×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

تعمیر اجاق گاز دکتر آچار

انجام تعمیرات اجاق گاز از لوازمی است که نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و با توجه به پیشرفت هایی که در اجاق گازهای جدید وجود دارد باید افراد متخصص آموزش دیده و ماهر باشند در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز اینجا کلیک کنید.

مشکلات متداول اجاق گاز

اجاق گاز از لوازمی است که به طور مستقیم به گاز شهری ارتباط دارد و در صورتی که به هنگام انجام تعمیرات اجاق گاز نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال وقوع واجعه وجود دارد و ممکن است اتفاقات ناگواری روی بدهد که بهتر است از متخصصین با تجربه و حرفه ایی کمک بگیرید.

ایرادهای بسیاری می تواند عملکرد اجاق گاز شما را با مشکل روبرو بکند مانند:

معیوب شدن و آسیب دیدن قطعات برد الکترونیکی، بوبین، ترموکوپل، کار نکردن فر اجاق گاز، روشن نشدن شعله، خراب شدن فندک، یکنواخت نبودن شعله ها و… از جمله این موارد خرابی اجاق گاز می باشد.

word image 201264 1 - دکتر آچار نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران در تمام برندها -

علت خاموش شدن شعله ی اجاق گاز چیست؟

گاهی اتفاق افتاده است که شعله ی اجاق گاز روشن می شود ولی به طور پایدار روشن نمی ماند، از مهم ترین مواردی که باعث بروز این مشکل می شود اعم از:

پیدایش ایراد در قسمت قطعه ی ترموکوپل است که یکی از دلایل پیدایش این ایراد می باشد، باید اقدامات لازم را در جهت برطرف کردن عیب این قطعه انجام داد.

ممکن است با خراب شدن ترموکوپل که مثل یک سوپاپ عمل کرده و یا برخی دیگر از قطعات اجاق گاز باشد، اگر بابعد از رها کردن ولوم شعله خاموش بشود نشانه ی معیوب شدن قطعه ی ترموکوپل خواهد بود که با انجام تعمیرات ترموکوپل و تنظیم نمودنش می توان این ایراد پیش آمده را رفع کرد.

گاهی ولوم اجاق گاز در اثر گرفتگی یا شکستن و یا سفت شدن به درستی عمل نمی کند.

چرا شعله های اجاق گاز صدای زیادی دارد؟

وجود صداهای زیاد و بلند در اجاق گاز ممکن است باعث بروز مشکل دیگری در اجاق گاز شما باشد که می تواند به خاطر تنظیم نبودن دریچه های گاز و یا میزان گازی که به مشعل می رسد خیلی زیاد است که این مشکل نمایان گشته که بهتر است زودتر اقدامات لازم را در جهت رفع این ایراد انجام بدهید.

عملکرد قطعه ی بوبین و عوامل موثر در خراب شدن آن

قطعه ی بوبین و ترموکوپل این گونه می باشد که دو فلز غیر همجنس که از یک طرف به هم وصل هستند با حرارت قسمت اتصال که در دو طرف دیگر برق ضعیفی وجود دارد که این محل اتصال دو فلز ترموکوپل با پیلوت گرم شده و قسمت دیگر به بوبین اتصال دارد، در یک قسمت از هسته ی بوبین که آزاد است واشر نازکی وجود دارد که در هر زمان اگه به دلایلی شعله ی اجاق گاز خاموش بشود جریان ترموالکتریکی به واسطه ی قطعه ی ترموکوپل قطع خواهد شد و قطعه ی بوبین خاصیت مغناطیسی خود را از دست داده و واشر مسیر اصلی گاز را می بندد.

قطعه ی بوبین به طور معمول کمتر از ترموکوپل ها معیوب می شود، ولی بهتر است که خراب شدنش را جدی و مهم بدانید و زودتر اقدام به تعمیر آن نمایید.

عوامل خرابی بوبین ها می تواند آلودگی که در گاز شهری وجود دارد، وجود مایع کف روغنی که در کپسول گاز غیر شهری است که باعث انسداد بوبین می شود و همچنین قطع گاز و خاموش شدن شعله ها هم از دلایل خراب شدن بوبین است.

وجود ترموکوپل در اجاق گازها برای ایمنی بیشتر است و در مواقعی که شعله های اجاق بنا به دلایلی چون سر رفتن مواد غذایی و یا وزش باد خاموش بشود این قطعه جریان گاز را قطع می کند.

