شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش سرعت ایندکس سایت با 6 راهکار ویژه
    25 تیر 1401 - 13:57
    شناسه : 201874
    0

    چنانچه سایت شما مشکل ایندکس داشته باشد صفحات سایت شما در نتایج گوگل دیده نخواهد شد. در این مطلب قصد داریم به بررسی راهکار هایی جهت رفع مشکل ایندکس بپردازیم. با ما همراه باشید.

    پ
    پ

    افزایش سرعت ایندکس

    یکی از مشکلاتی که در چند ماه اخیر بسیاری از مدیران وب سایت ها با آن مواجه شده اند مسئله ایندکس مطالب و صفحات سایت است. ایندکس صفحات سایت یکی از مهم ترین فرایند های قبل از رتبه گرفتن یک صفحه از سایت است. چنانچه سایت شما مشکل ایندکس داشته باشد صفحات سایت شما در نتایج گوگل دیده نخواهد شد. در این مطلب قصد داریم به بررسی راهکار هایی جهت رفع مشکل ایندکس بپردازیم. با ما همراه باشید.

    قبل از اینکه به ارائه راه کار هایی جهت رفع این مشکل بپردازیم بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم : ایندکس شدن چیست؟ ایندکس(index) به معنی ثبت اطلاعات و فهرست بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل است. هنگامی که صفحات و مطالب سایت در گوگل ایندکس می‌شود، در واقع در نتایج جست ‌و جو نیز ظاهر می‌شوند. راهکار های مختلفی جهت افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت وجود دارد یکی از بهترین این راهکار ها خرید بک لینک دائمی از وب سایت های معتبر است. در ادامه با بهترین روش های افزایش سرعت ایندکس آشنا خواهیم شد.

    بهترین روش های افزایش سرعت ایندکس سایت

    مشکل ایندکس سایت موضوعی است که در چند ماه اخیر از اهمیت بالایی برخوردار شده است. بسیاری از وبمستران و سئوکاران حرفه ای از روش های مختلفی جهت افزایش سرعت ایندکس مطالب و صفحات سایت خود استفاده می کنند. خرید بک لینک، انتشار منظم محتوا، بهبود لینکسازی داخلی، ایندکس دستی در گوگل، ساخت نقشه سایت و استفاده از سرویس ایندکس از طریق API از جمله این روش ها هستند که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

    سفارش بک لینک

    خرید بک لینک باکیفیت

    خرید بک لینک از وب سایت های معتبر و ثبت آن در وب سایت های قدرتمند تاثیر بسیار خوبی در افزایش سرعت ایندکس سایت دارد. لینکسازی در سوشیال های خارجی از جمله تامبلر، فیسبوک، اینستاگرام، ردیت و… از جمله سایت های خارجی باکیفیتی هستند که لینک سازی در آن ها در افزایش سرعت ایندکس سایت موثر است.

    ساخت بک لینک علاوه افزایش بر سرعت ایندکس در بهبود رتبه کلمات کلیدی و افزایش قدرت و اعتبار سایت نیز موثر است. در حال حاضر وب سایت های زیادی در زمینه فروش بک لینک فعالیت می کنند در این بین وب سایت کسبویار یکی از بهترین سایت های خرید بک لینک است که با به کار گیری استراتژی های حرفه در ساخت بک لینک توانسته اعتماد بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی را جلب کند.

    تولید محتوا مستمر

    دومین روشی که در بهبود وضعیت ایندکس سایت موثر است تولید محتوا و انتشار آن به صورت منظم است. شما هنگامی که به صورت زمان بندی شده داخل سایت خود محتوا منتشر می‌کنید و همچنین محتواهای قبلی منتشر شده را نیز مرتب آپدیت می‌کنید در واقع به گوگل این سیگنال را می‌دهید که یک وب سایت فعال دارید و همین موجب می شود خزنده های گوگل به صورت روزانه وارد سایت شما شده و صفحات را ایندکس کنند. برای انتشار محتوا باکفیت داخل سایت خود می توانید از طریق وب سایت کسبویار نسبت به سفارش محتوا باکیفیت و سئو شده اقدام کنید.

