جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41449 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین و راحت‌ترین راه قبولی در آیین نامه رانندگی
    06 تیر 1401 - 12:02
    شناسه : 200420
    0

    با وجود این‌که گفته می‌شود برای آمادگی حضور در آزمون آیین نامه رانندگی مراجعین باید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه کنند، اما با توجه به این که حجم این کتاب زیاد است مطالعه خط به خط آن وقت زیادی می‌طلبد.

    پ
    پ

    همان‌طور که حتماً می‌دانید یکی از مراحل دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی می‌باشد. در واقع افراد پس از چندین جلسه کلاس حضوری که به صورت تئوری برگزار می‌شود، باید در این آزمون شرکت کنند. متقاضیان در صورت قبولی در ازمون ایین نامه ۱۴۰۱ می‌توانند وارد مرحله عملی و حضور در کلاس‌های عملی شوند. آزمون آیین نامه در قالب سی سوال چهار گزینه‌ای برگزار می‌شود که متقاضیان فقط بیست دقیقه زمان برای پاسخگویی به تمامی سوالات را دارند. در صورتی که افراد بتوانند به بیست و شش سوال پاسخ مثبت بدهند در آزمون قبول خواهند شد. تمامی سوالات آزمون از کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی طراحی می‌شود.

    حجم این کتاب آیین نامه بسیار زیاد و حدود دویست صفحه است. بسیاری از افراد شرکت کننده چندین مرتبه در این آزمون رد می‌شوند. به همین خاطر اغلب این‌طور تصور می‌کنند که قبولی در اولین تجربه حضور در آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی سخت و دشوار می‌باشد. اما بهتر است بدانید که ما در مجموعه با مردم بهترین و آسان‌ترین روش قبولی در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را برای شما ارائه می‌دهیم. چرا که ما سعی کردیم پرتکرارترین سوالات آزمون را به صورت رایگان در سایت با مردم به متقاضیان ارائه دهیم. در این سایت آزمون‌هایی به صورت آنلاین انجام می‌شود که با شرکت در این آزمون‌ها آمادگی بهتری برای برای حضور در آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی خواهید داشت.

    راحترین راه قبولی در آیین نامه رانندگی

    بهترین و راحت‌ترین راه قبولی در آیین نامه رانندگی چیست؟

    با وجود این‌که گفته می‌شود برای آمادگی حضور در آزمون آیین نامه رانندگی مراجعین باید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه کنند، اما با توجه به این که حجم این کتاب زیاد است مطالعه خط به خط آن وقت زیادی می‌طلبد. به خصوص این که به تازگی نیز بخش فنی خودرو به این کتاب افزوده شده که درک آن خصوصاً برای خانم‌ها بسیار سخت و دشوار است. علاوه بر این مطالعه تمام کتاب برای افراد کم سواد کمی دشوار به نظر می‌رسد. حال سوال این است که بهترین و آسان‌ترین راه حل برای قبولی در آیین نامه راهنمایی رانندگی چیست؟ پاسخ این سوال را در مجموعه با مردم می‌توانید به راحتی بیابید. چرا که در این سایت سوالات زیادی که شامل سوال‌های پرتکرار آزمون‌ها و همچنین سوال‌های مرتبط با محتوای کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی جمع‌آوری شده است.

    متقاضیان به جای این‌که وقت زیادی را صرف مطالعه کتاب کنند، با مطالعه و تمرین سوالات به طور کامل با نحوه سوالات آزمون اصلی آشنایی خواهند داشت. در این سایت آزمون‌هایی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند به صورت رایگان در این آزمون‌ها شرکت کنند. مهم‌ترین مزیتی که انجام آزمون‌های آنلاین برای متقاضیان به همراه دارد این است که تجربه یک آزمون واقعی را کسب می‌کنند و اینگونه تا حدودی از استرس و هیجان حضور در شرایط آزمون از آن‌ها کاسته می‌شود. بنابراین با توجه و دقت بیشتری می‌توانند در آزمون اصلی حضور یابند.

