شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نصب و تعمیر کولر گازی
    18 تیر 1401 - 15:17
    شناسه : 201432
    0

    یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که برای اکثر افراد به وجود می‌آید، این است که چه زمانی باید کولر گازی را سرویس کنیم؟ در واقع می‌توان گفت که اگر یکی از مشکلات زیر برای شما به وجود آمد، حتما باید اقدام به تعمیر کولر گازی کنید.

    پ
    پ

    word image 201432 1 scaled - نصب و تعمیر کولر گازی -

    با گرم شدن دمای هوا، بسیاری از افراد اقدام به استفاده از کولر گازی می‌کنند، اما ممکن است به علت وجود خرابی، کولر گازی کار نکند و یا ممکن است کولر تازه خریده باشید و هنوز اقدام به نصب آن نکرده‌اید. به همین منظور تصمیم داریم در این نوشتار به بررسی کامل این مساله بپردازیم و راهنمایی‌های لازم را برای نصب و یا تعمیر کولر گازی به شما ارائه دهیم.

    از کجا بفهمیم که کولر گازی ما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد؟

    یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که برای اکثر افراد به وجود می‌آید، این است که چه زمانی باید کولر گازی را سرویس کنیم؟ در واقع می‌توان گفت که اگر یکی از مشکلات زیر برای شما به وجود آمد، حتما باید اقدام به تعمیر کولر گازی کنید.

    • تولید باد گرم توسط کولر و خنک نکردن
    • وجود برق در بدنه کولر
    • لرزش زیاد هنگام کار کردن
    • روشن نشدن
    • استشمام بوی سوختگی
    • ایجاد صداهای غیر عادی
    • وجود خرابی در کمپرسور کولر گازی
    • خاموش شدن ناگهانی
    • پریدن فیوز برق در هنگام روشن کردن

    چنانچه هر یک از موارد بالا را در کولر گازی مشاهده کردید، لازم است سریعا آن را از برق جدا کنید تا آسیب بیشتری به قطعات آن وارد نشود.

    C:\Users\mahya\Downloads\ac_installation_and_repair.jpg

    تعمیر کولر گازی به چه شکل انجام می‌گیرد؟

    مراحل نصب و تعمیر کولر گازی یکی از موارد پراهمیت به شمار می‌رود و برای اینکار حتما باید از افراد متخصص و باتجربه استفاده کنید. گاها پیش می‌آید که افراد غیر متخصص، نه تنها کولر را تعمیر نمی‌کنند بلکه با ایجاد مشکلاتی باعث می‌شوند مجددا متحمل هزینه شوید.

    بنابراین پیدا کردن یک مرکز معتبر برای نصب و تعمیر کولر گازی اهمیت زیادی دارد. همچنین در هنگام نصب کولر گازی باید موارد دیگری نیز رعایت شود تا علاوه بر طولانی کردن عمر دستگاه، هزینه برق مصرفی نیز کاهش پیدا کند.

    چطور می‌توانیم مصرف برق اسپلیت را کاهش دهیم؟

    اسپلیت‌ها یا همان کولرهای گازی، نسبت به سایر کولرها، مصرف برق بیشتری دارند و اینکار می‌تواند هزینه‌های برق شما را به طور محسوسی افزایش دهد. اما نگران نباشید، چرا که می‌توانید با انجام چند مرحله ساده، هزینه برق مصرفی را به شدت کاهش دهید.

    اولین اقدام این است که باید طبق دفترچه راهنما، درجه کولر را به صورت استاندارد تنظیم کنید.

    دومین اقدام سرویس دوره‌ای است، مثلا اگر چند ماه است که از کولر استفاده نکرده‌اید، بهتر است قبل از استفاده آن را سرویس کنید تا علاوه بر جلوگیری از خرابی، مصرف برق را نیز کاهش دهید.

    کار بعدی که در نصب اسپلیت اهمیت ویژه‌ای دارد، انتخاب محل مناسب برای آن است.

