پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میدونی مونیکس چیه؟!
    29 تیر 1401 - 9:57
    شناسه : 202108
    0

    شرکت تبلیغاتی مونیکس، پلتفرم ثبت سفارش محصولات چاپی یا هر نوع تبلیغات دیگری همانند طراحی گرافیک، طراحی سایت، برندینگ، موشن گرافیک، طراحی اپلیکیشن و طراحی سه بعدی می باشد.

    پ
    پ

    بهترین شرکت تبلیغاتی

    میدونی مونیکس چیه؟!

    فروش کالا یا ارائه خدمات در استارت آپ های امروزی، تماماً به صورت آنلاین و تحت وب صورت می گیرد. فعالیت آنلاین کسب و کار ها، حتی کوچکترین نیاز های جامعه را نیز با چاشنی اینترنت برطرف می کند. برای مثال خرید نان، میوه و … از مواردی هستند که اغلب به صورت محلی یافت می شوند؛ اما عموم مردم سفارش آنلاین آن ها را ترجیح می دهند. همچنین حذف برخی از واسطه ها و ارتباط مستقیم مردم با کسب و کار ها نیز از ویژگی های کسب و کار های امروزی و آنلاین می باشد. به طور کلی می توان گفت که استارت آپ های امروزی، بسیاری از نیاز های عمومی جامعه را رفع کرده اند و مشتریان را زودتر به اهدافشان می رسانند. ما در این مقاله قصد داریم تا یکی از استارت آپ های فعال در حوزه چاپ و امور تبلیغاتی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید ..!

    مونیکس چیه؟!

    شرکت تبلیغاتی مونیکس، پلتفرم ثبت سفارش محصولات چاپی یا هر نوع تبلیغات دیگری همانند طراحی گرافیک، طراحی سایت، برندینگ، موشن گرافیک، طراحی اپلیکیشن و طراحی سه بعدی می باشد. شرکت تبلیغاتی مونیکس در آذر ماه سال 1398 توسط امیرحسین مومنی، بنیان گذار، مدیرعامل و توسعه دهنده مجموعه، تأسیس گردید. مونیکس به هدف حذف واسطه ها از امور چاپی و تبلیغات، و ارتباط مستقیم مدیران و صاحبین کسب و کار ها با تبلیغاتچی آغاز به کار کرد. و چشم انداز آژانس تبلیغاتی مونیکس، جلوگیری از به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی کسب و کار ها، شرکت ها و سازمان هاست. نکته حائز اهمیتی که مونیکس همواره کوشیده است تا آن را برآورده سازد، ارائه خدمات بسیار با کیفیت و با مناسب ترین قیمت، به واسطه تشکیل یک تیم فوق مجرب در خصوص امور تبلیغاتی می باشد.

    سفارش چاپ آنلاین چطور ممکن است؟

    بله تقریباً عجیب است؛ اما با مونیکس این موضوع خیلی هم پیچیده نیست! فقط کافیست محصول چاپی مورد نظرتان را از فروشگاه مونیکس انتخاب کنید و آن را با چند کلیک ساده شخصی سازی کنید و تمام! انتخاب ابعاد، انتخاب وجه چاپ یکرو یا دورو و انتخاب چند گزینه شخصی سازی بیشتر و ثبت نهایی سفارش. به همین سادگی! همچنین زمان تحویل سفارشات نیز بنابر انتخاب شما، در بازه های زمانی عادی، فوری یا … قابل انتخاب است. پلتفرم سفارش چاپ اینترنتی مونیکس، شما را از ترافیک و شلوغی فراری می دهد و به همین سادگی می توانید محصول چاپی مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید. به علاوه محصولات چاپی شما اعم از کارت ویزیت، تراکت، پوستر یا … در چاپخانه ای مجهز و به روز آماده سازی می شود. چه چیزی از این بهتر؟!

    از خدمات دیگر مونیکس: طراحی گرافیک

    طراحی و چاپ همیشه با هم بوده اند! چاپ منهای طراحی، تقریباً غیر ممکن است. همچنین دستیابی به اهداف تبلیغاتی از محصولات چاپی نیز بدون یک طراحی جذاب امکان پذیر نیست. تیم گرافیست های مونیکس، با تکیه بر تخصص خود، بهترین ها را برای شما رقم خواهند زد. به کمک تیم طراحان گرافیک مونیکس، بهترین ها را طراحی کنید و به اهدافتان از سفارش محصولات چاپی برسید! به علاوه در مونیکس بحث طراحی و چاپ نیز برقرار است و شما می توانید در حین سفارش محصول چاپی مورد نظر، با انتخاب گزینه طراحی، طراحی گرافیک محصول چاپی خود را نیز به مونیکس بسپارید. و یا اگر به طراحی گرافیک توسط مونیکس احتیاجی نداشتید، از این گزینه عبور کنید. باز هم می گویم که واقعاً چه چیزی از این بهتر؟!

