جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یارانه معیشتی ۶۰۰ هزار تومانی برای این افراد | کالابرگ لبنیات پرداخت خواهد شد؟
    18 تیر 1401 - 13:35
    شناسه : 201421
    0

    رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۱۷ هزار بسته معیشتی لبنی از هفته آینده توزیع می‌شود.

    پ
    پ

    - یارانه معیشتی ۶۰۰ هزار تومانی برای این افراد | کالابرگ لبنیات پرداخت خواهد شد؟ - یارانه معیشتی

    به گزارش سلام نو، پرویز فتاح شامگاه پنجشنبه در حاشیه جلسه بررسی مسائل بنیاد مستضعفان در استان مرکزی اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی با استاندار، معاونان، مدیران کل و برخی فرمانداران برگزار شد، درخواست‌هایی از سوی استان در خصوص بنیاد مستضعفان از ما شده بود که تعدادی تصمیم‌گیری شده و تعدادی امروز در این جلسه تصمیم‌گیری شد.

    وی افزود: در خصوص شهر صنعتی کاوه در ساوه که توسط بنیاد اداره می‌شود تصمیم‌گیری شد که جزو بهترین شهرهای صنعتی ایران است و اقداماتی در این شهر از قبیل حمل و نقل راحت، توسعه شهر صنعتی برای مردم در نظر گرفته شده است.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان ظرف دو سال سردخانه ۱۵ هزار تنی در شهر صنعتی کاوه ساخته است و ظرف چند ماه آینده در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد که برای مردم این منطقه بسیار موثر است.

    فتاح عنوان کرد: درخواست‌هایی برای گذر و تقاطع‌های غیرهمسطح وجود داشته است که نیاز است بررسی‌های بیشتری صورت گیرد ولی باید توسعه زیرساخت‌های شهر صنعتی کاوه مانند برق، آب و گاز و غیره انجام ‌شود چرا که در بحث اقتصادی منطقه و استان مرکزی بسیار مهم است.

    وی در خصوص کمک به مسئله محرومان گفت: سعی بر این است اقدامات ماندگاری در رفع محرومیت انجام شود که یکی از اقدامات بحث مسکن است که در سه بخش مسکن محرومان کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی محرومان عمومی و غیر تحت پوشش تصمیم‌گیری شد.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جلسه مقرر شد ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در استان احداث شود چرا که یکی از وظایف ما است و باید این اقدام به نحو مطلوب صورت گیرد و حتما با پیگیری‌های استان تعداد واحدهای مسکونی افزایش می‌یابد و در صورت اتمام این واحدها مجدد تکرار می‌شود.

    فتاح در خصوص کمک‌های معیشتی بهزیستی و کمیته امداد بیان کرد: حدود ۳۰ هزار بسته‌ معیشتی از دور قبل که از بهمن‌ماه تا خردادماه ادامه داشت توسط سپاه و بنیاد مستضعفان و کمیته امداد توزیع شده است.

    وی خاطرنشان کرد: برای فصل تابستان ۱۷ هزار بسته معیشتی لبنی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که از هفته آینده از طریق کمیته امداد، بهزیستی و گروه‌های جهادی توزیع می‌شود که ارزش این بسته‌ها بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است بنابراین باید استاندار مرکزی هم در این زمینه ورود کند تا بسته‌های معیشتی به صورت منظم توزیع شود و به دست نیازمند واقعی برسد.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: به جهت اینکه در این شرایط سخت اقتصادی کمک مردم شود به کمیته امداد و بهزیستی هر کدام ۵ میلیارد تومان به صورت نقد هفته آینده پرداخت می‌شود تا بتوانند نیازهای اولیه نیازمندان را رفع کنند که با نظارت استاندار مرکزی برای مراجعه کنندگان و افراد تحت پوشش و غیر تحت پوشش ارائه می‌شود.

    فتاح بیان کرد: درخواستی برای کمک به اشتغال وجود داشت که تصمیم گرفته شد علاوه بر وام‌هایی که تاکنون از طریق بانک سینا پرداخت شده ۵۰ میلیون سهمیه وام پرداخت شود که می‌تواند جذب و در صورت اتمام، مجدد با نظر استاندار و مسئولان استان اضافه می‌شود.

    وی ادامه داد: منطقه هدف کمک شهرستان کمیجان و میلاجرد است، تقاضا بر این بود که کل شهرستان، تحت منطقه هدف قرار بگیرد ولی این کار امکان پذیر نیست ولی دستور داده شد مابقی مناطق کمیجان هم عنایت صورت گیرد.

    رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: علاوه بر اقداماتی که در میلاجرد صورت گرفته ۲۰ میلیارد هم در این جلسه برای رفع محرومیت این شهرستان توسط عوامل تخصیص داده شد و فوری پول پرداخت می‌شود بنابراین هر قولی داده شده به‌زودی انجام می‌شود.

    فتاح بیان کرد: بر اساس آمار در دو سال گذشته از طریق بنیاد مستضعفان بیش از ۳۰ هزار تن سیمان رایگان برای حوادث غیرمترقبه و یا اقداماتی که گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در سطح استان انجام می‌دهند در سطح استان مرکزی توزیع شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.