پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 7 فروشگاه اینترنتی برتر در قاره آسیا در سال 2022
    11 تیر 1401 - 10:54
    شناسه : 201019
    0

    بدون شک مهمترین بازار برای کسب و کارهای بین المللی امروزه تجار آنلاین به طور فزاینده ای از فرصت های فروش به آسیا بیدار می شوند. این قاره به بزرگترین بازار تجارت الکترونیک جهان تبدیل شده است و به ویژه مصرف کنندگان چینی هستند که نیروی محرکه اقتصاد آنلاین پررونق امروزی هستند.

    پ
    پ

    بدون شک مهمترین بازار برای کسب و کارهای بین المللی امروزه تجار آنلاین به طور فزاینده ای از فرصت های فروش به آسیا بیدار می شوند. این قاره به بزرگترین بازار تجارت الکترونیک جهان تبدیل شده است و به ویژه مصرف کنندگان چینی هستند که نیروی محرکه اقتصاد آنلاین پررونق امروزی هستند. در کمتر از یک دهه، طبقات متوسط ​​رو به رشد چین آنلاین شده اند و در حال حاضر نزدیک به نیمی از جمعیت 1.4 میلیاردی آن کاربران فعال اینترنت و فروشگاه اینترنتی هستند. این روندی است که در سراسر آسیا دیده می شود و پذیرش دیجیتال با سرعت بی سابقه ای افزایش یافته است. امسال هند با بیش از 220 میلیون کاربر فروشگاه اینترنتی به دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شد و از نظر تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند از ایالات متحده پیشی گرفت. با توجه به تحقیقات تولیدکنندگان تلفن همراه فروشگاه اینترنتی اریکسون، انتظار می‌رود که با ضریب نفوذ هنوز زیر 30 درصد، این عدد تا سال 2021 تقریباً چهار برابر شود. برای بسیاری از مشاغلی که در حال حاضر به آسیا می فروشند، نرخ رشد و مقیاس چیزی است که آن را از سایر بازارها متمایز می کند. پیش‌بینی‌کنندگان بر این باورند که اندازه فعلی به سختی سطح را خراشیده است و انتظار می‌رود در شهرهای سطح پایین چین و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا از رونق تجارت الکترونیک بهره‌مند شوند. در تایلند، 85 درصد از مصرف‌کنندگانی که در مراکز بزرگ شهری زندگی نمی‌کنند از دستگاه‌های تلفن همراه برای خرید آنلاین خود استفاده می‌کنند. بازار کار این فروشگاه های اینترنتی به حدی خوب شده است که برخی از صاحبین آنها با گذراندن دوره هایی مانند آموزش ارز دیجیتال سرمایه حاصل از فروش خود را در فروشگاه های اینترنتی چندین برابر کرده و کسب و کار خود را ارتقا می دهند!

    1. فروشگاه اینترنتی Tmall Global

    بخشی از فروشگاه اینترنتی Taobao – بازار آنلاین متعلق به گروه Alibaba که بیش از 80٪ از بازار را در چین کنترل می کند – Tmall Global برای ارائه مارک های بزرگ از غرب به بازاری با دسترسی به پایگاه مصرف کننده رو به رشد چین راه اندازی شد. جایگاه و شهرت علی بابا در منطقه به این معنی است که Tmall یک پلت فرم بسیار قابل اعتماد برای خریداران چینی است و به بسیاری از شهرهای سطح پایین و مناطق روستایی منطقه می رسد. با Tmall، خرده فروشان می توانند از طریق انبارهای ویژه ارائه شده توسط این پلتفرم، به خریداران آسیایی بفروشند. در اصل، Tmall کل راه حل خرید را با بازرگانی که فقط نیاز به عرضه محصول دارند، فراهم می کند و به همین دلیل است که بسیاری از بزرگترین برندهای جهان، از جمله باربری، زارا و دیزنی، در Tmall نیز به فروش می رسند. این فروشگاه اینترنتی بخش اعظمی از سرمایه خود را به تحلیل ارز های دیجیتال مانند تحلیل بیت کوین اختصاص داده است و با سود حاصل از فروش اینترنتی در بازار های مالی مانند بورس نیز فعالیت می کند.

    ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی:
    – بیش از 20 کشور در فروشگاه اینترنتی Tmall Global ویترین فروشگاهی دارند
    – Tmall Global خدمات انبارداری و ذخیره‌سازی را به فروشندگان بین‌المللی ارائه می‌دهد
    – فروشندگان گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های فروش روزانه را دریافت می‌کنند.

