جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در عکاسی صنعتی
    03 مرداد 1401 - 13:30
    شناسه : 202401
    1

    به طور کلی عکاسی صنعتی شاخه ‌ای از عکاسی به شمار می ‌آید که با نمایش دقیق مشخصات محصول در معرفی خدمات برند و ویژگی ‌های کالا به بهترین شکل ممکن عمل می‌ نماید.

    پ
    پ

    همان‌ طور که مطلع هستید امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی، کاتالوگ ‌های محصولات و تبلیغات تلویزیونی به تصاویر با کیفیت وابسته می ‌باشند؛ زیرا عکس با کیفیت در انتقال پیام یک برند یا نمایش ویژگی های یک محصول به بهترین شکل ممکن عمل می کند. به بیان ساده تر عکاسی صنعتی به ‌عنوان یک زمینه تخصصی در هنر عکاسی در نظر گرفته می‌ شود که عموماً با نشان ‌دادن فرایند تولید، بین مشتری و کارآفرین ارتباط برقرار می ‌نماید. لازم به ذکر است این نوع عکاسی باید از رنگ ‌های برجسته و نکات کاربردی بهره مند باشد تا معنا و مفهوم عکس به راحتی به مخاطب منتقل شود؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت این شاخه از عکاسی به عکاس مجرب و حرفه ای نیازمند می ‌باشد.

    images 1657958915 - نکات مهم در عکاسی صنعتی - عکاسی صنعتی

    عکاسی صنعتی :

    به طور کلی عکاسی صنعتی شاخه ‌ای از عکاسی به شمار می ‌آید که با نمایش دقیق مشخصات محصول در معرفی خدمات برند و ویژگی ‌های کالا به بهترین شکل ممکن عمل می‌ نماید؛ بنابراین می‌ توان نتیجه گرفت عکاس می‌ تواند علاوه ‌بر محصول، از محل تولیدی همچون کارخانجات و سازمان‌ ها نیز عکس ‌برداری کند. در این شاخه از عکاسی انتخاب نورپردازی دقیق و استفاده از تجهیزات مناسب موضوع مهمی در نظر گرفته می ‌شود؛ زیرا تصویر باکیفیت می تواند تمامی خصوصیات ظاهری محصول را نشان داده و برند مورد نظر را معرفی نماید. لازم به ذکر است از جمله وظایف عکاسی صنعتی می‌ توان به افزایش میزان فروش محصول اشاره کرد؛ زیرا یک تصویر تبلیغاتی مناسب، محصول مورد نظر را در زوایای مختلف به مخاطب نشان داده و برند تبلیغاتی را برای همیشه در ذهن مشتری ماندگار می ‌کند.

    امروزه در عکاسی صنعتی استفاده از نور پردازی مناسب، طراحی دکورهای ساده منطبق با کاربرد محصول و  استفاده از جزییات ساده در اولویت قرار می گیرد؛ زیرا هرگونه اغراق و بی ‌تجربگی می ‌تواند جذابیت عکس را کاهش داده و نتیجه معکوس را به همراه داشته باشد. توجه فرمایید این شاخه از عکاسی در بهینه ‌سازی تصویر موثر عمل می ‌نماید؛ به ‌طوری ‌که مشتری و بیننده به سوژه مورد نظر جذب‌ شده و به خرید محصول تشویق می ‌شوند؛ بنابراین می ‌توان گفت عکاس مجرب با انتخاب یک ایده منحصر به ‌فرد می ‌تواند میزان فروش محصول را تا حد  قابل‌ توجهی افزایش دهد.

    فیلم صنعتی :

    به طور کلی تیزر یا فیلم صنعتی به ‌عنوان مهم ‌ترین شاخه در صنعت فیلم ‌سازی شناخته می ‌شود؛ زیرا در این صنعت مخاطب از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار بوده و تیزر تبلیغاتی تنها پیرامون یک محصول انجام نمی‌ شود بلکه این امکان وجود دارد علاوه‌ بر معرفی مشخصات ظاهری محصول، نگاه پدید آورنده و فرآیند تولید کالا نیز بیان شود. در اصل سازنده فیلم صنعتی تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرد تا تمام شگفتی ‌ها، خلاقیت ‌ها و نوآوری ‌های فرایند تولید را به تصویر بکشد تا مخاطب با تمام اطلاعات مربوط به محصول آشنا شده و با اطمینان به خرید کالای مورد نظر اقدام کند. لازم به ذکر است در برخی از موارد فیلم های صنعتی نحوه نظارت، کنترل کمی و کیفی، تحقیقات لازم به‌ منظور بهینه ‌سازی و گسترش خط تولید نیز به مخاطب نشان می ‌دهند تا تمامی نکات مثبت برند مورد نظر برجسته ‌سازی شده و میزان فروش محصول افزایش یابد.

    با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می‌ کنیم به ‌منظور افزایش سود دهی و بالا بردن میزان فروش حتما به سایت اینترنتی درج شده مراجعه نمایید؛ زیرا استودیو عکاسی معرفی ‌شده در ارائه تیزرهای تبلیغاتی و عکس های صنعتی به بهترین شکل ممکن عمل می‌ کند؛ به ‌طوری‌ که با استفاده از خلاقیت و ارائه ایده های خاص، برند مورد نظر را به ‌راحتی در ذهن مخاطب ماندگار می ‌نماید.

    images 1657958992 - نکات مهم در عکاسی صنعتی - عکاسی صنعتی

    قیمت عکاسی تبلیغاتی :

    قیمت عکاسی تبلیغاتی با در نظر گرفتن عوامل مشخصی تعیین می‌ شود که برخی از آن‌ها عبارتند از:

    1. میزان تجربه عکاس:

    به طور کلی عکاسی همانند رشته ‌های دیگر به تجربه، مهارت و استعداد نیازمند می ‌باشد؛ بنابراین برای تبلیغات و جذب مشتری، انتخاب عکاس حرفه ‌ای موضوع مهمی در نظر گرفته می‌ شود؛ زیرا عکس ‌های ماندگار و حرفه ‌ای در جلب نظر مشتری نقش مؤثری ایفا می‌ کنند. لازم به ذکر است به شما توصیه می ‌کنیم برای مراجعه به تیم حرفه‌ ای عکاسی حتماً به سایت اینترنتی درج ‌شده در پایان مقاله مراجعه نمایید؛ زیرا این تیم به دلیل برخورداری از تجربه و مهارت کافی در ارائه عکس ‌های منحصر به ‌فرد به بهترین شکل ممکن عمل کرده و با استفاده از ایده ‌پردازی های خلاقانه در افزایش میزان فروش تاثیرگذار می‌ باشد.

    1. استفاده از تجهیزات حرفه ‌ای:

    در اصل دوربین، لنز، سه ‌پایه و تجهیزات نورپردازی در افزایش کیفیت عکس تاثیر گذار می‌ باشند؛ بنابراین هر چقدر تجهیزات استفاده‌ شده در عکاسی حرفه‌ ای‌تر باشد، هزینه نهایی پروژه عکاسی نیز افزایش می ‌یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.