×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 202146 1 - مواردی را که در اثاث کشی باید رعایت کنیم ؟ - اتوبار پاسداران

هر کاری راهی دارد..اول باید خود را از لحاظ روانی برای اثاث کشی آماده کنید.نکته اول وقتی برای جمع آوری و بسته بندی اثاث منزل خود ندارید ,این امر را به متخصصان بسته بندی اثاث منزل واگذار نمایید .شرکتهای اتوبار با پرسنل مجرب با وسایل بسته بندی مثل نایلون استرچ,کارتن های حبابدار,کارتن وسایل فریزر و یخچال و کارتن رگال دار جهت البسه و .. بدون کوچکترین آسیبی مبلمان و وسایل آشپزخانه تا وسایل دکور و رختخواب و … بسته بندی کرده و آماده ارسال مینمایند.

word image 202146 2 - مواردی را که در اثاث کشی باید رعایت کنیم ؟ - اتوبار پاسداران

کارگر حمل بار اخلاقمدار

در همان اول جمع آوری و بسته بندی اثاث منزل نکته مهم وجود کارگران با اخلاق و با تجربه است.اگر کارگران حمل اثاث بیش از حد خسته و بی حوصله باشند ممکن است به اثاث منزل آسیب وارد کنند .بر خلاف تصور عموم کارگران بخش حمل اثاث باید با تجربه باشند تا بتوانند به درستی اینکار را انجام دهند.

توصیه کارشناسان این است که برای جابجایی اثاث منزل و محل کار شرکتی را انتخاب کنید که دارای نیروی کار با تجربه و اخلاقمدار و پیگیر باشد.

ماشین های باربری مسقف

وقتی صحبت از اثاث کشی میکنیم معمولا شرکتها قیمتهای متفاوت با امکانات مختلف میدهند اما نکته مهم وجود ماشین های مسقف و بروز با طول کانتینر مناسب است تا در طول مسیروسایل منزل داخل ماشین از افتادن و یا باد و باران و گردو خاک در امان باشند.

نکته مهم دیگری که برای این مورد وجود دارد این است شما کامل توضیح دهید که چه وسایلی دارید و در چه منطقه ای از شهر هستید تا با توجه به شرایط شما ماشین مسقف مناسب ارسال گردد..

توجه داشته باشید که اگر در مناطق شمال تهران هستید اتوبار نیاوران را به شما پیشنهاد میکنیم.. برای داشتن اثاث کشی مطمئن و امن از امکانات این اتوبار استفاده نمایید.

word image 202146 3 - مواردی را که در اثاث کشی باید رعایت کنیم ؟ - اتوبار پاسداران

هزینه

هزینه اتوبار نیاوران با توجه به خدماتی که ارائه میدهد بسیار مناسب و باصرفه است.ابتدا شما با مشاور رایگان در زمینه حمل اثاث منزل صحبت میکنید و سپس اطلاعات دقیق خود را در مورد منزل جدید و فعلی و میزان اثاثیه مطرح کرده سپس قیمت قطعی و میزان ساعت خدمات ارائه داده می شود.

قبل از جابجایی بهتر است بودجه‌‌ای که در اختیار دارید را مدنظر قرار دهید و تعیین کنید که چه وسایلی مورد نیاز برای ورود به منزل جدید است و چه لوازمی نیاز به فروش یا تعویض دارد .نکته مهم اینکه قبل از جابجایی وسایل تعویضی یا غیر قابل استفاده را بفروش برسانید .

سابقه باربری

یکی دیگر از نکاتی که در اثاث کشی مهم است سابقه یک باربری است .دقیقا تجربه ای که خانواده و یا دوستان شما دارند و یک اثاث کشی را با خیالی آسوده پشت سر گذاشتند باعث می شود شما نیز به آن مجموعه اعتماد نمایید و با خیالی آسوده جابجایی اثاث منزل خود را به آنها بسپارید .

باربری در محدوده نیاوران و پاسداران

از مهم ترین مسائل در انتخاب یک اتوبار در نیاوران توجه به پرسنل و نیروی کارگری است که آن اتوبار به همراه دارد. پرسنل خوب علاوه بر خوش اخلاقی و برخورد درست با مشتری باید از سابقه و تجربه بالا در امر اسباب کشی برخوردار باشند تا بتوانید با خیال راحت لوازم و وسایلتان را به آن ها بسپارید. کارگرانی که در امر بسته بندی به کمکتان می آیند یا آن هایی که در امر جابه جایی و حمل و نقل وسایل از مکان قدیمی به جدید نقش دارند نیازمند تجربه بالا هستند. زیرا برای مثال امر بسته بندی از سری کار هایی است که با تجربه درست در این کار سریع تر انجام می شود و همچنین وسایل شما از خطر آسیب و ایجاد خسارت در امان می مانند. رانندگان با تجربه و محتاط نیز شما را از به سلامت رسیدن وسایلتان به مکان جدید مطمئن می سازند.

اگر در محدوده نیاوران دنبال باربری هستید و محله شما سمت پاسداران است میتوانید با خیالی آسوده به اتوبار پاسداران مراجعه نمایید تا بتوانید یک اثاث کشی امن و مطمئن را تجربه نمایید .

word image 202146 4 - مواردی را که در اثاث کشی باید رعایت کنیم ؟ - اتوبار پاسداران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.