جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مرکز فروش لوازم و قطعات یدکی چری تیگو 5 در تهران
    26 تیر 1401 - 12:20
    شناسه : 201943
    0

    شاید نما و ظاهر کلی خودرو تیگو5 به اندازه خودروهای کره ای چشم نواز نباشد اما می توان گفت نمای کلی و نمای روبه روی این خودرو از لحاظ دیداری مناسب است.

    پ
    پ

    فروشگاه لوازم یدکی تیگو 5

    شرکت خودروسازی چری در بیشتر خودروهای تولیدی خود از برندهای دیگر و به خصوص از تویوتا الهام گرفته است. تیگو 3 قدمی که در بازار ایران به نام نسل اول X33 شناخته می شود، شباهت بسیار زیادی به روفور 4 مدل 2001 دارد. در خودرو تیگو 5 نیز تلاش الهام گرفتن از تویوتا فورچونر2008 به وضوح دیده می شود. البته از نمای جلوپنجره و نمای مقابل نگاهی به رنجروور نیز داشته است.
    شاید نما و ظاهر کلی خودرو تیگو5 به اندازه خودروهای کره ای چشم نواز نباشد اما می توان گفت نمای کلی و نمای روبه روی این خودرو از لحاظ دیداری مناسب است.

    بررسی خودرو تیگو 5

    خودرو تیگو 5 از کابین بزرگ و جاداری برخوردار است. صندلی های این خودرو نرم هستند و سواری آسانی را برای سرنشینان امکان پذیر می کنند. استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این خودرو باعث شده است که خروجی به دست آمده، قابل قبول بسیاری از خودروسواران باشد. در ادامه برخی از آپشن های این خودرو را بررسی می کنیم.

    فروش قطعات یدکی چری تیگو 5 در تهران

    مدیران خودرو از بزرگ تری ارائه کننده های و فروشنده های لوازم یدکی خودرو چری تیگو 5 در بازار تهران و تمامی شهرهای ایران است. مجموعه ما با دارا بودن کامل ترین قفسه های قطعات برای این خودرو، تضمین می کند که مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین قطعات را به شما عزیزان عرضه می کند.

    images 1657812723 - مرکز فروش لوازم و قطعات یدکی چری تیگو 5 در تهران -

    لوازم یدکی خودرو تیگو ۵ را از کجا بخریم؟

    باید در نظر داشت که حتی در صورت مراقبت درست و نگه داشتن خودرو در شرایط بسیار خوب نیز لوازم یدکی خودرو عمر محدودی دارند و پس از گذشت مدتی طول عمر آن ها تمام می شود و نیاز به تعویض دارند. مدیران تیم در این مقاله ویژگی های یک مرکز معتبر و مطمئن جهت خرید لوازم یدکی تیگو5 را بررسی خواهد کرد.
    قطعات یدکی بی کیفیت و تقلبی شاید در یک نگاه ارزان تر به نظر برسند اما استفاده از آن ها ممکن است به قیمت جان سرنشینان تمام شود. بنابراین باید دقت کنید که قطعات را از کجا می خرید. مدیران تیم عرضه کننده تمامی قطعات و لوازم یدکی تیگو 5 است و شما می توانید از طریق مجموعه ما به طور مستقیم از تولید کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی خرید نمایید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی قطعات با رعایت تمامی استاندارد های جهانی و با کیفیت درجه اول ساخته شده اند و با قیمت منصفانه ای به شما مشتریان عزیز عرضه می شوند.

    تیپ های مختلف تیگو 5

    تیگو ۵ در کشورمان با دو تیپ MT و CVT عرضه می‌شود که نوع CVT (دنده خودکار) به سه زیرگروه کافورت، لاک چری و اکسلنت تقسیم می‌شود تا مجموع مدل‌های این خودرو (ازنظر سطح آپشن‌ها) را به ۴ برساند. نوع MT که طبیعتاً ارزان‌ترین نسخه محسوب می‌شود؛ دارای آپشن‌های حس‌گر پارک، فرمان برقی تلسکوپی، چراغ رانندگی در روز و آینه‌های برقی جمع‌شونده است.

    مدل کافورت علاوه بر آپشن‌های گفته‌شده و جعبه‌دنده خودکار با استارت بدون کلید، کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچ، دوربین پارک و صندلی‌های چرمی همراه است. آپشن‌های صندلی جلوی برقی، تهویه مطبوع خودکار و سانروف برقی در مدل‌های لاک چری و اکسلنت ارائه می‌شود و تفاوت نسخه اکسلنت با لاک چری در داشتن گرم‌کن داخل صندلی، تعداد بیشتر ایربگ‌ها و فناوری کنترل پایداری (ESP) است.

    آپشن های موجود روی خودرو تیگو ۵

    ۱- سیستم کنترل سرعت
    این سیستم بر روی خودرو تیگو  ۵ نصب شده است از این سیستم در مساعت های طولانی استفاده می شود و راننده قادر است با فشردن آن سرعت ماشین را ثابت نگه دارد البته لازم به ذکر است که این سیستم در سرعت های پایین کارایی ندارد.

    ۲- سیستم ترمز پارک برقی EPB
    خودرو تیگو ۵ دارای سیستم ترمز پارک برقی می باشد. در ماشین های معمولی جهت متوقف کردن خودرو از ترمز دستی و پایی اهرمی استفاده می شود اما خودرو های دارای این سیستم دارای دکمه مربوط به آن هستند که چرخ های عقب را قفل می کند و دیگر نیازی به اهرم برای متوقف کردم خودرو نمی باشد.

    ۳-سیستم ترمز ضد قفل ABS
    این سیستم از چهار بخش سنسور سرعت، پمپ، سوپاپ و کنترل تشکیل شده است برای استفاده از این سیستم نباید پدال ترمز را پی در پی فشار دهیم.
    و…

    لوازم یدکی خودرو چری تیگو ۵

    مدیران تیم عرضه کننده تمامی لوازم یدکی تیگو 5 و تمامی قطعات مربوط به این خودرو است. لوازم یدکی تیگو 5 شامل لوازم بدنه، قطعات موتور، قطعات گیربکس، قطعات برقی و لوازم اسپرت و… می باشد.
    قطعات و لوازم یدکی تیگو 5 قابل تعویض هستند و در صورت آسیب دیدن و خراب شدن آن ها می توان آن ها را تعویض نمود. قطعات و لوازم یدکی تیگو 5 به راحتی در دسترس هستند و عدم دسترسی به آن ها از نباید نگرانی رانندگان این خودرو باشد. یکی از معیار های انتخاب یک خودرو دسترسی به لوازم یدکی آن می باشد. مدیران تیم ارائه دهنده تمامی لوازم یدکی تیگو 5 تضمین می کند که دسترسی به تمامی لوازم یدکی تیگو 5 به سادگی صورت می گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.