پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آگهی استخدام نیروی خدماتی – سایت خدمات یابی
    12 تیر 1401 - 19:19
    شناسه : 201090
    0

    سایت خدمات یابی در راستای تکمیل کادر خود نیازمند استخدام نیروی های متخصص در زمینه کارهای خدماتی است.

    پ
    پ

    G:\خدمات یابی\رپورتاژ\آگهی--استخدام---خدمات-یابی.jpg

    سایت خدمات یابی در راستای تکمیل کادر خود نیازمند استخدام نیروی های متخصص در زمینه کارهای خدماتی است.

    افراد با هر مهارتی که دارند توانایی استخدام و کار کردن در سایت خدمات یابی را دارند. شما میتوانید از پتانسیل ویژه سایت خدمات یابی استفاده کرده و مهارت خود را به همشریان خود نشان دهید.

    شرایط همکاری در سایت خدمات یابی :

    خدمات یابی پلتفرمی برای معرفی خدمات به مردم شریف ایران است. این سایت بهترین متخصص هر شهر را در زمینه های مختلف خدماتی( رنگ کاری، گچ کاری، لوله بازکنی و تخلیه چاه، تعمیرکولر، تعمیر یخچال،نصب پمپ آب، نصب کولر گازی، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، برق کاری ساختمان، تمیزکاری منزل، تعمیر ماشین لباس شویی، باغبانی، سمپاشی درختان، قالی شویی، مبل شویی، خشک شویی و….)  معرفی میکند.

    شما هرگونه خدماتی که در شهر خود ارائه میکنید را میتوانید با ثبت در سایت خدمات یابی  به کل مردم شهر نشان دهید.

    با ثبت درخواست در سایت خدمات یابی، صفحه ای به شما اختصاص داده می شود که میتوانید مهارت، شرکت و شغل خود را معرفی کنید. تیم پشتیبانی خدمات یابی صفحه شما را با کلمه مورد نظر و هدف کسب وکار شما به رتبه های برتر گوگل می رساند و در معرض دید عموم مردم قرار میدهد.

    به طور مثال اگر شما لوله کش در بوشهر باشید صفحه ای برای شما ایجاد می شود که میتوانید  مشخصات و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید و زمانی که مردم  عبارت ” لوله بازکنی در بوشهر ” را در گوگل جستوجو می کنند صفحه شما در رتبه های برتر گوگل قرار دارد.

    نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که  سایت خدمات یابی برای هر تخصص در هر شهر فقط یک نفر را معرفی کند. اگر شما لوله کش در بوشهر را ثبت کنید سایت خدمات یابی افراد بعدی که درخواست ثبت این صفحه و شغل را دارند را رد می کند و اجازه ثبت صفحه را به این افراد نمی دهد.

    با این اوصاف  شما به عنوان بهترین متخصص( شرکت)  شهر خود شناخه می شوید. اعتبار شما چندین برابر می شود.

    علاوه بر این تعداد مشتریان شما چندین برابر می شود چرا که هر روزه تعداد افراد زیادی به دنبال افراد متخصص  برای انجام کارهای خود در گوگل هستند. و گوگل را به عنوان منبعی معتبر می شناسند.

    خدمات یابی ؛ بهترین پلتفرم برای معرفی کسب وکار شماست.

    آدرس سایت خدمات یابی : khadamatyabi.ir

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.