×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دیوارپوش ها یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی می باشند. آیا شما میخواهید دیوارپوش بخرید اما برای انتخاب آن با مشکل مواجه شدید؟ ما سعی کردیم در این مطلب تمام مراحل انتخاب تا نصب یک دیوارپوش را خدمت شما بیان کنیم تا بتوانید یک خرید حرفه ای را رقم بزنید. برای این مطلب شما عزیزان و همراهان پیوال باید  نکاتی را مد نظر بگیرید.

ممکن است شما هم از محیط کار و یا خانه تان خسته شده باشید و وقتی در محیط قرار میگیرید حالت خستگی به شما دست دهد. برای رفع تمام کسل کنندگی محیط های تان میتوانید اقدام به تعویض دیوارپوش ها بکنید.البته کارهایی مانند پرورش گل و گیاه هم میتواند به شما در محیط تان کمک کند. اما مطمئنم برای تغییر دکوراسیون داخلی کافی نیست. امابرای خرید یک دیوارپوش مناسب بهتر است بسیاری از موارد را پیگیری کنید.

طرح های دیوارپوش پی وی سی

مواردی که به شما کمک میکند تا بتوانید یک خرید حرفه ای را تجربه کنید.برای تجربه یک خرید حرفه ای داشتن اطلاعات محصول اهمیت بسیاری دارد. مواردی که باید در خرید دیوارپوش به آنها توجه کنید:

دیوارپوش اداری

خرید دیوارپوش پی وی سی

در ادارات و مراکز خدماتی دیوارپوش ها نقش مهمی را دارند زیرا میتوانند مخاطبان و مراجعه کنندگان را تحت تاثیر قرار دهند. در جهان امروز استفاده از رنگ ها و طرح های زیبا و مناسب اهمیت بالایی دارد. طرح هایی که مخاطبان شما بتوانند در آن آرامش داشته باشند و به شما و شرکتتان اعتماد کنند‌.

برای انتخاب این رنگ ها شما باید روانشناسی رنگ ها را بشناسید و رنگ برندتان را نیز مدنظر بگیرید‌. برای انتخاب هرچه بهتر دیوارپوش بهتر است مخاطبان خود را بررسی کنید تا بدانید عموم مخاطبان شما چه رنگ و طرحی را می پسندند تا بتوانید با مخاطبانتان تعامل برقرار کنید. اما همه دیوارپوش ها نمیتوانند ویژگی هایی که مدنظر شماست را دارا باشد.

قابلیت نصب و نصاب دیوارپوش اداری

قابلیت نصب آسان دیوارپوش یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشید.

نصب شدن روی سطوح مختلف میتواند یکی از مهم ترین ویژگی‌های یک دیوارپوش باشد. دیوارپوش هایی که زیر سازی های سختی ندارند میتوانند گزینه مناسب تری برای خرید باشند زیرا بهینه تر و به صرفه تر هستند. دیوارپوش هایی  که روی همه سطوح بتوانند نصب شوند میتوانند به شما کمک کنند تا یک محیط فوق العاده و زیبا را برای محل کار خود مهیا کنید.

 امروزه دیوارپوش ها و دیوارکوب ها با مواد مختفی در دسترس هستند. و شما باید آنها را بشناسید تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

در هنگام خرید دیوارپوش باید با فروشنده آن صحبت کنید که نصب آن به چه صورت است. آیا فروشنده به همراه محصول نصاب آن را نیز ارسال میکند یا خیر؟

اگر نصابی ارسال نمیشود آیا میتوان بدون تخصص خاصی دیوارپوش را بر روی دیوار خودمان نصب کنیم یا خیر.

ویژگی های یک دیوارپوش مناسب

چرا پیوال

وقتی صحبت یک خرید حرفه ای به میان می آید باید تمام ویژگی های دیوارپوش مدنظرمان را بسنجیم تا بتوانیم بهترین را انتخاب کنیم. برای مثال ضد آب بودن و ضد حریق بودن دیوارپوش ها و یا قابلیت شست و شوی آن ها مسائل مهمی هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم.

دیوارپوش ضد آب

دیوارپوش های ضد آب به این معنی می باشد که در صورت خیس شدن هیشچاه خراب نمیشوند و آب به رنگ و کیفیت آنها آسیبی نمی رساند:این ویژگی درحالی که پیش پا افتاده بنظر میرسد و گاهی فروشندگان سعی میکنند که شما را توجیه کنند که اهمیت چندانی ندارند اما در واقع این یک ویژگی مهم می باشد که همیشه باید آن را در نظر داشته باشید. زیرا ممکن است هرآن نیاز به شست و شو داشته باشند. دیوارپوش های ضد آب به راحتی حتی با آب شسته میشوند و نیاز نیست نگران موضوعی باشید.

دیوارپوش ضدحریق

دیوارپوش هایی که خاصیت ضد حریق را دارند را انتخاب کنید!

زیرا ممکن است از آنها برای بین کابینتی و پشت اجاق گازتان استفاده کنید، و یا در محیط های به خصوص استفاده شوند و در معرض شعله باشند و پس باید ضد حریق بوده تا حتی کوچک ترین احتمالات خطر  آتش سوزی در  محل کار یا منزل تان از بین برود.

ویژگی های دیگر یک دیوارپوش مناسب

مقاوم در برابر شعله (خود خاموش شونده کلاس B2-بر اساس استاندارد DIN4102)

ضد آب و رطوبت (بر اساس استاندارد ISO 62)

آنتی باکتریال

مقاومت بسیار بالا نسبت به فشار و ضربه (۱۸۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب)

ضد اسید، قلیایی، خوردگی، خراش (قابل شست و شو با هر نوع ماده شوینده)

طرح های متنوع و مد روز

سازگار با محیط زیست (قابلیت بازیافت)

کاملا بدون آزبست، فرمالدئید و تشعشع

عایق حرارت و صوت

وزن سبک، حمل و نقل ساده

مقرون به صرفه (توجیه اقتصادی)

طول عمر بالا و بادوام (بدون تغییر رنگ)

نصب، نگهداری و نظافت آسان

ضد حشره

خرید دیوارپوش

خرید دیوارپوش پی وی سی

برای خرید در قدم اول باید یک فروشگاه خوب را انتخاب کنید، فروشگاه های زیادی در سرار کشور هم اکنون در حال فعالیت هستند اما باید در انتخاب یک فروشگاه خوب  نهایت دقت را انجام دهید، پیوال یکی از برترین تولید کنند های پی وی سی در ایران می باشد که تمام ویژگی های اجناس و محصولات خود را تضمین میکند. و نصاب برای نصب محصولات خود ارسال میکند و دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن نصاب مطمئن جست و جو کنید.

برترین انتخاب

برترین انتخاب، انتخابی است که شما از تمام هزینه صرف شده استفاده کنید. و ذره ای از پول شما هدر نرود و تماما محصول را با قیمت واقعی بخرید.

برای اطمینان از قیمت پیوال شما حتی میتوانید محصول را در سایت های مشابه ببینید. و قیمت را مقایسه کنید.

دیوارپوش پی وی سی پیوال

دیوارپوش های پی وی سی پیوال یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین دیوارپوش های پی وی سی در ایران می باشد،شما علاوه بر ضمانت خرید میتوانید درخواست دهید تا نصاب نیز برای شما ارسال شود و از خدمات بینظیر ما لذت ببرید.

برترین فروشگاه دیوارپوش پی وی سی در تهران

برای خرید انواع  دیوارپوش های پی وی سی در طرح ها و رنگ های متنوع شما میتوانید از طریق سایت پیوال اقدام به خرید کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.