    اگر قبلا بدون برنامه داخل سایت خود محتوا منتشر می کردید پیشنهاد می کنیم برای افزایش سرعت خود برنامه محتوایی داشته باشید و براساس زمان بندی مشخص محتوا منتشر کنید برای مثال اگر قبلا هفته ای دو محتوا منتشر می کردید این بار روزانه یک یا دو محتوا منتشر کنید. انتشار منظم محتوا به مرور منجر به افزایش سرعت ایندکس سایت خواهد شد.

    بهبود لینک سازی داخلی سایت

    لینک‌سازی داخلی جزو فاکتورهای تاثیرگذار و مهم سئو داخلی ‌سایت است که تأثیر بالایی در افزایش قدرت صفحات، بهبود رتبه کلمات و ایندکس سریع مطالب دارد. هنگامی که محتوا یا صفحه جدیدی داخل وب سایت خود منتشر می‌کنید، از طریق لینکسازی داخل در سایر صفحات سایت که قبلا ایندکس شده اند می توانید باعث ایندکس صفحه جدید نیز شوید.

    خزنده های گوگل به طور پیوسته تمام صفحات وب را پایش می‌کنند و سایت های مختلف را بررسی و ایندکس می کنند و آن مطلب را متناسب با ارزشی که در رفع نیاز کاربران وب دارند رتبه بندی می‌کنند. لینکسازی داخلی یکی از بهترین و ساده ترین روش‌ها جهت نشان ‌دادن و معرفی صفحات جدید سایت به ربات ها و خزنده های گوگل است.

    ایندکس دستی صفحات در گوگل

    ایندکس دستی مطالب سایت از طریق سرچ کنسول نیز یکی از روش های خوب جهت افزایش سرعت ایندکس سایت است. در این روش می توانید ابتدا وارد پیشخوان سرچ کنسول سایت خود شوید سپس لینک محتوا یا صفحه جدید را در بخش URL Inspection سرچ کنسول ثبت کنید و enter را بزنید در مرحله بعد و پس از پردازش درخواست شما، بر روی گزینه Request indexing کلیک کنید تا در خواست ایندکس صفحه درخواستی شما به گوگل ارسال شود.

    ساخت نقشه سایت

    ساخت نقشه سایت sitemap یکی از راهکارهای مهم جهت افزایش سرعت ایندکس صفحات و مطالب سایت است. درواقع سایت مپ فایلی است که تمامی صفحات و مطالب یک وب سایت را با فرمت XML لیست می‌کند، بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل به کمک این فایل به راحتی خواهند توانست محتوای سایت شما را شناسایی و ایندکس کنند.

    برای ساخت نقشه سایت می توانید از افزونه هایی همچون Rank math و Yoast seo استفاده کنید. این افزونه ها به راحتی امکان ساخت نقشه سایت را فراهم می کنند و در افزایش سرعت ایندکس سایت موثر هستند.

    ایندکس از طریق API

    ایدکس از طریق API یک روش تخصصی و بسیار کارآمد جهت افزایش سرعت ایندکس سایت است. در این روش با ایجاد پروژه در Google Cloud Platform و دادن دسترسی به ایمیل پروژه در سرچ کنسول قادر خواهید بود در کمتر از یک ساعت صفحات سایت خود را ایندکس کنید. برای انجام این روش نیاز به دقت بالایی می باشد چرا که مراحل این روش مقداری پیچیده است.

    در این مطلب سعی بر این بود تا بهترین روش های افزایش سرعت ایندکس را معرفی کنیم. چنانچه با هیچ یک از این روش ها مشکل ایندکس سایت شما برطرف نشد پیشنهاد می کنیم وضعیت تکنیکال سایت را بررسی کنید چرا که در بیشتر مواقع به علت مشکلات تکنیکال امکان ایندکس سایت از طریق گوگل ممکن نیست.

    همانطور که گفتیم خرید بک لینک یکی از بهترین روش های افزایش سرعت ایندکس است. چنانچه قصد دارید برای وب سایت خود بک لینک تهیه کنید و باعث بهبود رتبه کلمات کلیدی خود در نتایج گوگل شوید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت کسبویار https://kasboyar.com سرویس های بک لینک موجود در سایت را بررسی و در صورت نیاز خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.