شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید کاشی و سرامیک ارزان در تهران
    19 تیر 1401 - 9:41
    شناسه : 201483
    0

    در این مطلب نکاتی را مطرح می کنیم که توجه به آن ها در هنگام خرید کاشی و سرامیک به شما کمک زیادی می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه یکی از برندهای معروف کاشی و سرامیک را به شما معرفی می کنیم‌.

    پ
    پ

    اقدام برای خرید کاشی و سرامیک یکی از اقدامات ضروری برای ساختمان سازی و طراحی دکوراسیون است. انواع مختلفی از این مصالح در بازار وجود دارد که بر اساس ویژگی هایی که هر کدام از آن ها دارند، کاربردشان نیز مشخص می شود. کاشی و سرامیک تایل بای می بزرگترین فروشگاه آنلاین انواع کاشی و سرامیک در ایران میباشد. در این مطلب نکاتی را مطرح می کنیم که توجه به آن ها در هنگام خرید کاشی و سرامیک به شما کمک زیادی می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه یکی از برندهای معروف کاشی و سرامیک را به شما معرفی می کنیم‌. همچنین به شما توصیه می کنیم که برای خریداری چسب های مخصوص نصب کاشی و سرامیک، به سراغ برندهای معروف در این حوزه بروید.

    word image 201483 1 - خرید کاشی و سرامیک ارزان در تهران -

    در هنگام خرید کاشی و سرامیک نکات مهمی است که باید به آن ها توجه کرد.

    نکات مهم در خرید کاشی و سرامیک

    1. جنس کاشی و سرامیک

    یکی از نکات مهم در هنگام خرید کاشی و سرامیک، توجه به جنس آن ها است. انواع مختلفی از کاشی و سرامیک در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها خواص ویژه و کاربرد خاص خود را دارند. بنابراین قبل از اقدام برای خرید، مشخص کنید که برای چه فضایی به این مصالح نیاز دارید.

    1. طرح و رنگ

    شما بایستی متناسب با فضایی که در نظر دارید طرح و رنگ کاشی و سرامیک را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از رنگ های تیره برای سرویس بهداشتی توصیه نمی شود زیرا علاوه بر کوچک جلوه دادن فضا، مانع از تشخیص آلودگی ها می شود.

    1. جنس لعاب

    از دیگر نکاتی که در هنگام خرید کاشی و سرامیک باید به آن توجه کرد جنس لعاب است‌. لعاب های براق و شیشه ای به عنوان دیوارپوش مناسب هستند اما همین لعاب ها به دلیل لغزندگی بیش از حد، برای کفپوش مناسب نیستند.

    1. اندازه و ابعاد

    با توجه به فضای مورد نظر، ابعاد کاشی و سرامیک انتخاب می شود. به عنوان مثال استفاده از کاشی و سرامیک هایی با ابعاد بزرگ برای فضاهای کوچک توصیه می شود زیرا باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می شود.

    1. درجه جذب آب

    باید در هنگام خرید کاشی و سرامیک به میزان جذب آب توسط کاشی و سرامیک توجه کرد. استفاده از کاشی و سرامیک هایی که درجه جذب بالایی دارند برای محیط های مرطوب مانند حمام توصیه نمی شود.

    1. ضریب اصطکاک سطحی

    این ضریب به عنوان معیاری از میزان لیز بودن کاشی و سرامیک هایی که به عنوان کفپوش کاربرد دارند، مورد توجه قرار می گیرد. هر چه مقدار این ضریب بیشتر باشد به این معنااست که کاشی و سرامیک دارای اصطکاک بیشتری است و لغزندگی کمتری دارد.

    word image 201483 2 - خرید کاشی و سرامیک ارزان در تهران -

    ضریب اصطکاک سطحی به عنوان معیاری از لیز بودن کاشی و سرامیک هایی که به عنوان کفپوش کاربرد دارند، معرفی می شود.

    1. مقاومت در برابر تغییر دما

    کاشی و سرامیک بایستی در برابر تغییرات دمای محیط مانند سرد و گرم شدن هوا در فصل های مختلف سال مقاوم باشد. این ویژگی به خصوص برای کاشی و سرامیک هایی که در فضای خارجی ساختمان استفاده می شوند اهمیت دارد.

    1. کیفیت بالا

    در هنگام خرید کاشی و سرامیک کیفیت را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. کیفیت محصولات در قسمت کنترل کیفیت کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد. اما برخی از افراد سودجو اقدام به تولید کاشی و سرامیک نامرغوب می کنند و آن ها را با برندهای معروف به فروش می رسانند.‌ توصیه می شود برای خرید کاشی و سرامیک به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

    همه چیز درباره کاشی لوتوس الوند

    برای خرید کاشی و سرامیک برندهای معتبر را انتخاب کنید. یکی از برندهای معروف در حوزه تولید کاشی و سرامیک، کاشی لوتوس الوند است. برند لوتوس الوند در سال ۱۳۸۹ کار خود را آغاز کرد. فعالیت خوب محققان در بخش تحقیق و توسعه باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی این برند بتواند به یکی از برندهای معروف در این حوزه تبدیل شود و از پیشگامان نوآوری در این صنعت باشد. این برند قابل رقابت با سایر برندهای خارجی است. تایل بای می بعد از کسب موفقیت های پی در پی توسط این برند، تصمیم گرفت که برای کسب نمایندگی این برند معروف اقدام کند. در حال حاضر تایل بای می نمایندگی انحصاری محصولات کاشی لوتوس الوند در تهران است.‌ شما برای خرید کاشی و سرامیک ارزان و در عین حال با کیفیت می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید و با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

    word image 201483 3 - خرید کاشی و سرامیک ارزان در تهران -

    کاشی لوتوس الوند یکی از برندهای معروف در حوزه تولید کاشی و سرامیک است.

    نصب کاشی و سرامیک

    بعد از خرید کاشی و سرامیک بایستی آن ها را در مکان مورد نظر نصب کنید. برای این کار، استفاده از چسب های مخصوص توصیه می شود. این چسب ها مقاومت بالایی در برابر آب، حرارت و رطوبت دارند و برای اتصال کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف مناسب هستند. توصیه می کنیم که از برندهای معتبر اقدام به خرید کنید. پیشنهاد ما خرید از محصولات برند چسب شیمی ساختمان است. این برند از پیشگامان تولید محصولات شیمیایی مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی (چسب بتن، چسب کاشی و … ) است. تایل بای می نمایندگی محصولات این کارخانه در شهر تهران است. شما با مراجعه به نمایندگی تایل بای می در کنار خرید کاشی و سرامیک برند لوتوس الوند می توانید از محصولات با کیفیت برند ساختمان شیمی هم خرید کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.