پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در طراحی سایت !
    22 تیر 1401 - 9:40
    شناسه : 201689
    0

    یکی از مواردی که این روزها مورد توجه قرار دارد طراحی سایت وردپرسی است. وردپرس یکی از پلت فرم های ویژه است که قابلیت های زیادی دارد. به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها برای بالا آوردن سایت خود به این پلت فرم اعتماد می کنند.

    پ
    پ

    طراحی سایت و یا  سفارش سایت شرکتی یکی از مواردی است که این روزها درخواست بالایی دارد. زیرا کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند برای اینکه بتوانند در دنیای پر رقابت امروزی بدرخشند باید وارد دنیای اینترنت شوند. یکی از مواردی که این روزها مورد توجه قرار دارد طراحی سایت وردپرسی است. وردپرس یکی از پلت فرم های ویژه است که قابلیت های زیادی دارد. به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها برای بالا آوردن سایت خود به این پلت فرم اعتماد می کنند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

    images 1657627140 - نکات مهم در طراحی سایت ! -

    هدف شما از طراحی وب چیست؟

    یکی از مهمترین مواردی که توصیه می شود تمامی کسب و کارها قبل از طراحی سایت به آن توجه داشته باشند مشخص کردن هدف است. بهتر است بر روی کاغذ بنویسید چرا می خواهید سایت خود را بالا بیاورید. آیا هدف شما از طراحی وب افزایش درآمد است و یا به چیزی فراتر از افزایش درآمد فکر می کنید! نوشتن این موارد به شما کمک می کند تا درخواست خود را هوشمندانه تر به شرکت طراحی وب اعلام کنید و این امر سبب موفقیت شما در دنیای کسب و کار اینترنتی می شود.

    ماهیت کسب و کار شما چیست؟

    مسئله بعدی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید مشخص نمودن ماهیت کاری است. به طور مثال، ممکن است شما در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارید، اما ماهیت کاری شما راه اندازی زمین های ورزشی با استفاده از چمن مصنوعی است. اگر این ماهیت به خوبی در وب سایت شما بازنمایی نشود هرگز نمی توانید به موفقیت برسید و بخش زیادی از مشتریان خود را از دست می دهید. در نتیجه، اولین کاری که باید انجام دهید بازنمایی ماهیت کاری برای طراح وب است.

    آیا گرافیک سایت برای شما ارزش دارد؟

    گرافیک سایت از مهمترین اموری است که در طراحی سایت باید به آن توجه کنید. اما باید بدانید وقتی می خواهید برای گرافیک سایت پیش بروید، اغلب باید هزینه بالایی را بپردازید. مطالعات امروزی نشان می دهند که مشتریان بیشتر به صورت بصری جذب کسب و کاری می شوند و اگر وب سایتی این امر را نادیده بگیرد، هرگز نمی تواند مشتریان زیادی را جذب کند. به همین دلیل، توصیه می شود تمامی کسب و کارهایی که می خواهند سایت خود را بالا بیاورند بر روی گرافیک سایت سرمایه گذاری کنند.

    images 1657627159 - نکات مهم در طراحی سایت ! -

    آیا با شرکت معتبری در ارتباط هستید؟

    تصور کنید تمامی مراحلی که در بالا به آنها اشاره شد را در نظر گرفته اید، اکنون مرحله اصلی کار شروع می شود که کار خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. اگر یک شرکت معتبر اینکار را برای شما انجام ندهد، بی شک با مشکلات و چالش های زیادی رو به رو می شوید. قبل از اینکه از یک شرکت بخواهید کار طراحی سایت را برای شما انجام دهد، بهتر است نمونه کارهای آن شرکت را به خوبی بررسی کنید و به این نتیجه برسید آیا شرکت توانسته است نیازهای کسب و کارها را برآورده سازد یا خیر! با این روش می توانید به نتیجه برسید و بهترین شرکت طراحی وب را انتخاب کنید.

    آیا شما برای سفارش سایت شرکتی اقدام کرده اید؟

    سفارش سایت شرکتی از جمله اموری است که تمامی شرکت ها باید به آن توجه داشته باشند، به ویژه کسب و کارهایی که می خواهند شرکت خود را به یک شرکت بزرگ تبدیل کنند باید سفارش سایت شرکتی را مد نظر قرار دهند. سفارش سایت شرکتی به برندسازی کمک می کند و پرستیژ کاری شرکت را در مقابل چشم مشتریان بالا می برد. از این سایت می توان به عنوان پلت فرم ارتباطی با مشتریان استفاده کرد و این موضوع ارزش زیادی دارد.

    آیا طراحی سایت وردپرسی مقرون به صرفه است؟

    وردپرس یکی از پلت فرم های محبوب است که در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می شود. همچنین، وردپرس این قابلیت را دارد که افزونه های متعددی بر روی آن نصب شود تا ویژگی های آن افزایش پیدا کند.  استفاده از سایت وردپرس بسیار ساده است و همین امر سبب شده است طراحی سایت وردپرسی به گزینه محبوب کسانی تبدیل شود که می خواهند برای کسب و کار خود سایت راه بیاندازند.

    برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

    تا بدینجا تلاش کردیم به نکات مهم در طراحی وب اشاره کنیم. کسانی که می خواهند سایت خود را بالا بیاورند باید از قبل اهداف خود را مشخص کنند و در مرحله بعدی باید ماهیت کاری خود را که می خواهند در سایتشان بازنمایی شود مشخص نمایند. همچنین، هزینه برای گرافیک سایت از جمله اموری است که به موفقیت سایت و دیده شدن آن توسط مشتریان بالقوه کمک می کند.

    images 1657627179 - نکات مهم در طراحی سایت ! -اگر به دنبال یک شرکت معتبر طراحی سایت هستید و می خواهید برای سفارش سایت شرکتی و یا طراحی سایت وردپرسی اقدام کنید، می توانید به شرکت ایران سایت (iransite.com) مراجعه کنید. این شرکت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و تجربه فراوانی در این زمینه دارد. ایران سایت به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.