جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور
    19 تیر 1401 - 10:47
    شناسه : 201493
    0

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

    پ
    پ

    پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور - راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور - پلیس امنیت اخلاقی

    جماران نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

    حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه ۱۸ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب ساختار جدید ابلاغی انتظامی که پایال سال گذشته توسط فرمانده کل قوا ابلاغ شد پلیس امنیت اخلاقی در حال راه اندازی است.

    وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده کل و تعدادی از مسئولان تشکیل شده و این شورا به صورت جدی درصدد اتخاذ روش های صحیح برای صیانت از ارزش های جامعه است، خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان های کشور نیز آغاز خواهد شد.

    رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور”
    1. الحمدالله، واقعا داره وضعیت بی بندوباری در کشور خیلی زیاد میشه، اجرتون با امام زمان عج

      پاسخ
    2. خبر خوبیه، بچه و خانواده ها با این وضعیت در خطرن

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.