    2. فروشگاه اینترنتی توری

    به عنوان بزرگترین وب سایت تجارت الکترونیک در جنوب شرق آسیا، فروش در لازادا راه ایده آلی برای دستیابی به مشتریان جدید در مناطقی مانند سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام است. پلتفرم کاربری آسان Lazada به فروشندگان اجازه می دهد ماهانه بیش از 50 میلیون بازدید کننده داشته باشند و هر فروشنده می تواند “صفحه فروشگاه” آنلاین خود را سفارشی کند. علاوه بر این، Lazada همچنین خدمات تکمیلی را ارائه می دهد که مدیریت کل فرآیند فروش را آسان می کند. Lazada دارای یک محصول گسترده است که در دسته بندی های مختلف از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا کالاهای خانگی و مد، در سراسر فضای بزرگ SEA عرضه می شود.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:
    – بیش از 550 میلیون مصرف کننده در شش کشور
    – علی بابا 500 میلیون دلار در کسب و کار سرمایه گذاری کرده است
    – هیچ هزینه ماهانه یا لیستی آن را مورد علاقه فروشندگان قرار نمی دهد.

    3. فروشگاه اینترنتی فلیپ کارت

    Flipkart که در سال 2007 تأسیس شد، به یک داستان موفقیت آمیز استارت آپ هندی تبدیل شده است. مانند آمازون، Flipkart به عنوان یک کتابفروش آنلاین شروع به کار کرد و به سرعت رشد کرد و به بزرگترین بازار آنلاین در آسیا با ارزش میلیارد دلاری تبدیل شد. با توجه به اینکه مصرف کنندگان هندی خرید آنلاین را با سرعتی سریع انجام می دهند، فروشگاه اینترنتی Flipkart از مزیت حرکت اول و همچنین تطبیق مدل کسب و کار خود برای رفع نیازهای خاص کشور بهره مند شده است. به عنوان مثال، Flipkart یکی از اولین پذیرندگان پرداخت نقدی در هنگام تحویل بود که در جلب مشتریان بیشتر برای استفاده از خدمات موفق بود. Flipkart همچنین در راه اندازی خدمات لجستیکی خود سرمایه گذاری کرده است و زیرساخت های خود را برای حمایت از صنعت در حال رشد تجارت الکترونیک ایجاد کرده است. برای بازرگانان آنلاین، فروش در فروشگاه اینترنتی Flipkart با فرآیند ثبت نام آسان است. با این حال، در اقدامی برای افزایش سودآوری، Flipkart اخیراً ساختار کارمزد خود را تغییر داده است. فروشندگان اکنون باید انتظار داشته باشند که کمیسیون و همچنین هزینه های حمل و نقل و جمع آوری را بپردازند، در حالی که نرخ های موجود نیز افزایش یافته است. با این وجود، Flipkart با دسترسی گسترده‌اش هنوز یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای رساندن محصولات شما به مصرف‌کنندگان هندی است.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:

    – 100 میلیون کاربر ثبت نام شده در سال 2016
    – 43 درصد از سهم بازار تجارت الکترونیک هند
    – شبکه لجستیک Flipkart در هند بی رقیب است.

    4. فروشگاه اینترنتی راکوتن

    نام آشنا در میان فروشندگان آنلاین با تجربه، راکوتن یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان است. فروشگاه اینترنتی Rakuten که در سال 1997 در ژاپن تأسیس شد، یک بازار شخص ثالث است که با به دست آوردن نام‌های معروف از جمله Play به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته است . com در بریتانیا، Priceminister در فرانسه، خرید . com در ایالات متحده و بسیاری دیگر. مانند علی بابا و آمازون، راکوتن یکی از برندهای پیشرو در تجارت الکترونیک است. جای تعجب نیست که در قلمرو اصلی خود قوی ترین است و مسلماً بهترین پلت فرم برای استفاده در هنگام فروش به مصرف کنندگان ژاپنی است. این شرکت با بیش از 105 میلیون عضو بیشترین سهم بازار را در کشور دارد و تقریباً هر نوع محصولی را می توان در بازار یافت.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:

    – شامل تولیدکنندگان و فروشندگان مجدد می شود
    – فروشندگان بین المللی باید یک نهاد تجاری محلی و حساب بانکی تنظیم کنند (World First می تواند در این مورد به شما کمک کند)
    – بیش از 80٪ از جمعیت ژاپن از Rakuten Ichiba خرید می کنند.

    5. فروشگاه اینترنتی کوپانگ

    فروشگاه اینترنتی Coupang بزرگترین وب سایت تجارت الکترونیک و بازار آنلاین در کره جنوبی، هفتمین بازار بزرگ تجارت الکترونیک خرده فروشی در جهان است. فروشگاه اینترنتی Coupang که در سال 2010 به عنوان یک وب سایت معاملات روزانه شروع به کار کرد، سریع ترین شرکت تجارت الکترونیک در حال رشد جهان را با بیش از 2 میلیارد دلار فروش دارد. در حال حاضر، تخمین زده می‌شود که از هر ۵ کره‌ای ۲ نفر کاربر کوپانگ هستند و آن را بهترین پلتفرم برای نفوذ به بازار مصرف‌کننده رو به رشد در منطقه می‌کند. جالب اینجاست که کوپانگ در بازاری موفق شده است که حتی آمازون در آن وجود ندارد و مانند سایر بازارهای آسیایی، آنها این کار را با نوآوری برای رفع نیازهای مصرف کننده محلی انجام داده اند. این شامل مواردی مانند تحویل در همان روز و سرمایه گذاری هنگفت در بهینه سازی تلفن همراه است. با نام های بزرگی مانند سافت بانک و بلک راک که در این شرکت سرمایه گذاری می کنند (و ارزش آن را 5 میلیارد دلار آمریکا می دانند)، کوپانگ نامی است که احتمالاً در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:

    – Coupang حدود چهار پنجم از ترافیک و درآمد خود را از طریق تلفن همراه
    به دست می آورد – سیستم تدارکات و تحویل خود را ساخته است – Rocketday – معروف به تحویل در همان روز
    – موارد با قیمت تخفیف مورد علاقه است.