    برای امتحان ایین نامه چی بخونم؟

     

    کارشناسان و طراحان سایت با مردم تاکید می‌کنند که برای قبولی در آیین نامه آزمون راهنمایی و رانندگی بهتر است سوالات و پرسش‌هایی که مربوط به آزمون‌های قبلی آیین نامه هستند و همچنین سوالاتی که از متن کتاب آیین نامه طراحی شده است را مطالعه و تمرین کنند. در این رابطه سوال‌هایی در سایت با مردم ارائه شده است که با وارد شدن به این سایت می‌توانید این سوالات را مطالعه کنید و با نحوه سوالات آزمون واقعی آیین نامه راهنمایی و رانندگی آشنا شوید.

    روش خواندن ایین نامه رانندگی

    روش خواندن سوالات ایین نامه

    بعد از این که وارد سایت با مردم شدید باید سراغ سوالات ارائه شده در این سایت که به صورت pdf می‌باشد، بروید‌. این سوالات را مطالعه و چندین مرتبه پاسخگویی به آن‌ها را تمرین کنید. بعد از این که پاسخ سوالات را به طور کامل و به خوبی یاد گرفتید و آمادگی لازم برای حضور در آزمون پیدا کردید باید در آزمون‌های آنلاین که در سایت برگزار می‌شود شرکت کنید.

    این آزمون‌ها دقیقا مشابه آزمون اصلی طراحی شده است که متقاضیان با انجام آن‌ها به خوبی مدیریت زمان، تست خوانی و در نهایت کنترل هیجان و استرس خود را یاد می‌گیرند و این گونه به بهترین شکل ممکن برای حضور در آزمون واقعی آمادگی پیدا می کند. این شانس را خواهند داشت که در اولین تجربه حضور در آزمون نمره قبولی آن را کسب کنند.

    تقلب در ایین نامه

    بهتر است بدانید که برای هر آزمون راهنمایی و رانندگی دو دسته سوال با عنوان سوال‌های گروه الف و سوال‌های گروه ب آماده می‌شود. ترتیب سوالات در هر کدام از این گروه‌ها متفاوت بوده و پاسخنامه مناسب برای سوال‌های هر گروه در نظر گرفته می‌شود. در زمان برگزاری آزمون که افراد با فاصله‌های مشخص به صورت ردیفی قرار دارند به صورت یکی در میان سوال‌ها توزیع می‌شود. به این صورت که یک ردیف سوال‌های گروه الف و ردیف کناری آن سوال‌های گروه ب داده می‌شود. ردیف‌های بعدی نیز به همین ترتیب الف و ب توزیع می‌شود. به این خاطر سوالات هر کس با نفر کناری او متفاوت است و همین طراحی سوالات موجب شده که به هیچ عنوان امکان تقلب آزمون وجود نداشته باشد و هر کس برای پاسخگویی به سوالات باید فقط به دانسته‌های خود اکتفا کند.

    آزمون آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ

    دعا برای قبولی در امتحان ایین نامه

    قطعاً آن چه که موجب موفقیت و قبولی شما در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی می‌شود، تلاش و مطالعه دقیق سوالات و مطالب مربوطه می‌باشد. دعا در صورتی تاثیرگذار خواهد بود که فرد تلاش خود را کرده باشد و و برای کسب نتیجه خوب به خداوند توکل کند. دعا بدون این که هیچ تلاش و کوششی صورت نگرفته باشد قطعاً تاثیرگذار نخواهد بود.

    آیا فردا امتحان آیین نامه برگزار می شود؟

     

    زمان برگزاری آزمون آیین راهنمایی و رانندگی در هر کدام از آموزشگاه‌های رانندگی توسط همان آموزشگاهی که ثبت نام در آن صورت گرفته تعیین می‌شود. برای اطلاع از زمان آزمون آیین نامه باید آموزشگاهی که در آن ثبت نام کرده‌اید کسب اطلاع کنید.

    قبولی در آیین نامه رانندگی

    سایت آزمون ایین نامه رانندگی درایوینگ

    برچسب ها : آموزش آیین نامه , آیین نامه رانندگی , امتحان آیین نامه , نمونه سوالات آیین نامه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.