×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

637924556165620267 - «لنگرود سه صبح» در رقابت‌‌های جهانی - لنگرود سه صبح

نکوهش طلاق، خیانت، اعتیاد و… با تاکید بر لزوم فرهنگ تربیتی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی از جمله مفاهیمی است که سهیل بختیاری دستمایه نخستین اثر بلند سینمایی خود قرار داده است. ((لنگرود سه صبح)) عنوان نخستین اثر سینمایی این فیلمساز است که آخرین مراحل فیلمبرداری آن پس از ۳۵ جلسه در شمال کشور و درقاب تصویر ابوالفضل مشهدی درحالی به پایان می‌رسد که این فیلم اجتماعی پس از طی مراحل پست پروداکشن، جهت حضور در جشنواره‌های گرید A خارجی آماده خواهد شد.

«لنگرود سه صبح)» قصه دو دوست و هم‌دانشکده‌ای است که پس از سالهای فارغ‌التحصیلی سرانجام ازدواج می‌کنند. دختری پولدار و خودبین و مغرور با پسری که بلندپرواز با وضعیت اقتصادی ضعیف. تعارضات فرهنگی و عدم تربیت صحیح فرزند بیست ساله این دو را به انحراف کشانده و سرآغاز مشکلات جدیدی بین زن و مرد می‌شود.

ابوالفضل مشهدی مضاف بر مدیریت فیلمبرداری و مدیریت پروژه، تدوین این اثر را نیز برعهده دارد. همچنین مدیر برنامه ریزی این فیلم رویا حاتمی و مدیر تولید و مشاور کارگردان نیز برعهده آیدا مرادی است. بازیگران این فیلم نیز عبارتند از: سهیل بختیاری. آیدا مرادی. دکتر احمد بنار. بیتا رویگری. رویا فنایی. علی کاکرودی. رضا جلالی پور.برنا احمد نژاد.کیان کیانی.دلسا حلب ساز . فرید پیروی نیا . حمیدرضا یاوری.عباس رحیمی. سیدرضا جوادی و حسین ابراهیمی.

گفتنی است لنگرود ۳صبح در گروه هنر و تجربه به نمایش در خواهد آمد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.