخی از تشک ها موجب عمر کوتاه آنها می شود. به این ترتیب از نظر مالی نیز خرید تشک مرغوب امری مقرون به صرفه محسوب شود.

    متریال و مواد اولیه تشک را در نظر بگیرید

    مواد اولیه مختلفی در تهیه تشک ها به کار می رود که برخی از آنها عبارتند از:

    • فنر به کار رفته در تشک را بررسی کنید. فنرهای پاکتی و منفصل به جهت دوام بالا و تکان و لرزش اندک از مرغوبیت بالایی برخوردارند. این نوع فنرها پس از گذشت چند سال نیز تولید صدا نمی کنند و این امر یکی دیگر از امتیازات آنها محسوب می شود.
    • اسفنج آنها را بررسی کنید. تشک های مموری فوم یکی از جدیدترین محصولات خواب هستند که به حالت بدن فرد در می آیند و پس از برخاستن شخص دوباره به حالت اولیه خود بر می گردند. گردش خون آسان می شود و عضلات دچار گرفتگی و درد نمی شوند. نکته ای که حتما باید در هنگام بررسی اسفنج تشک در نظر بگیرید وزن و تراکم بدن فرد است که برای هر وزن و تراکمی نباید یک نوع تشک را خریداری کنید.
    • خرید تشک طبی یکی از گزینه های مناسب برای افراد مختلف است. اگر این نوع تشک ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند موجب آرامش در خواب می شوند و از آسیب های جسمانی گوناگون جلوگیری می کنند.
    • تشک های بادی و آبی نیز طرفداران خاص خود را دارند. البته خرید تشک بادی اغلب برای سفرها صورت می گیرد؛ چرا که حمل و نقل آنها آسان است.

    word image 200210 2 scaled - راهنمای خرید تشک و بالش طبی - بالش طبی

    میزان سفتی و نرمی تشک را کنترل کنید

    تشک ها را از نظر سفتی و نرمی بررسی کنید. روی آنها دراز بکشید و وضعیت اعضای بدن خود را بسنجید. در هنگام خوابیدن نباید کمر شما در تشک فرو رود که دچار انحنای بیشتری شود و از طرف دیگر تشک به اندازه ای سفت باشد که انحنای کمر را از بین ببرد. در این مرحله نیز باید وزن فرد مصرف کننده را در نظر بگیرید.

    ویژگی های بالش طبی

    پس از راهنمایی در مورد خرید تشک لازم است درباره خرید بالش نیز صحبت می کنیم. بالش ها نیز مانند تشک ها انواع مختلفی دارند که ما در این بخش به انواع بالش طبی می پردازیم.

    • بالش طبی مموری فوم یا پلی اورتان یکی از بهترین و جدیدترین کالاهای خواب محسوب می شوند. یک لایه از این بالش ها به صورت جامد است و متناسب با سر افراد طراحی می شوند.
    • بالش های لاتکس در دو نوع طبیعی و مصنوعی عرضه می شوند. این محصولات به صورت لایه ای یا تکه های ریز از لاتکس پر می شوند.
    • بالش های پر که اغلب با پرهای اردک و غاز تهیه می شوند و سفتی آنها بیشتر از سایر بالش ها است. بالش های پر برای افرادی که در خواب عرق می کنند گزینه مناسبی است.
    • بالش طبی هوشمند نوعی از محصولات خواب با تکنولوژی پیشرفته است که بر خواب افراد از طریق یک برنامه نظارت می کند. برخی از این بالش ها دارای بلندگوهای داخلی، ردیابی خواب، پخش جریانی صوتی و همچنین ردیابی خواب توسط سنسورهای صوتی راه حلی جهت خروپف محسوب می شود.

    word image 200210 3 - راهنمای خرید تشک و بالش طبی - بالش طبی

    مجموعه آکسون یکی از شرکت های تولید کننده کالاهای خواب است. این شرکت با داشتن کادری مجرب و پرتلاش توانسته است محصولات باکیفیتی به بازار عرضه کند. مواد اولیه و متریالی که برای تولیدات آکسون مورد استفاده قرار می گیرد از بهترین و جدیدترین مواد است. شما می توانید با استفاده از کالای خواب آکسون خوابی راحت و بدون فشار را تجربه کنید. جهت خرید محصولات آکسون به سایت اینترنتی axonmattress.ir مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.