    از خدمات دیگر مونیکس: طراحی سایت و اپلیکیشن

    امروزه داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری، تقریباً از الزامات راه اندازی یا بقای عمر آن کسب و کار است! در عصر دیجیتال امروزی، هر کسب و کاری و در هر دسته بندی شغلی، یک وب سایت دارد که از طریق آن مشتریان جدید را جذب می کند. و از آن جایی که مشتریان در خریدشان، اعتبار کسب و کار را نیز در نظر می گیرند، داشتن یک وب سایت می تواند به اعتبار کسب و کارتان نیز بیافزاید! پس حتماً به یک وب سایت احتیاج دارید که البته برایتان به صرفه و اقتصادی باشد و در عین حال توسط یک تیم طراحی سایت حرفه ای اجرا گردد. خب اصلاً احتیاجی به تحقیق در این خصوص ندارید! مونیکس بهترین انتخاب شما خواهد بود. سفارش طراحی سایت نیز با چند کلیک در مونیکس امکان پذیر است و در وقتتان نیز صرفه جویی خواهید کرد.

    و از خدمات دیگر: برندینگ

    برند سازی از مواردی است که امروزه توسط استارت آپ ها بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است. در کسب و کار های سنتی، با تأسیس یک واحد اداری یا تجاری، کم کم کسب و کار رونق می گرفت و آن کسب و کار مشتریان خود را جذب می کرد. اما امروزه به دلیل رشد کسب و کار ها و البته رقابت میان آن ها، موضوع برندینگ از اهمیت بسزایی برخوردار است. به طور کلی هر نوع تبلیغ یا رویدادی که هدف مشخص “ماندگاری نام برند در ذهن مشتری” را دنبال کند، به نوعی برندینگ تلقی می شود. مونیکس از صفر تا صد خدمات برندینگ را ارائه می دهد. از طراحی لوگو و طراحی کالیته رنگ سازمانی، تا ریبرندینگ (برند سازی دوباره کسب و کار) در مونیکس انجام پذیر هستند و چه چیزی از این بهتر؟!

    و از خدمات دیگر: تولید موشن گرافیک تبلیغاتی

    تأثیر موشن گرافیک در تبلیغات کسب و کار ها، غیر قابل انکار است. امروزه با در دسترس قرار گرفتن شبکه های اجتماعی و پلتفرم هایی نظیر آن، ترجیح بیشتر کسب و کار ها، تبلیغات ویدیویی می باشد. همچنین با روی کار آمدن این شبکه ها و جذابیت انیمیشن ها، در حال حاضر تیزر های تبلیغاتی رئال طرفداران کم تری دارند. یکی از خدمات دیگر و ویژه مونیکس، تولید موشن گرافیک تبلیغاتی می باشد. اگر قصد تبلیغات ویدیویی را دارید، اطمینان داشته باشید که از این نوع تبلیغات، جواب خوبی خواهید گرفت. اما در کنار تمام مزایای موشن گرافیک، انتخاب یک تیم مجرب و حرفه ای برای اجرای این پلان تبلیغاتی نیز بسیار دشوار است. اما با وجود مونیکس، نگران هیچ چیز نباشید! سفارش تولید موشن گرافیک نیز در مونیکس تنها با چند کلیک و به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد؛ و باز هم چه چیزی از این بهتر؟!

    باز هم از خدمات دیگر: طراحی سه بعدی

    طراحی 3D می تواند با اهداف تبلیغاتی و یا اهداف سازمانی و پروژه ای صورت پذیرد. برای مثال وقتی یک محصولی را دارید که می خواهید خریداران را به سمت آن جذب کنید، به تصاویر آن محصول احتیاج خواهید داشت. تصاویر محصولتان می تواند در پوستر، کاتالوگ یا هر جایگاه تبلیغاتی دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. بدین ترتیب نمای 360 درجه محصولتان، در برخی موارد می تواند بسیار قدرتمند تر از عکاسی صنعتی عمل کند. خب پس به طراحی سه بعدی احتیاج خواهید داشت! یا اگر قصد دارید نقشه مهندسی محصولتان را طی یک پروژه به کارفرما، سرمایه گذار یا … ارائه دهید نیز به طراحی سه بعدی احتیاج دارید. از دیگر کاربرد های طراحی سه بعدی، می توان به طراحی انیمیشن های تبلیغاتی سه بعدی، طراحی کاراکتر 3D و یا … اشاره داشت. شما می توانید امور طراحی سه بعدی تان را نیز به مونیکس بسپارید!

    و چه چیزی از این ها بهتر؟!

    خب با بهترین شرکت تبلیغاتی طرف هستید و صفر تا صد امور تبلیغات برندتان را اجرا می کند. از این رو: واقعاً چه چیزی از این بهتر؟! و مونیکس در کنار ارائه خدمات بسیار با کیفیت و با قیمت های مناسب، در وقت و انرژی شما نیز صرفه جویی می کند! اگر قصد تبلیغات چاپی و سفارش محصولات چاپی را نیز دارید، خیالتان راحت است که مستقیماً با چاپخانه آنلاین مونیکس در ارتباط هستید و در این میان هیچ واسطه ای در کار نیست! همین حالا و از منزل یا پشت میز کارتان وارد فروشگاه آنلاین مونیکس شوید و در آن قدم بزنید و با چند کلیک ساده، امور تبلیغاتی مورد نظرتان را سفارش دهید!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.