×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قالی و استفاده از آن در فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد. هنوز هم اغلب ما، فرش را اصلی‌ترین پوشش کف اتاق‌های منازل خود می‌دانیم و برای نشست و برخاست و استراحت از آن استفاده می‌کنیم. استفاده از قالی در کنار مبلمان و میز و صندلی نیز گزینه انتخابی بسیاری از خانواده‌های ایرانی است. لزوم رعایت بهداشت این نوع پوشش برای حفظ سلامتی، همگان را وامیدارد تا در این مورد حساسیت و دقت ویژه‌ای به خرج دهند. این روزها و با وجود انواع میکروب، ویروس و باکتری در سطح جامعه و شیوع بیماری‌های همه‌گیر، نیاز به شستشوی قالی‌ها در دوره‌های زمانی کوتاه، بیشتر شده و اغلب خانواده‌ها نسبت به این کار تمایل نشان می‌دهند. تماس مکرر بدن با فرش‌ها باعث شده تا حفظ نظافت و پاکیزگی آن در اولویت بسیاری از خانواده‌ها قرار گیرد. از یکسو زندگی آپارتمان نشینی و کوچک بودن خانه‌ها، امکان شستشوی بهداشتی این ملزومات در منزل را عملا از بین برده است. با وجود تمام این موارد، خوشبختانه وجود قالیشویی‌های معتبر و مجاز امکان انجام بی‌دردسر و آسان این کار را برای همگان فراهم آورده است.

بهترین قالیشویی غرب تهران از نگاه مردم

قالیشویی در غرب تهران

قالیشیویی شاه عباسی با بیش از چند دهه سابقه در حوزه ی قالیشویی در غرب تهران و با بهره مندی از متخصصان شستشوی فرش و کارخانه اختصاصی شستشوی فرش در زمینه ی ارائه ی خدمات فرش (شستشو،رفوگری ،ترمیم ،مرمت و رنگبری ) قالیشویی فرش دستباف و ماشینی ،موکت ، خشکشویی مبلمان و خوشخواب آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان گرامی در سطح تهران می باشد.

قالیشویی در اکباتان

برای انتخاب قالیشویی مناسب پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می شود. یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب قالیشویی، نزدیکی آن به محل سکونت شماست. در واقع نمی توان مدت زیادی خانه را بدون فرش تحمل کرد. بنابراین بیشتر افراد پس از تحویل قالی به قالیشویی خواهان دریافت سریع آن هستند. برای بهره مندی از خدمات ویژه قالیشویی در سریع ترین زمان ممکن باید قالیشویی مناسب در محدوده محل زندگی انتخاب کنید. قالیشویی در اکباتان برای افرادی که در منطقه اکباتان و نواحی مجاور آن سکونت دارند، ایده آل خواهد بود. در واقع قالیشویی شاه عباسی اکباتان برای اهالی اکباتان بسیار مناسب است. چون مدت زمان کمی برای جمع آوری فرش ها یا تحویل دادن آن ها نیاز دارد. همین موضوع سرعت خدمت رسانی قالیشویی را بالا می برد.

قالیشویی در تهرانسر

قالیشویی شاه عباسی با دارا بودن جواز کسب و با چند سال سابقه کاری درخشان و مواد و تجهیزات، باکیفیت و بهترین قالیشویی در تهرانسر شناخته شده است. این قالیشویی با رعایت نظافت و نکات و پروتکل های بهداشتی و اصول اسلامی در شستشو نظر تمام اهالی منطقه رابه خود جلب کرده و روز به روز تعداد بیشماری از مناطق تهران و تهرانسر برای شستشوی قالی های خود باشماره های ما تماس گرفته و ازخدمات فوق حرفه ای ما بهره مند می شوند. قالیشویی شاه عباسی دلیل تمام موفقیت خود را در مشتری مداری و قیمت مناسب و کیفیت در شستشو می داند. قالیشویی شاه عباسی در تهرانسر، با داشتن سرویس و دفاتر متعدد در تمامی نقاط تهران و تهرانسر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

قالیشویی در صادقیه

قالیشویی شاه عباسی در صادقیه بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین درخدمات شستشوی فرش و موکت تقدیم می کند . شستشوی فرش ها تاکنون مسئله ای جدی برای افراد خانواده بوده است. انسان همیشه سعی درایجاد راحتی و آسانی درشستشوی وسائل خانه خود داشته است. خدمات شستشوی فرش دیگر مثل سابق نیست که خودتان انجام دهید.دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید.

