شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش 45 درصدی قیمت CNG / قصد نداشتیم قیمت سی ان جی افزایش یابد
    21 تیر 1401 - 18:04
    شناسه : 201637
    0

    مدیر طرح سی ان جی شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: قیمت سی ان جی از ۴۵۳ تومان به ازای هر مترمکعب به ۵۷۰ تومان افزایش یافت.

    پ
    پ

    45 درصدی قیمت CNG - افزایش 45 درصدی قیمت CNG / قصد نداشتیم قیمت سی ان جی افزایش یابد - افزایش قیمت CNG

    محمد حسین باقری، مدیر طرح سی ان جی شرکت پخش فراورده‌های نفتی در خصوص میزان افزایش قیمت سی ان جی گفت: با توجه به اینکه کارمزد جایگاه‌های سی ان جی افزایش پیدا کرده هر چند که خود جایگاه داران از این افزایش ۴۵ درصدی راضی نیستند اما اختلاف بین قیمت هر متر مکعب سی ان جی با افزایش کارمزد موجب شده تا قیمت سی ان جی نیز افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر مبلغ فروش هر متر مکعب سی ان جی ۴۵۳ تومان است اظهار کرد: بر اساس اعلام با افزایش ۴۵ درصدی کارمزد این عدد به ۵۶۲ تومان می‌رسد. یعنی حدود ۱۲۰ تومان بیشتر از مبلغ سوخت است. لذا برای حل این مشکل به اجبار مجبور شدیم در شرایطی که قصد نداشتیم قیمت سی ان جی افزایش یابد چرا که هدف افزایش مصرف این سوخت بود، قیمت آن افزایش یافت.

    باقری تصریح کرد: شورای اقتصاد و هیات وزیران به اجبار قیمت سی ان جی از ۴۵۳ تومان به ازای هر مترمکعب به ۵۷۰ تومان افزایش دادند. یعنی حدود ۱۱۵ تومان قیمت هر متر مکعب افزایش یافت.

    به گفته وی یک خودرو زمانی که به جایگاه مراجعه می کند حدود ۱۰۰۰ تومان به مبلغ سوختگیری اضافه می شود که این عدد چندان بزرگ نیست با این حال تمایلی به افزایش این مبلغ نیز نداشتیم./ ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.