    6. فروشگاه اینترنتی Snapdeal

    فروشگاه اینترنتی Snapdeal که در سال 2010 شروع به کار کرد، یکی از بزرگترین بازارهای هند است. فروشگاه اینترنتی Snapdeal با پشتیبانی eBay دارای بیش از 40 میلیون کاربر و 300000 فروشنده است. Snapdeal از طریق خریدهای استراتژیک و تشویق فروشندگان بین المللی در بازار خود از طریق دسترسی جغرافیایی خود با وب سایت قابل دسترسی از هر نقطه در هند رشد کرده است. Snapdeal وعده داده است که بهترین قیمت ها را در مورد محصولات مارک دار ارائه دهد که از لوازم الکترونیکی گرفته تا مد و پوشاک را شامل می شود. فروشگاه اینترنتی Snapdeal همچنین کلیه ذخیره سازی، بسته بندی و تحویل را برای فروشندگان خود به عنوان بخشی از برنامه Snapdeal Plus انجام می دهد و آن را برای فروشندگان بین المللی بدون دردسر می کند.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:

    – تحویل به بیش از 5000 شهر و شهرک در هند
    – Snapdeal آموزش و پشتیبانی رایگان را به فروشندگان ارائه می دهد و همچنین به همه جنبه ها از تجارت بصری گرفته تا بازاریابی کمک می کند
    – انتظار می رود تا سال 2020 روزانه 20 میلیون بازدید کننده داشته باشد.

    image 1656684379 - 7 فروشگاه اینترنتی برتر در قاره آسیا در سال 2022 - ارز دیجیتال

    7. فروشگاه اینترنتی رزسا

    فروشگاه اینترنتی رزسا یکی از مکان های خرید سلامت محور در عرضه محصولات طبیعی و ارگانیک است که با هدف راه زندگی سالم و تغییر سبک زندگی به میان آمده است. این مجموعه در سال 1397 پا به میدان گذاشت و فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع محصولات طبیعی و محلی آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی رزسا در تلاش است سلامتی را مهمان خانواده های ایرانی کند و محصولات غذایی آغشته به مواد نگهدارنده و شیمیایی را از زندگی سالم دور نگه دارد. این موضوع آغاز ماجرا بود و رزسا علاوه بر عرضه فرآورده های غذایی سلامت محور، به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کارهای خانگی و روستایی بود تا مشاغل در اطراف شهرها و روستاهای فریدن و ورزنه تامین کند و بتواند گامی مثبت در راستای اشتغال زایی و بهبود وضعیت اقتصادی بردارد. رزسا همواره سعی کرده تا با عرضه محصولات طبیعی همچون گیاهی و دام و طیور در سلامت جامعه تاثیر بگذارد و تمام استانداردهای سلامت و کیفیت را در کالاها رعایت کند. این گروه از محصولات عاری از هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده هستند و با مصرف آن ها فرد نه تنها بیمار نخواهد شد و بلکه سلامتی از دست رفته را به بدن بازخواهد گرداند. این نکته اطمینان را به مشتریان می دهد که هیچ گونه مواد افزودنی در تهیه محصولات ارگانیک و طبیعی بکار نرفته است.

    ویژگی های کلیدی فروشگاه اینترنتی:

    – 5 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه
    – 30٪ از سفارشات آن از طریق تماس تلفنی انجام می شود
    – تقسیم کاربران 70٪ زن به 30٪ مرد است.

    سلب مسئولیت برای خرید از این فروشگاه های اینترنتی:

    این نظرات دیدگاه ها و نظرات نویسنده است و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. شما باید با استفاده از اطلاعات و قضاوت خود عمل کنید. در حالی که اطلاعات از منابع متعددی که نویسنده معتقد است قابل اعتماد است به دست آمده است، اما ما صحت آن را تضمین نمی کنیم و ممکن است ناقص یا فشرده باشد. لطفاً در نظر بگیرید که مشتقات FX دارای ریسک بالایی هستند، بازدهی نوسانی ارائه می دهند و سود را تضمین نمی کنند. همه نظرات و تخمین‌ها قضاوت خود نویسنده را از تاریخ جلسه توجیهی تشکیل می‌دهند و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کنند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “7 فروشگاه اینترنتی برتر در قاره آسیا در سال 2022”
    1. یکی از مقالاتی که به نظرم در مورد فروشگاه اینترنتی از زبان سایت بامردم منتشر شده واقعا عالی بود و قطعا برای خرید اینترنتی از سایت فروشگاه اینترنتی رزسا استفاده خواهم کرد.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.