شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش بازگرداندن اکانت فری فایر + تمامی روش ها
    29 تیر 1401 - 10:20
    شناسه : 202109
    0

     در این مقاله قصد داریم تا روش بازگرداندن اکانت کاربری شما در فری فایر و تغییر دادن رمز عبور را برای شما شرح دهیم. لازم است تا برگرداندن حساب فری فایر را در صورت پاک شدن فرا بگیرید.

    پ
    پ

    بازی فری فایر از مجموعه بازی های بتل رویال است.  در این بازی مانند دیگر بازی های بتل رویال، هم می توانید  با اکانت فیس بوک خود یا گوگل به بازی وارد شوید و هم می توانید به صورت میهمان بازی را اجرا نمایید. با این وجود بعضی اوقات امکان دارد به مشکلاتی برخورد کنید که این اکانت ها پاک شوند. این مساله ممکن است سبب نگرانی برخی از گیمرها شود.

     در این مقاله قصد داریم تا روش بازگرداندن اکانت کاربری شما در فری فایر و تغییر دادن رمز عبور را برای شما شرح دهیم. لازم است تا برگرداندن حساب فری فایر را در صورت پاک شدن فرا بگیرید.

    images 1658258089 - آموزش بازگرداندن اکانت فری فایر + تمامی روش ها -

    نحوه برگرداندن حساب در بازی فری فایر

     این مساله برای گیمرهای زیادی رخ داده است. متاسفانه این بازیکنان اکانت خود را از دست داده اند. ولی به دلیل نداشتن اطلاعات لازم برای برگرداندن و یا ریکاوری اکانت خود نتوانستند به حساب خود مجدد وارد شوند. اما نگران نباشید. در زیر روش های مختلفی را به شما یاد می دهیم تا بتوانید به سادگی اکانت خود را بازیابی نمایید.

    انواع حساب در بازی فری فایر

     پیش از این که به نحوه بازیابی حساب گمشده خود در فری فایر بپردازیم لازم است تا انواع اکانت های بازی را ارزیابی کنیم. در این بازی لازم است تا بازیکنان دارای یک حساب کاربری باشند. این حساب کاربری می تواند یک اکانت مهمان یا اکانت پیوندی باشد. این کار برای سیو پیشرفتی است که لازم است تا شما در بازی ایجاد نمایید. با این روش داده های شما در بازی سیو می شود. در صورتی که این حساب ها گم شوند راه برای برگردادندن آی دی بازی فری فایر است.

    برگرداندن اکانت به عنوان شخص میهمان

    دقت کنید مطالبی که تذکر می دهیم از طرف بازی فری فایر تایید شده اند و رسمی هستند. لذا شما در مورد صحت این اطلاعات اطمینان داشته باشید. زمانی که شما به عنوان میهمان بازی را انجام می دهید داده های اکانت شما داخل دستگاه موبایل حفظ می شوند. اما این اطلاعات در فضای  cloud ذخیره نمی شوند.

     چنان چه شما گوشی موبایل خود را گم کرده اید و یا این که گوشی را به حالت reset factory برگردانده اید باید بدانید که راهی برای برگرداندن اکانت کاربری وجود ندارد. لذا پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است به عنوان مهیمان این بازی را انجام ندهید. بلکه لازم است تا یک اکانت کاربری برای خود ایجاد نمایید.

    چنان چه شما به صورت مهمان به بازی وارد شده اید و بازی را انجام داده اید می توانید به بخش پشتیبانی وارد شوید و با فرستادن اسم کاربری و یا رمز اکانت کاربری، حساب خود را بازیابی نمایید. هر یک از این موارد را به خاطر داشته باشید کفایت می کند. در نظر داشته باشید که پشتیبانی بازی فری فایر در سریع ترین زمان به شما پاسخ نخواهد داد.

