جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زبان رو تو خونه یاد بگیر!
    18 تیر 1401 - 0:51
    شناسه : 201397
    0

    برای آموزش زبان انگلیسی، همیشه حرف از هدر رفتن زمان و هزینه است. بی تعارف همه ما می خواهیم با صرف کمترین هزینه و زمان به هدفمان برسیم. اینکه بخواهیم زبان مورد نظر را در آموزشگاه ها یاد بگیریم قطعا به زمان و هزینه زیادی نیاز داریم.

    پ
    پ

    آموزش زبان انگلیسی در خانه

    برای آموزش زبان انگلیسی، همیشه حرف از هدر رفتن زمان و هزینه است. بی تعارف همه ما می خواهیم با صرف کمترین هزینه و زمان به هدفمان برسیم. اینکه بخواهیم زبان مورد نظر را در آموزشگاه ها یاد بگیریم قطعا به زمان و هزینه زیادی نیاز داریم. بسیاری از زبان آموزان نمی توانند در طول هفته زمان خالی برای کلاس رفتن پیدا کنند. از این رو به یادگیری زبان در منزل روی می آورند.

    ویژگی فوق العاده یادگیری زبان در خانه

    1. آموزش انگلیسی در خانه باعث می شود تا هر زمان که می خواهید برای آن وقت بگذارید، حتی آخر شب یا روز تعطیل! اما برای رفتن به آموزشگاه باید خود را با یک زمان مشخص شده هماهنگ کنید، که این امر برای بسیاری از افراد غیر‌ممکن است. بسیاری در طول روز مشغول کار هستند و وقتی برای یادگیری زبان ندارند.
    2. علاوه بر زمان، مشکل رفت و آمد نیز وجود دارد. در بسیاری از شهرهای بزرگ، رفت و آمد بسیار سخت است به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند در منزل و به صورت خودآموز، زبان را یاد بگیرند.
    3. موضوع هزینه یکی از مهمترین ویژگی های یادگیری زبان در خانه است. همانطور که می دانید، هزینه شهریه، هزینه رفت و آمد، خرید کتاب و … بسیار سرسام آور و پرداخت آن برای برخی افراد واقعا دشوار است. اما با یادگیری زبان انگلیسی در منزل می‌توانید از شر تمام این هزینه های اضافی راحت شوید.
    4. معمولا طی کردن کامل دوره‌های زبان انگلیسی در یک آموزشگاه می‌تواند 4 یا 5 سال طول بکشد که این زمان بسیار زیاد است. طولانی بودن کلاس ها باعث می شود بسیاری از افراد خسته شوند و کلاس‌ها را نصفه و نیمه رها کنند. اما یادگیری زبان در خانه اینگونه نیست. شما اگر پشتکار و تمرین مداوم داشته باشید، می توانید خیلی زودتر به نتیجه و هدف دلخواهتان برسید. رفتن به آموزشگاه در طول هفته ممکن است بین 3 تا 5 ساعت زمان نیاز داشته باشد، اما شما در منزل می توانید روزانه 2 تا 3 ساعت وقت بگذارید. این یعنی در طول هفته بین 14 تا 20 ساعت زمان صرف آموزش انگلیسی خواهید کرد.

    همانطور که می بینید در مجموع، یادگیری زبان به صورت خودآموز و در خانه، از جهات زیادی مقرون به صرفه تر است. همچنین در موارد زیادی نتایج بهتری را نیز در بردارد.

    خودآموز زبان انگلیسی

    با یک تکنیک کاربردی و کم هزینه زبان انگلیسی را در خانه تقویت کنید

    برای یادگیری زبان در خانه، سایت languagedownload.ir یکی از بهترین انتخاب هاست. این سایت علاوه بر زبان انگلیسی، 30 زبان زنده دنیا را نیز آموزش می دهد. در این سایت برای هر سلیقه و انتخابی مجموعه های محبوب و متنوعی وجود دارد. پادکست های صوتی و تصویری، مجموعه های ویدیویی، نرم افزار، PDF و … برای تمامی سطوح قابل ارائه هستند.

    یکی از ویژگی های خاص این سایت پکیج های منحصر به فرد آن است. این سایت با ایجاد پکیج های آموزش زبان انگلیسی متنوع، قصد داشته به شما کمک کند تا مهارت مورد نظری که قصد یادگیری آن را دارید، به راحتی برای شما اتفاق بیافتد.

    به جای اینکه برای یادگیری زبان یا مهارت خاصی دنبال چندین مجموعه بگردید، می توانید پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید. این پکیج ها هر کدام دارای چندین مجموعه است که همگی آنها گلچین و جمع آوری شده هستند. از نظر هزینه، پکیج ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر نسبت به خرید جداگانه هستند.

    کلام آخر!

    زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است که یادگیری آن برای هر فردی ضروری و واجب است. در آینده ای نه چندان دور اگر کسی زبان انگلیسی را بلد نباشد، قطعا بی سواد تلقی می شود. گرچه در دنیای امروز تا حدودی به همین صورت هم هست. زیرا اغلب کارها با دانستن زبان انگلیسی است. کار کردن با کامپیوتر، نوشتن مقاله، سرچ زدن در سایت های خارجی و … به دانستن زبان انگلیسی نیاز دارد.

    ممکن است بگویید برای مقاله یا تحقیقات نیازی به سایت خارجی نداریم، از طریق سایت های فارسی هم می توان این کار را انجام داد. باید بگوییم که منابع سایت های خارجی موثق تر است و اطلاعات و منابع کامل تری نسبت به سایت های ایرانی دارد. اگر بخواهید مقاله دانشگاهی و یا پایان نامه بنویسید، قطعا باید زبان انگلیسی بلد باشید و از طریق سایت های خارجی مطلب تهیه کنید.

    این ها را گفتیم تا به شما ثابت کنیم دانستن زبان انگلیسی یک اصل ضروری است و برای یادگیری آن باید عجله کنید. و همانطور که قبلا توضیح دادیم، یادگیری زبان به صورت خودآموز و در منزل از هر نظر به صرفه تر و راحت تر است.

    ما این قول را به شما می دهیم که با سایت languagedownload.ir و همراه با تمرین مداوم به زودی زبان انگلیسی را یاد خواهید گرفت!ُ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.