سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عطر ارزان قیمت اورجینال چی بخریم؟
    30 تیر 1401 - 11:56
    شناسه : 202202
    0

    با افزایش قیمت ارز و به تبع آن افزایش قیمت عطر، خرید عطر اورجینال از برندهای مشهور و شناخته شده کار سختی شده و دیگر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست. امروز قصد داریم شما را با بهترین عطرهای زنانه و مردانه اورجینال ولی با قیمت زیر یک میلیون تومان آشنا کنیم تا شما بتوانید با قیمت کم عطر اورجینال خریداری نمایید.

    پ
    پ

    عطر ارزان قیمت اورجینال

    عطر اورجینال بخریم یا تستر؟

    اگر به بازار خرید عطرها مراجعه کنید، با انواع و اقسام عطرهای زنانه و مردانه مواجه می شوید که قیمت آن‌ها از چند ده هزار تومان شروع می شود و تا چند ده میلیون می رود. انواع این عطرها عبارتند از: اسانس‌ها، عطرهای شرکتی، تستر اماراتی، تستر اورجینال و عطرهای اورجینال. اما کدام یک از آن‌ها ارزش خرید دارند؟!

    در جواب به این سوال باید بگوییم که قطعا عطرهای اورجینال بهترین گزینه هستند. تسترهای کپی که به تستر اماراتی شهرت دارند، غالبا در کشور امارات ساخته می شود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با عطر اورجینال دارند اما از نظر کیفیت نه. متاسفانه این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد سودجو تسترهای اماراتی را به عنوان عطر اورجینال به فروش برسانند و با توجه به ظاهر مشابه، تشخیص نسخه اورجینال از فیک، کار چندان آسانی نیست.

    عطر اورجینال اقتصادی!

    برندهایی همچون اجمل، آرماف، امپر که عمدتا اماراتی هستند و برندهای دیگری همچون جگوار و سریس اسپلندور، برندهای ایرانی مثل نوید، لیلا حاتمی و مهران مدیری و … برندهایی هستند که قیمت عطر و ادکلن‌هایشان به نسبت سایر برندهای مشهور مناسب‌تر است. حال بیایید برخی از این عطرها را با هم بررسی کنیم.

    1) ادکلن اسپلندور مشکی مردانه (Seris Splendor Black)

    عطر اسپلندور مشکی - Splendor Black - عطر ارزان قیمت اورجینال

    کمپانی سریس اسپلندور یک کمپانی موفق در زمینه ساخت عطر و ادکلن است که اصالتا سوئیسی است اما از سال 2012 کارخانه تولیدات عطر و ادکلن خود را به امارات متحده عربی منتقل کرد. اسپلندور مشکی در سال 2012 طراحی و به بازار عطرهای مردانه عرضه شد. با توجه به کیفیت مناسب و قیمت فوق العاده ارزانی که Splendor Black دارد، می توانید از این عطر به عنوان یک هدیه و یا برای روزمره خود استفاده نمایید. نت‌های عطر اسپلندور بلک عبارتند از:

    • نت‌های اولیه: لیمو، نارنج و نت های سبز
    • نت‌های میانی: مگنولیا، گل فریزیا و زنبق دره
    • نت‌های پایانی: چوب درخت سرو، مشک سفید و عنبر

    2) عطر امپر چیفون زنانه (Emper Chifon)

    عطر امپر چیفون - Emper Chifon - عطر ارزان قیمت اورجینال

    امپر که یک کمپانی اماراتی است، طرفداران زیادی به خصوص در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد. عطر امپر چیفون یکی از عطرهای جذاب و ظریف این کمپانی است که مختص بانوان طراحی شده است و با قیمت مناسبی که دارد، به راحتی قابل خرید است. اگر به دنبال یک هدیه جذاب برای دوستان و آشنایتان هستید که علاوه بر قیمت مناسب، از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد، عطر Emper Chifon یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

    • نت های اولیه: ترنج و پرتقال ماندارین
    • نت های میانی: چوب صندل، گل های رز، یاسمن و زنبق
    • نت های پایانی: وانیل و مشک

    3) ادکلن اجمل شادو مردانه (Ajmal Shadow)

    اجمل شادو یکی از عطرهای مردانه پرطرفدار در ایران است که آقایان زیادی طرفدار آن هستند. این عطر جذاب مردانه در سال 2008 برای نخستین بار توسط برند اماراتی اجمل روانه بازار شد. ادکلن اجمل شدو برای آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می دهند. و دوست دارند همیشه در بهترین حالت خود باشند بسیار مناسب است.

