پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انجام بیش از ۸ هزار ماموریت ، توسط مرکز اورژانس 115 گیلان
    17 فروردین 1401 - 13:01
    شناسه : 200458
    0

    رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از انجام بیش از ۸ هزار ماموریت اورژانسی در طرح سلامت نوروزی در این استان خبر داد.

    پ
    پ

    - انجام بیش از ۸ هزار ماموریت ، توسط مرکز اورژانس 115 گیلان -

    به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی  و مدیریت حوادث گیلان از انجام ۸ هزار 756 ماموریت توسط پرسنل فوریتهای پزشکی در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

    دکتر پیمان اسدی در خصوص ماموریتهای انجام شده در این بازه زمانی گفت: در طول طرح سلامت نوروزی (۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ) اورژانس پیش بیمارستانی گیلان ۲۳ هزار و ۳۰۳ تماس مردمی داشته است که از این بین ۸  هزار و ۷۵۶ مورد آن به ماموریت اورژانسی ختم شده است.
    وی با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۴۵۵ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت ۳۴ مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

    دکتر اسدی در خصوص ماموریتهای تصادفی افزود: تعداد هزارو سیصدو ده  مورد از ماموریتهای انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است
    رییس اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس در این مدت گفت:تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان بودند.

      لازم به ذکر است : طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل با دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۵ سفند ماه آغاز و ۱۵  فروردین ماه خاتمه یافت و دراین مدت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با ۷۴ پایگاه شهری و جاده ای ۶۲۵  نیروی عملیاتی و ۹۰دستگاه آمبولانس خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.