شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی شرکت گام الکتریک توسط سایت abzarjosh.com
    20 تیر 1401 - 14:05
    شناسه : 201534
    0

    شرکت گام الکتریک (جوشا) تولید کننده انواع دستگاه های جوش و برش است که در سال 1358 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و در حال حاضر توانسته است بیشترین سهم بازار را در ایران به خود اختصاص دهد.

    پ
    پ

    word image 201534 1 - معرفی شرکت گام الکتریک توسط سایت abzarjosh.com -

    شرکت گام الکتریک (جوشا) تولید کننده انواع دستگاه های جوش و برش است که در سال 1358 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و در حال حاضر توانسته است بیشترین سهم بازار را در ایران به خود اختصاص دهد.

    برند گام الکتریک با در اختیار داشتن کارشناسان فنی مجرب، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی IEC, CE, ISO طراحی و ساخته است.

    جوشا به قوی ترین تولید کننده انواع دستگاه های جوش صنعتی سنگین در خاورمیانه تبدیل شده است و این محصولات به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

    word image 201534 2 - معرفی شرکت گام الکتریک توسط سایت abzarjosh.com -

    انواع دستگاه های جوش (گام الکتریک) از قبیل اینورتر برش پلاسما، اینورتر جوشکاری و دستگاه های برش ریلی با بهترین قیمت در بازار ابزار ارائه می شود و امکان مشاوره رایگان با کادر مجرب ابزار جوش قبل از خرید محصولات گام الکتریک به صورت رایگان ارائه می شود.

    شما بعد از خرید هر کدام از محصولات شرکت گام الکتریک از فروشگاه اینترنتی ابزار جوش میتوانید بدون پرداخت هزینه ارسال محصول را درب منزل یا شرکت تحویل بگیرید

    شرکت گام الکتریک اولین و بزرگترین صادرکننده ماشین آلات جوش و برش در ایران می باشد. در حال حاضر این شرکت تنها دارنده نشان استاندارد ملی ایران در صنعت جوشکاری می باشد.

    این شرکت دارای آزمایشگاه تست دستگاه های جوش و برش می باشد.

    تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای استانداردهای بین المللی می باشد.

    گارانتی محصولات شرکت گام الکتریک

    word image 201534 3 - معرفی شرکت گام الکتریک توسط سایت abzarjosh.com -

    برند جوشا مانند سایر برندهای ایران با نمایندگی هایی در شهرهای مختلف قرارداد بسته است تا گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه دهد اما اگر به هر دلیلی از خدمات پس از فروش نمایندگی راضی نبودید. در صورت عدم رضایت از گارانتی شرکت می توانید با شرکت گام الکتریک تماس بگیرید

    شرکت یا برند گام الکتریک یک شرکت ایرانی تولید کننده بهترین اینورتر یا رکتیفایر جوشکاری صنعتی و خانگی برای جوشکاری الکترود آهن 6010 یا 7018، جوشکاری تخصصی آرگون و جوشکاری 2.5، 3.2، 4 و 5 می باشد.

    هدف شرکت گام الکتریک

    word image 201534 4 - معرفی شرکت گام الکتریک توسط سایت abzarjosh.com -

    هدف این شرکت عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب جهت خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد. شرکت گام الکتریک موفق به کسب اولین جایزه ملی به عنوان بهترین نمونه محصول و همچنین برترین واحد تحقیق و توسعه کشور و نمونه ششمین جشنواره ملی ساخت و تولید و همچنین تولید کننده برتر کشور از سوی وزارت صنعت در سال 1386 شد.

    منبع : ابزار جوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.