چرا اجاق گاز جرقه نمی زند؟

هر زمان که دستگاه اجاق گاز شما با این مشکل روبرو می شود احتمال دارد که ایراد در قسمت ترانس جرقه زن، کلید و یا ولوم دستگاه اجاق گاز شما باشد که ممکن است یکی از این قطعات معیوب شده باشد که باعث جرقه نزدن اجاق گاز شده است، در برخی از موارد با قطع شدن سیم ها این مشکل به وجود می آید که باید توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

word image 201264 2 - دکتر آچار نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران در تمام برندها -

چرا شعله ی اجاق گاز روشن نمیشود؟

اگر در دستگاه اجاق گاز خود روشن نشدن شعله ها را مشاهده کردید احتمال دارد که ایراد در قسمت الکترودهای جرقه زن، ترانس و یا قطعه ی برد اجاق گاز شما باشد و در صورتی که مشعل روشن شده ولی شعله یکنواخت و ضعیف است، ممکن است ایراد در قسمت سر شعله ها باشد که کثیف شده است، یا اینکه به درستی در جایگاه خود قرار ندارد.

چند توصیه ی مهم در انجام تعمیرات اجاق گاز

در زمان انجام تعمیرات باید از یک تعمیرکار ماهر کمک گرفته بشود، در زمان تعمیر کردن باید از مهارت افراد تعمیر کار مطمئن باشید تا مشکلاتی را در آینده به وجود نیارد.

هر یک از لوازم در زمان انجام تعمیرات نیازمند به وسایل مخصوص به خود و تجهیزات کامل است که در زمینه ی انجام تعمیرات اجاق گاز باید با وسایل مخصوص اقدام کرد.

زمانی که دستگاه اجاق گاز شما با خرابی روبرو می شود و قطعاتی از آن معیوب می گردد می تواند یک معضل باشد زیرا عمل پخت و پز برای شما با مشکل روبرو می شود بنابراین وجود سرعت عمل برای انجام تعمیرات بسیار مهم است.

تعمیر کار شما باید توانایی لازم در جهت انجام تعمیرات انواع اجاق گازها در همه ی برندها را داشته باشد.

انجام تعمیرات اجاق گاز با گارانتی

دکتر آچار تمامی تعمیرات انجام شده برای دستگاه اجاق گاز شما را گارانتی ارائه خواهند کرد و پس از انجام تعمیرات و در هنگام تحویل آن گارانتی را ارائه می دهند تا خدمات و کارکرد خود را گارانتی کنند که به این منظور به مشتریان از نوع خدمات ارائه شئه و برطرف کردن مشکل دستگاه اجاق گاز خود خاطر جمع بشوند.

این ضمانت نامه از کارکرد دستگاه اجاق گاز را گارانتی کرده و در زمانی که دوباره این مشکل قبل از اتمام دوره ی مهلت پایان یافته در همان قسمت با ایراد روبرو بشود افراد می توانند با همین مرکز مراجعه کرده و تمامی خدمات برای آن ها انجام بشود.

قیمت تعمیرات اجاق گاز

هزینه ی بر آورد شده برای انجام تعمیرات بستگی به میزان خرابی و قطعاتی که معیوب شده، دارد.

گاهی ممکن است که متخصصین بتوانند قطعه ی معیوب شده را تعمیر کنند ولی در برخی از موارد باید اقدام به تعویض قطعه ی بکنند که هزینه تعمیر اجاق گاز به هزینه ی ایاب و ذهاب جمع شده و پرداختی شما را تشکیل می دهد.

word image 201264 3 - دکتر آچار نمایندگی تعمیر اجاق گاز در تهران در تمام برندها -

تعمیر اجاق گاز در تمامی برندها

امروزه اجاق گازها در برندهای متفاوتی در بازارها موجود است که هریک از این برندها با کیفیت های متفاوتی است، در اثر استفاده های مکرر و گذشت زمان با هر کیفیت و هر برندی که باشد باز هم احتمال دارد که نیازمند تعمیر کاران بشود بنابراین متخصصین دکتر آچار با حضور به موقع خود در محل می توانند اقدامات لازم را در جهت بررسی و برطرف کردن عیوب پیش آمده انجام خواهند داد.

معرفی شرکت تعمیر اجاق گاز دکتر آچار

دکتر آچار نمایندگی تعمیر اجاق گاز (drachar.com) با داشتن بیش از چندین سال تجربه و همچنین با در دسترس داشتن تکنسین های با تجربه و متعهد در ارتباط با کلیه تعمیرات اجاق گاز در همه ی برندها می باشد و با اطمینانی که به انجام تعمیرات خود دارند و داشتن تخصص کافی آن را با گارانتی به شما ارائه می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.