پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟
    17 تیر 1401 - 9:25
    شناسه : 201359
    0

    از زمان ورود سایت های نیازمندی، دیگر کمتر کسی دنبال روزنامه و مجله های کاغذی میرن. یکی از مزیت های وب سایت های آگهی همیشه دردسترس بودن آنها میباشد.

    پ
    پ

    لایل زیادی وجود دارد که طراحی سایت مشابه دیوار متفاوت تر از سایت های دیگر، نیازمندی است. اما اصلی ترین دلیل موفقیت سایتی مشابه دیوار تغییر رویکرد در سیستم های نیازمندی است. الگوی کاری قالب سایت دیوار منطبق با الگوی سایت های نیازمندی خارجی است بدین معنی که آگهی رایگان در سایت دیوار از اهمیت زیادی برخوردار است.

    word image 201359 1 - دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟ - دیوار

    فوق العاده آسان مثل دیوار

    یکی از قدرت های دیوار طراحی سایت آسان آن میباشد. دیوار دارای رابط کاربری خیلی آسانی میباشد که هر کسی به راحتی میتواند از آن استفاده کرده و بازخورد خوبی بگیرد. دیوار یک تیم قدرتمند در رابطه با تجربه کاربری دارد.

    درآمد های دیوار

    دیوار از راه های مختلفی درآمد دارد، برای مثال از نردبان کردن آگهی گرفته تا بلیغات بنری و هزینه انتشار آگهی در دسته بندی های مختل.

    همچنین دیوار یک اپلیکیشن هم برای خود دارد که راحتی استفاده از این سیستم را بیشتر و بیشتر میکند. تمامی امکانات موجود در طراحی سایت خود را نیز به اپلیکیشن هم اضافه کرده که این میتواند برای کاربران خیلی عالی باشد.

    چگونه طراحی سایت مشابه شیپور و یا دیوار داشته باشیم؟

    شما عزیزان میتوانید از شرکت طراحی سایت در تبریز زتوس استودیو سفارش ساخت سایت مشابه دیوار را بدهید. برای دسترسی به زتوس استودیو فقط کافیست نام زتوس استودیو را در گوگل سرچ کرده و وب سایت ما را پیدا کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.