×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

123145 - سفر به آینده با هیولاهای جذاب هیوندا + عکس - سفر به آینده

جدیدترین عضو خانواده N‌ هیوندای مدل آیونیک ۵N نام دارد. هنوز اطلاعات کاملی در خصوص این خودرو ارائه نشده است و هیوندای تایید کرده که این خودرو در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

این شرکت دو خودروی الکتریکی دیگر نیز در راه دارد؛ دو مفهوم الکتریکی بسیار متفاوت به نام RN22e و N Vision 74 که با عملکرد بالا و با هدف منحصر به فرد کاوش در آینده طراحی شده اند.

N Vision 74 شباهت بسیار زیادی به یک خودروی مفهومی دیگر هیوندای به نام پونی که متعلق به دهه ۱۹۷۰ است، دارد. بدنه RN22e نیز همان بدنه خودروی Ioniq 6 می‌باشد؛ اما هیوندای مایل است که این خودرو را Ioniq 6 N نخواند. N Vision 74 یک خودروی هیبریدی است، اما هیچ موتور بنزینی در زیر بدنه آن پیدا نخواهید کرد. هیوندای نیروی باتری را با پیل سوختی هیدروژنی ترکیب می‌کند؛ این پیل سوختی پیشرفته‌ترین پیل سوختی است که تاکنون توسط این خودروساز ساخته شده است.

هیوندای می‌گوید ترکیب پیل سوختی هیدروژنی و انرژی باتری راندمان خنک کنندگی بهتری را ارائه می‌دهند. گنجاندن پیل سوختی در این خودرو همچنین امکان توقف کوتاه‌تر برای سوخت‌گیری و شارژ مجدد را فراهم می‌کند. N Vision 74 تنها از دو موتور در چرخ‌های عقب استفاده می‌کند که بیش از ۶۷۱ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. هیوندای ادعا می‌کند این خودرو با یک بار شارژ کامل باتری یا پیل سوختی، قادر به طی کردن مسافت بیش از ۶۰۰ کیلومتر است.

RN22e همان قدرت ۵۷۷ اسب بخار خودروی کیا EV6 GT را ارائه می‌دهد. هیوندای می‌گوید RN22e اولین بستر آزمایشی واقعی با عملکرد بالا برای پلتفرم E-GMP این شرکت است. این شرکت همچنین در تلاش است تا راه‌هایی برای کاهش وزن این خودرو پیدا کند. بدون ترمز‌های ارتقا یافته نمی‌توان بخوبی از پس رانندگی در پیچ‌های تند یک پیست مسابقه برآمد. به همین دلیل است که RN22e از کالیپر‌های چهار پیستونه استفاده می‌کند. هیوندای سعی دارد بهترین ویژگی‌های آیرودینامیکی Ioniq 6 را در RN22e نیز به کار ببرد.

1272437 580 - سفر به آینده با هیولاهای جذاب هیوندا + عکس - سفر به آینده 1272445 482 - سفر به آینده با هیولاهای جذاب هیوندا + عکس - سفر به آینده 1272442 781 - سفر به آینده با هیولاهای جذاب هیوندا + عکس - سفر به آینده

منبع: فرارو

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.