    برگرداندن اکانت سیو شده بر روی فیس بوک

    چنان چه شما حساب بازی خود را با فیس بوک فعال کرده اید به سادگی می توانید حساب خود را برگردانید. در نظر داشته باشید که در صورت به یاد داشتن نام کاربری به سادگی می توانید حساب کاربری را بازگردانید. در این مورد در قسمت فراموشی رمز عبور می توانید رمز جدیدی را وارد کنید. این در صورتی است که نام کاربری تان را درست وارد کنید.

     اما اگر حساب کاربری فیس بوک شما غیرفعال شده است در این صورت ریکاوری حساب بازی فری فایر امکان دارد که برای شما سخت باشد. در این مواقع لازم است تا شما اطلاعات کامل را برای پشتیبانی فری فایر بفرستید. این اطلاعات می تواند شامل شخصیت های مورد نظر و آی دی بازی شما باشد تا بتوانند اکانت شما را در زمان درست بازیابی کنند.

     دقت داشته باشید که اگر مغایرتی بین اطلاعات شما و اطلاعات بازی موجود باشد شما درخواست شما رد می شود. در این صورت پشتیبانی فری فایر برای شما یک ایمیل می فرستد. در این ایمیل به شما گفته می شود که اکانت شما قابل بازیابی نیست. توجه داشته باشید که ایمیل شما در فیس بوک و فری فایر باید یکی باشد.

    images 1658258131 - آموزش بازگرداندن اکانت فری فایر + تمامی روش ها -

    برگرداندن اکانت فری فایر

     تنها لازم است تا به پیج رسمی فری فایر بروید. در قسمت  Reset password بروید و اسم کاربری و شماره تلفن خود را حساب را با آن فعال کرده اید وارد نمایید. سپس یک پیامک یا ایمیل با تغییر رمز عبور یا سورد حساب برای شما فرستاده می شود. در این صورت شما به سادگی می توانید حساب فری فایر را بازیابی نمایید.

    چرا اطلاعات در بازی فری فایر نابود می شود؟

    علل زیادی وجوددارد که افراد اطلاعات خود را دربازی فری فایر از دست بدهند و به دنبال بازیابی اطلاعات خود باشند. برخی گیمرها به شکل هدفمند اکانت خود را پاک می کنند ولی بعضی دیگر به شکل ناگهانی حساب خود را از دست می دهند. اما نهایتا اطلاعات برای همیشه پاک می شوند. در زیر برخی از علل را شرح می دهیم:

    • تغییر دادن گوشی
    • تنظیم دوباره گوشی
    •  فراموشی رمز عبور یا اسم کاربری
    • هک یا تقلب شخص سوم برای ورود به بازی

    روش برگرداندن آی دی فری فایر که مسدود شده باشد

    اگر حساب شما به علت تقلب یا هک کردن  بسته شود در صورت متوجه شدن سیستم، اکانت شما برای همیشه به صورت تعلیق در می آید. در این صورت یک سوال از سمت سیستم برای شما فرستاده می شود که آیا شما خطایی انجام داده اید یا نه؟ چنان چه خلافی انجام داده باشید حساب کاربری شما برای همیشه بسته می شود. اما اگر اشتباه از جانب شما نبوده باشد می توانید راه های زیر را دنبال کنید:

    • نخستین کار برای بازیابی آی دی فری فایر این است که از راه وب سایت پشتیبانی به بازی فری فایر رجوع نمایید.
    • در صفحه ابتدا مشکلات بازی را پیدا کنید و انتخاب کنید.
    • لازم است تا ممنوعیت حساب را بزنید. سپس درخواست خود را بفرستید.
    • نکات مرتبط با بازی را بزنید و همه اطلاعات لازم را پر کنید. شرایط خود را توضیح دهید و هر پرونده یا مدرک را برای ثابت کردن راستگویی خود اضافه کنید و ارائه بدهید و منتظر ایمیل پشتیبانی باشید.

    منبع :‌ سایت خرید جم فری فایر جمینجا https://geminja.com

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.