×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

- سارق، آلبوم عروسی را پس فرستاد! / نامه دزد به مالباخته - نامه دزد

به گزارش «بامردم» به نقل از ایران؛ مرد جوان گفت: من تازه ازدواج کرده‌ام و چون هر شب خانه یکی از اقوام میهمان هستیم زیاد در خانه نبودیم، امشب هم در خانه خاله همسرم دعوت بودیم اما زمانی که برگشتیم با دیدن خانه به‌هم ریخته شوکه شدیم. طلا و جواهرات همسرم به همراه آلبوم عکس‌های عروسی را داخل چمدانی گذاشته بودیم که سارق چمدان را با آلبوم عکس‌ها و طلاها با خود برده است.

با شکایت تازه داماد تحقیقات به دستور بازپرس منافی از شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق دوربین‌های ساختمان را از کار انداخته و با شاه کلید وارد خانه شده و سرقت را انجام داده است.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند.در تمامی سرقت‌ها که در شمال و شمال غرب تهران رخ داده بود،سارق پس از اینکه دوربین‌های مداربسته محل سرقت را از کار می‌انداخت با شاه کلید وارد شده و فقط طلا و جواهرات و پول نقد به سرقت می‌برد؛ سرقت‌هایی که ارزش آنها حدود 100 تا 300 میلیون تومان بود.

بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی سارق ادامه داشت تا اینکه تازه داماد بار دیگر به پلیس مراجعه کرد.

او در حالی که آلبوم عکس و نامه‌ای در دست داشت مقابل افسر پرونده نشست و گفت: دیروز یک بسته پستی برایم آمد. بسته‌ای که داخل آن آلبوم عکس‌های عروسی‌ام بود و یک نامه داخل آن که سارق فرستاده بود و در نامه از من عذرخواهی کرده و نوشته به‌خاطر ورشکستگی مجبور به سرقت شده است.

سارق نوشته بود:وقتی چمدان را باز کردم با دیدن آلبوم عکس عروسی خیلی ناراحت شدم،من هیچ‌کدام از عکس‌ها را ندیده‌ام و برایتان برگرداندم. اما پول و طلاهای سرقتی را به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانم برگردانم. اگر روزی وضع مالی‌ام خوب شود، حتماً جبران می‌کنم.

در ادامه بازپرس ویژه سرقت دستور بررسی آدرس ارسالی و تحقیقات برای دستگیری سارق ورشکسته را صادر کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.