لیست قالیشویی های محله صادقیه تهران

دلایل انتخاب قالیشویی شاه عباسی

  • شستشوی سریع: قالیشویی شاه عباسی همیشه زمان مشتری برایش ارزشمند بوده و هرگز وقت را تلف نمی کند. قالیشویی شاه عباسی با بیش از ۱۰۰ شعبه قالیشویی محلات سریعترین و وسیع ترین گستره خدماتی را داشته که تأثیر گذاری این موضوع در تسریع بخشیدن به انجام قرارداد، قالیشویی شاه عباسی در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل می کند.
  • امنیت: قالیشویی شاه عباسی با استفاده از فناوری های نوین و جدید درشستشوی فرش و موکت توانسته از آسیب دیدگی های احتمالی در حین شستشو جلوگیری کرده و در حفظ و نگه داری فرش های مشتری کوشا باشد.
  • کارگران حرفه ای: قالیشویی شاه عباسی با بیش از چندین سال تجربه و سابقه کار دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی میان قدیمیان محلات داشته و این شهره را مدیون خدمات عالی و بی نظیر کارگران مورد اعتماد ، آموزش دیده و مجرب خود می داند.
  • مجوز: داشتن مجوز برابر با این است که قبل از شما افرادی ذی صلاح کار این صنف قالیشویی را تایید کرده اند . و در نگاه دوم می شود گفت که در صورت تخطی یه صنف می توان شکایت آن را به اتحادیه مربوطه برد. پس قالیشویی شاه عباسی در این مورد هم دارای وجه تمایز است
  • خدمات ترمیم و بازسازی فرش: قالیشویی شاه عباسی با کادری مجرب در زمینه شستشو و ترمیم فرش شما را آماده ارائه خدمات رفو، ترمیم ،لکه برداری قلم زنی ، و… می باشد. خدمات مربوط به کلیه فرش ها ترمیم و زیبایی آنها نیز پذیرفته می شود.
  • ریشه دوزی و ریشه بافی: انجام کلیه خدمات مربوط به ترمیم ،ریشه بافی ،رنگبرداری ،چرم دوزی فرش نیز پذیرفته می شود.
  • زمان رنگبرداری فرش: عمل رنگ برداری در اثر اتفاق افتادن بعضی از مشکل ها باید انجام شود، یکی از دلایلی که باید فرش رنگ برداری شود شستشو غیر استاندارد است و ممکن است رنگ های فرش کم رنگ شود و این اتفاقات زمانی اتفاق می افتد که فرش به صورت غیر استاندارد شسته شود و یا نخ استفاده شده در فرش جنس با کیفیت و درجه ۱ ندارد و یکی از اتفاقاتی که در شستشو سنتی اتفاق می افتد این است که بعد از شستشو فرش آن را با آب گرم آبکشی کنیم که این کار کاملا اشتباه است و حدود ۷۰% فرش ها در این شرایط رنگ پس می دهند و نیاز به رنگبرداری دارند. فرش های ابریشم نیز بسیار حساس هستند و باید در هنگام شستشو علاوه بر دقت و تخصص لازم باید سرعت عمل نیز داشته باشید چون که فرش های ابریشم اگر مدت زیادی در آب بماند و یا خیس شود رنگ پس می دهد.

قالیشویی در شهرک ولیعصر | الو قالیشویی بهترین و نزدیک ترین قالیشویی شهرک  ولیعصر

قالیشویی شاه عباسی تهران با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ghalishooieshahabbasi.com مراجعه فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.