×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سلام.

دیوارپوش های پی وی سی که امروزه تقاضای بالایی در بازار دارند انواع مختلفی دارد که در این مقاله سعی میکنیم تمام ویژگی های آنها را بررسی کرده و از تمام جهات آنها را بررسی کرده تا بتوانیم یک انتخاب حرفه ای انجام دهیم.

خرید دیوارپوش یکی از مواردی هست که برای همه ما پیش می آید برای همین باید اطلاعات خرید دقیقی از آن داشته باشیم. تا بتوانیم یک خرید حرفه ای را تجربه کنیم.

خرید دیوارپوش

دیوارپوش های پی وی سی جزء مهمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل میدهند و بهتر است در ابتدا تمام دکور را ترسیم کرده و بعد اقدام به خرید دیوارپوش کنید.

در ابتدا باید گفت دلیل استقبال بالا از دیوارپوش های پی وی سی عدم محدودیت در طرح و رنگ و سایز آن است

شما میتوانید با کمک ذوق و سلیقه شخصی خود یک فضای جذاب را برای خود مهیا کنید.

از انواع دیوارپوش ها میتوانید در فضا های مسکونی، اداری، تجاری استفاده کنید.

برای این کار تنها نیاز است نکاتی را بدانید تا برترین کیفیت را انتخاب کنید‌

دیوارپوش ها در فضای مسکونی میتوانند در محیط های مختلفی استفاده شوند مانند:

فضای بین کابینتی

روی ستون ها

تکه ای بر روی دیوارهای پذیرایی

بالای تخت خواب

و هر قسمت آسیب دیده ای استفاده کنید

همانطور که گفته شد دیوارپوش ها نقش مهمی در

خرید پی وی سی

مشاوره خرید دیوارپوش

این روزها استفاده از دیوارپوش های پی وی سی در  همه جا بیشتر دیده میشود برای همین بسیاری تصمیم به خرید پی وی سی میگیرند. اگر شما هم میخواهید برای محل زندگی یا کار خود یک دیوارپوش پی وی سی انتخاب کنید بهتر است نکاتی را مدنظر بگیرید.

در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه شناسایی کیفیت محصولات پی وی سی در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید یک انتخاب حرفه ای را رقم بزنید.

ضدحرارت بودن ورق پی وی سی

یکی از ویژگی های پی وی سی با کیفیت ضد حرارت بودن آن است که در مقابل حرارت آسیب پذیر نباشد و مقاوت کافی در برابر حرارت را داشته باشد تا در صورت استفاده در فضاهایی مانند پشت اجاق گاز با مشکلی رو به رو نشود.

ضد آب و رطوبت (بر اساس استاندارد ISO 62)

ضد آب بودن میتواند کمک بزرگی برای شما باشد اگر شما میخواهید از پی وی سی به عنوان کفپوش و یا دیوارپوش استفاده کنید باید قابلیت ضدآب بودن آن را در نظر بگیرید تا در صورت نیاز بتوانید آنها را با آب شست و شو دهید. و آسیبی به آنها نرسد.

آنتی باکتریال

آنتی باکتریال بودن نیز یکی از ویژگی های مهم پی وی سی می باشد، جرم نگرفتن و قابلیت استریل شدن برای محیط های بهداشتی و یا درمانی و بیمارستانی بسیار حائز اهمیت می باشد. تا بتوان دیوارپوش ها و یا کفپوش ها را بصورت کامل استریل کرد.

مقاومت بسیار بالا نسبت به فشار و ضربه (۱۸۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب)

اگر برای محیط هایی که در مسیر رفت و آمد قرار دارند به دنبال یک دیوارپوش مناسب هستید بهترین گزینه دیوارپوش های پی وی سی پیوال می باشد. این ورقه های پی وی سی تا مرز ۱۸۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب را تحمل میکنند و آسیبی نمیبینند.