    C:\Users\mahya\Downloads\Mijia-Smart-Air-Conditioner.jpg

    کولر گازی را تعمیر کنیم بهتر است یا یک کولر جدید بخریم؟

    ممکن است برخی از افراد به خاطر مشکلاتی که که تعمیر کولر گازی دارد، تصمیم بگیرند که کولر گازی جدیدی خریداری کنند. اما خرید کولر جدید می‌تواند هزینه‌های زیادی برای شما داشته باشید.

    لازم است بدانید که به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه‌ای، می‌توانید از یک متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی بخواهید به منزل شما بیاید و کولر گازی را تعمیر کند. در این حالت با کمترین هزینه می‌توانید این دستگاه را تعمیر کرده و هزینه زیادی برای خرید آن نپردازید.

    آیا برای تعمیر کولر باید آن را باز کرده و پیش تعمیرکار ببریم؟

    باز کردن کولر و بردن آن پیش تعمیرکار، ممکن است برای همه امکانپذیر نباشد و در صورت امکانپذیر بودن، کار پر زحمت و پردردسری است. این روزها به لطف وجود اینترنت، به راحتی می‌توانید از شرکت‌های معتبر بخواهید که یک متخصص را به خانه شما بفرستند تا کولر شما را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کند.

    سرویس تعمیر کولر گازی در محل، یکی از خدماتی است که هوم کارا به مشتریان خود ارائه می‌کند و فقط با یک تماس، متخصص مورد نظر به محل شما اعزام و کار نصب و یا تعمیر کولر گازی را انجام می‌دهد.

    اهمیت تعمیر و نگهداری کولر گازی

    با توجه به اینکه به صورت مستمر و مداوم از کولرهای گازی استفاده می‌کنیم، احتمال اختلال و خرابی در قسمت‌های مختلف آن وجود دارد که اگر در زمان مناسب این اختلالات را برطرف نکنیم، ممکن است باعث ایجاد خسارات بیشتری شود.

    بنابراین بررسی و رفع مشکلات کولر گازی می‌تواند در افزایش عمر مفید و راندمان دستگاه بسیار تاثیر گذار باشد و علاوه بر آن در کاهش هزینه‌ها نیز نقش مفیدی ایفاء کند.

    هزینه تعمیر کولر گازی

    یکی از سوالات مهمی که در هنگام تعمیر کولر گازی به وجود می‌آید، هزینه آن است. برخی از تعمیرکاران ممکن است به دلیل اینکه برای تعمیر به خانه می‌آیند، هزینه‌های زیادی را از شما درخواست کنند و شما نتوانید از پس هزینه‌های آن برآیید.

    هوم کارا برای تعمیر کولر گازی، طبق نرخ اعلامیه از سوی اتحادیه فعالیت می‌کند و با خیال آسوده و راحت می‌توانید کارهای خود را به ما بسپارید. علاوه بر آن، ما ضمانت 365 روزه نیز برای تعمیر کولر گازی در نظر گرفته‌ایم. یعنی اگر در مدت یکسال برای کولر شما همان مشکلی قبلی به وجود آمد، برای تعمیر آن هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

    همچنین متخصصان این مجموعه تلاش خود را می‌کنند تا قطعه مورد نظر را در صورت امکان تعمیر کنند تا هزینه اضافی برای تعویض آن پرداخت نکنید.

    آشنایی با خدمات نصب و تعمیر کولر گازی هوم کارا

    مطمئنا هنگامی که می‌خواهید یک وسیله را برای تعمیر به یک متخصص بسپارید، دانستن خدماتی که می‌تواند به شما ارائه کند، اهمیت بسیاری دارد. چرا که باید مطمئن شوید توانایی انجام آن را دارد.

    از جمله خدماتی که در هوم کارا ارائه می‌شود می‌توان به سرویس سالانه کولر، شارژ گاز کولر، تعمیر موتور، تعویض کمپرسور، تعمیر انواع مختلف کولر گازی از جمله پنجره‌ای، ایستاده، پرتابل و اینورتر اشاره کرد.

    برای استفاده از خدمات هوم کارا کافی است با یکی از شماره تماس‌های درج شده در سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از گفتن مشکلات کولر، در سریع‌ترین زمان متخصص مورد نظر به محل شما فرستاده می‌شود. همچنین مهم نیست در کدام شهر و استان قرار دارید زیرا نمایندگان این مجموعه در همه جای کشور آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.