پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی
    02 مرداد 1401 - 11:47
    شناسه : 202344
    0

    روش های مختلفی برای تشخیص شارژرهای اصلی از شارژر غیر اصل وجود دارد. البته حتی تشخیص این موارد نیز نمی تواند اصل بودن شارژر مورد نظر را تضمین کند.

    پ
    پ

    word image 202344 1 - روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی -

    در عصر حاضر که میزان اجناس تقلبی و فیک افزایش قابل ملاحضه ای یافته است یکی از مسائلی که مطرح می شود آشنایی با انواع روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی آن هاست. برند سامسونگ یکی از امن ترین و شناخته شده ترین برندهای جهانی در میان ایرانیان است، به همین علت نیاز مردم ما به خرید شارژر اصل هم بسیار بالاست و در کنار افزایش بی سابقه اجناس غیر اصل نیاز است تا علاوه بر نحوه تشخیص شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ به معرفی بهترین فروشگاه شارژر سامسونگ هم بپردازیم. پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

    نحوه تشخیص شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ

    روش های مختلفی برای تشخیص شارژرهای اصلی از شارژر غیر اصل وجود دارد. البته حتی تشخیص این موارد نیز نمی تواند اصل بودن شارژر مورد نظر را تضمین کند. در واقع تنها چیزی که می تواند ضمانت اصل بودن یک شارژر را برای شما به دنبال داشته باشد خرید از بهترین و معتبرترین فروشگاه های داخلی است. ما در این بخش به ارائه بهترین روش های ممکن جهت تشخیص شارژر اصلی و تقلبی سامسونگ خواهیم پرداخت.

    • در شارژر اصلی سامسونگ، نام برند روی آداپتور با یک پرینت دقیق و بدون کوچکترین خطایی درج شده است. اگر قبلا این آرم را به صورت دقیق روی یک شارژر اصل مشاهده کرده باشید به خوبی متوجه این خطاهای ریز و کوچک خواهید شد.
    • فرمتی که حروف برند را چاپ کرده است در اجناس اصل کاملا به یک اندازه هستند و فاصله حروف نیز به یک میزان تنظیم شده است اما در بسیاری از اجناس فیک این مسئله رعایت نشده است.
    • شارژر اصل سامسونگ، طی یک زمان یک ساعت و نیم تا یک ساعت و 45 دقیقه قادر است گوشی شما را شارژ کند اما شارژر فیک این زمان را تا دو ساعت و نیم و حتی بالاتر نیز افزایش می دهد. این گزینه را باید در زمان خاموش بودن اینترنت تست کنید.
    • شارژرهای اصلی در زمان شارژ کردن گوشی داغ نمی شوند و صرفا یک حرارت ملایم و ثابت دارند اما نمونه های غیر اصل این گونه نیستند و اصولا به صورت غیرعادی داغ می شوند.
    • شارژر اصلی سامسونگ وزن بیشتری نسبت به شارژر تقلبی دارد. شارژرهای تقلبی اصولا به صورت توخالی طراحی می شوند به همین علت سبک بودن آدابتور نسبت به حجم آن به خوبی قابل درک است.
    • در شارژرهای اصلی یک انحنا خاص در قسمت دو شاخه وجود دارد که باعث صاف شدن و محکم بودن دوشاخه می شود اما این انحنا در شارژرهای تقلبی وجود ندارد.
    • برای تشخیص کابل اصلی سامسونگ از کابل تقلبی باید به محل اتصال پورتها دقت کنید. اگر این اتصال بسیار سفت یا بسیار شل است کابل مورد نظر تقلبی می باشد.
    • شما می توانید کابل را به سیستم بزنید و سپس به گوشی وصل کنید. اگر کابل مورد نظر اصلی باشد پیغام شناسایی گوشی را روی سیستم دریافت خواهید کرد.
    • پایه شارژر سامسونگ در حالتی که اصل نیست بزرگ تر و کشیده تر از نمونه های اورجینال است.
    • شارژرهای اصلی در زمان شارژ کردن دستگاه، پیغام پاپ اپ را به گوشی شما می فرستند. بدین صورت که شما می توانید پیام شارژ شدن گوشی، زمان اتمام شارژ و مواردی از این قبیل را دریافت کنید.

    خرید شارژر اصلی سامسونگ

    با وجود همه روش هایی که برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از شارژر تقلبی بیان کردیم باز هم ممکن است موفق به خرید شارژر اصلی نشوید؛ علت آن هم این است که نمونه های های کپی با دقت بالایی تولید می شوند و شناسایی آن ها از روی ظاهر کار بسیار دشواری است. گذشته از اینکه شما برای بررسی این عوامل نیاز دارید تا حتما یک شارژر اصلی داشته باشید. با این حال بهترین گزینه ممکن این است که مبادرت به خرید شارژر از فروشگاه معتبر نمایید.

    تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه شارژر سامسونگ بپردازیم. ما در این خصوص فروشگاه موبو تعمیر را به شما پیشنهاد می دهیم. اصلی بودن لوازم جانبی موجود در این فروشگاه اعم از کابل و آداپتور گوشی سامسونگ توسط مجموعه تضمین شده است و شما می توانید با خیال راحت وسیله مورد نظر را خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.