    • نت اولیه: مریم گلی، چوب صندل و خس‌خس
    • نت میانی: مشک و نعناع هندی
    • نت پایانی: بخور خوشبو

    4) عطر مگنولیا زنانه (Yves Rocher Magnolia)

    عطر مگنولیا - Yves Rocher Magnolia - عطر ارزان قیمت اورجینال

    عطر ایوروشه مگنولیا جز عطرهای کلاسیک محسوب می شود که در سال 1983 روانه بازار شد. عطر مگنولیا توسط برند فرانسوی ایوروشه طراحی شد و بانوان زیادی در سراسر دنیا طرفدار این عطر هستند و با آن خاطره دارند. اگر جز آن دسته بانوانی هستید که به عطرهای با رایحه گلی علاقه مند هستند، به شما استفاده از عطر مگنولیا را به شدت توصیه می کنیم.

    • نت های اولیه: گل مگنولیا و سیب
    • نت های میانی: زنبق، گل سرخ، گل یاسمن، گاردنیا
    • نت های پایانی: وانیل، مشک، سدر، نعناع هندی، چوب صندل و خزه

    5) ادکلن آرماف کلاب د نایت مردانه (Armaf Club de Nuit)

    عطر ارزان قیمت اورجینال - عطر کلاب د نایت مردانه - Armaf Club de Nuit

    هر جا از عطر ارزان قیمت اورجینال صحبت می شود، بدون شک یکی از این عطرها، عطر کلاب د نایت مردانه است. این عطر توسط کمپانی اماراتی آرماف طراحی شده است و در سال 2015 نخستین بار راهی بازار شد. یکی از نکات جال توجه در مور داین عطر که باعث پرطرفدارتر شدن آن شده است، رایحه مشابه با عطر کرید اونتوس است! اگر در مورد عطر کرید اونتوس نمی دانید باید به شما بگوییم که کرید اونتوس یکی از گرانترین عطرهای مردانه است و یک عطر سلطنتی محسوب می شود.

    • نت های اولیه:لیمو ترش زرد، انگور فرنگی سیاه، آناناس و سیب
    • نت های میانی: درخت توس، گل یاسمن سفید و گل رز
    • نت های پایانی: مشک، عنبر، نعناع هندی، ترنج و وانیل

    6) عطر مهران مدیری کلوز آپ زنانه (Mehran Modiri Close Up Pour Femme)

    عطر مهران مدیری - Mehran Modiri - عطر ارزان قیمت اورجینال

    در سال‌های اخیر شاهد برندهای ایرانی بوده ایم که توسط سلبریتی‌ها رونمایی شده اند. یکی از موفق‌ترین این برندها، برند مهران مدیری بوده است که در حال حاضر دارای 4 عطر مردانه و 4 عطر زنانه است. عطر کلوز آپ زنانه یکی از بهترین عطرهای این مجموعه است که بسیاری از خریداران را راضی نموده است. قیمت ادکلن زنانه کلوز آپ مهران مدیری زیر یک میلیون است و به همین دلیل یک عطر ارزان قیمت اورجینال است. نت‌های تشکیل دهنده عطر Close Up Pour Femme عبارتند از:

    • نت های اولیه: چوب سرخ و ترنج
    • نت های میانی: پرالین، وانیل و انار
    • نت های پایانی: کهربا، مشک و چوب صندل

    خرید ادکلن اورجینال با گارانتی مادام العمر اصالت از درین عطر

    درین عطر یکی از بزرگترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن در ایران است که برای اولین بار تمامی عطر و ادکلن‌های اورجینال موجود در بازار را به همراه کارت گارانتی مادام العمر به دست مشتریان می رساند. با این گارانتی خیال خریداران، از خرید عطر اورجینال کاملا راحت است و اگر هر زمانی به اصالت عطر خود شک کنند، به راحتی می توانند آن را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت، وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده خواهد شد. برای خرید می توانید به وب سایت درین عطر مراجعه نمایید. (dorinatr.com)

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.