ضد اسید، قلیایی، خوردگی، خراش (قابل شست و شو با هر نوع ماده شوینده)

یکی از ویژگی های دبوارپوش های پی وی سی پیوال ضد اسید بودن آن است. طوری که در برابر اسید مقاوم بوده و آسیبی به آن نمیرسد، و این نشان دهنده کیفیت بالای محصولات ماست. تجربه نشان داده است که کیفیت برترین تبلیغ است. تیم پیوال همواره به دنبال بالابردن کیفیت محصولات خویش است.

ضد اسید بودن محصولات پیوال باعث شده تا تمایزی مهمی با محصولات مشابه داشته باشیم، و مواردی دیگر که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم همگی ویژگی های دیوارپوش های پیوال است.

طرح های متنوع و مد روز

دیوارپوش های پی وی سی دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند که میتوانید به راحتی در میان طرح های آن طرح مورد نظر خود را پیدا کنید. از طرح های آجری و دیوارپوش طرح سنگ تا طرح های امپرادور در کلکسیونی از تمام رنگ ها.

سازگار با محیط زیست (قابلیت بازیافت)

آسیب نرساندن به محیط زیست و قابلیت بازیافت مواد صنعتی مبحث مهمی است که در مواد صنعتی باید به طور کلی رعایت شود، زیرا مواد صنعتی میتوانند آسیب زیادی به طبیعت وارد کنند. برای همین تمامی محصولات ما سازگار با محیط زیست می باشد و کاملا قابل یازیافت می باشد.

کاملا بدون آزبست، فرمالدئید و تشعشع

عایق حرارت و صوت

عایق حرارت بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های پیوال می باشد که اهمیت بالایی دارد، بعنوان مثال در فصول مختلف دمای داخل را حفظ کرده و تاثیر پذیری کمی در برابر گرما و سرما دارد. در بسیاری از ساختمان های امروزی به دلیل استفاده از مصالح نا مناسب در ساختمان سازی بسیاری از دیوارها عایق صوتی نبوده و موجب مزاحمت های صوتی برای شما و محیط کار شماست. اما با نصب یک دیوارپوش شما میتوانید این مشکل را اصلاح کنید.

وزن سبک، حمل و نقل ساده

قابلیت حمل و نقل آسان بسیار حائز اهمیت است زیرا: زمانی که بخواهید در مقیاس های بزرگ و طبقات فوقانی ساختمان های بلند کار کنید باید محصولی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت بالا از حمل و نقل آسانی برخوردار باشد. ورق های پی وی سی با حمل و نقل بسیار آسان این مشکل را هم در حمل و نقل و هم در نصب حل کرده است.

مقرون به صرفه (توجیه اقتصادی)

امروزه به دلیل چالش های اقتصادی نیاز است تا محصولی که تهیه می کنید توجیه اقتصادی داشته باشد برای این مهم ورق های پی وی سی دارای قیمتی مناسب در کنار کیفیت بالا می باشد.

دیوارپوش پیوال

طول عمر بالا و بادوام (بدون تغییر رنگ)

همین که امروز تصمیم به تعویض دیوارپوش هایتان دارید نشان دهنده این است که دیوارپوش های قبلی شما دارای ماندگاری بلند مدت نبوده اند برای حل این مهم ورق های پی وی سی پیوال دارای ماندگاری بالا و قابل شست و شو بدون رنگ رفتگی و و ضد ضربه و مقاوم در برابر اجسام نوک تیز و برنده این خلع را پر کرده است برای، مطمئنا این اخرین دیوارپوشی است که تهیه میکنید. ما برای شما ضمانت نصب تهیه کرده ایم یعنی تا مدتی هر اتفاقی برای دیوارپوش های شما بیوفتد مسئولیت آن را به عهده میگیریم. و این افتخار ماست تا که بعد از فروش تمامی خدمات خود را در اختیار شما میگذاریم.

ضد حشره بودن نیز ویژگی مهمی است که برای این ورق های پی وی سی تعبیه شده است برای همین بعد از نصب این دیوارپوش بر روی دیوار هایتان دیگر نگران حشرات موذی در خانه و محل کار خود نباشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.