جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عیادت نماینده ولی فقیه در گیلان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان از کودکان بستری در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
    21 اردیبهشت 1401 - 15:43
    شناسه : 200526
    0

    در چهارمین روز از هفته سلامت، نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسوولان دانشگاه با حضور در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از کودکان بستری در این مرکز عیادت کردند.

    پ
    پ

    image 2022 5 10 10 0 3 632 49H - عیادت نماینده ولی فقیه در گیلان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان از کودکان بستری در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، در چهارمین روز از هفته سلامت ، صبح امروز آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر حیدرعلی بالو- معاون درمان دانشگاه و همچنین جمعی از مسوولان دانشگاهی، با حضور درمرکز آموزشی درمانی ۱۷شهریور رشت، از کودکان بستری در این مرکز عیادت کردند.

    نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در بخش خون و آنکولوژی و هم‌چنین هماتولوژی با بیماران بستری، کادر درمان و همچنین همراهان بیماران گفت‌وگو کرد.

    آیت الله فلاحتی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و گفتگوی صمیمی و پدرانه با بیماران و همراهانشان، هدایایی را نیز به کودکان بیمار بستری در این مرکز اهدا کرد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان در عیادت از بیماران سرطانی بستری در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با تقدیر از زحمات کادر درمان، به اهمیت احیای نفس اشاره کرد و گفت: بنا بر تعابیر اسلامی هرکسی اگر بخواهد جان یک نفر را نجات دهد، انگار همه عالم را نجات داده است.

    آیت‌الله فلاحتی داشتن روحیه منعطف و‌ با نشاط کادر درمان را در بهبود بیماران حایز اهمیت برشمرد و افزود: نگاه، لبخند و روحیه ی آرام و با نشاط پزشکان و پرستاران، در درمان بیماران، بسیار اثرگذار است.

    دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در جریان بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزشی و درمانی 17شهریور رشت، ضمن بررسی وضعیت بیمارستان و ارزیابی کمی و کیفی خدمات ارایه شده، با بیماران و کادر درمان گفتگو کرد.

    گفتنی است در این بازدید، کودکان بیمار بستری در بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت از عیادت و دلجویی نماینده ولی فقیه در گیلان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز خرسندی کرده و حضورشان را مایه دلگرمی خود دانستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.