×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

اسنپ روم

در میان تمام روستاهای اطراف تهران و کرج، کردان یکی از بهترین مقاصد سفر برای اقامت چندروزه است. امروزه شاهد ساخت و ساز انواع اقامتگاه‌ها و ویلاها در کردان هستیم. این روند تا حدی ادامه پیدا می‌کند که این روستای ییلاقی توانایی پاسخ به نیاز مردم مخصوصاً تهرانی‌ها را داشته باشد. شما می‌توانید این ویلاهای لوکس و معمولی را با هزینه‌ای راضی‌کننده اجاره کنید. همراه ما باشید تا بیشتر با نکات اجاره سوئیت روزانه در تهران آشنا شوید.

اجاره سوئیت روزانه در تهران

اجاره ویلا کردان؛ خاطره‌انگیزترین سفر یک روزه از تهران

به لطف محبوبیت کردان و شروع فصل گرم، تقاضا برای اجاره خانه ویلا و اقامتگاه در این منطقه رو به افزایش است. بهتر است شما هم قبل از سفر برای رزرو خانه مبله تهران اقدام کنید تا بتوانید بدون نگرانی، محل اقامت خود را از چند روز قبل مشخص کنید. جالب است بدانید که نرخ اجاره روزانه خانه مبله در کردان با توجه به روزهای هفته متفاوت است، قیمت کلی اجاره ویلای کردان در روزهای آخر هفته معمولاً بیشتر است.

فراموش نکنید که کردان بهترین منطقه برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله سالگرد ازدواج، تولد و نامزدی می‌باشد. شما می‌توانید بدون نیاز به اجاره باغ و تالار، با هزینه کمتر برای اجاره ویلا کردان اقدام کنید.

نکات اجاره ویلا در کردان

قبل از ثبت سفارش و رزرو اجاره سوئیت روزانه در تهران بهتر است به این نکات توجه کنید.

  • نرخ اجاره ویلا کردان در روزهای عادی (شنبه تا چهارشنبه) در پایین‌ترین حالت خود قرار دارد ولی نرخ اجاره در روزهای آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) تا حد قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.
  • فراموش نکنید که برخی از اقامتگاه‌ها استخر آب گرم دارند. این اقامتگاه‌ها مناسب شش ماهه دوم سال هستند. با شروع فصل پاییز تا اواخر زمستان شما دیگر امکان استفاده از استخرهای روباز را نخواهید داشت، چراکه در این ایام استخرها بنا به تصمیم مالک معمولاً غیر فعال شده و اجاره ویلا کردان به همراه استخر آب گرم رایج می‌شود.
  • جالب است بدانید که داشتن استخر آب گرم به‌مراتب جذاب‌تر از در اختیار داشتن استخر آب سرد در تابستان است. این نکته را هم در نظر بگیرید که اجاره روزانه این ویلاها در مقایسه با ویلاهای مجهز به استخر روباز بیشتر است.
  • برخی از استخرهای لاکچری و لوکس دارای استخر روباز و استخر پوشیده هستند، ولی شما باید هزینه بیشتری را برای اجاره این ویلاها در نظر بگیرید.
  • برخی از این ویلا‌ها دارای تجهیزاتی مثل بیلیارد، فوتبال دستی، باغ سرسبز، باربکیو آلاچیق، جکوزی و سونا هستند. اگر به داشتن سالن‌های بدنسازی در محیط ویلا عادت دارید، بهتر است در هنگام اجاره ویلا کردان به این نکات توجه کنید.
  • اگر قصد تجهیز کردن و استفاده از امکانات خاص یا برگزاری مراسم را دارید، بهتر است با صاحب ملک هماهنگ باشید، چراکه در برخی از ویلاها زمان برگزاری مراسم محدود است.
  • جهت رفتن به کردان داشتن وسیله نقلیه مهم است ولی اگر ندارید می توانید با مترو تهران به کرج تا کرج رفته و از آنجا با اسنپ یا تاکسی های دربستی به لوکیشن خود بروید

مدارک لازم برای اجاره سوئیت روزانه در تهران

برای اجاره ویلا نیاز به داشتن شناسنامه تمامی افراد نیست، شما می‌توانید با ارائه چند کارت شناسایی، برای برگزاری مجالس، تولد و سالگرد ازدواج اقدام کنید، بدون اینکه نگران تعداد نفرات ورودی به باغ یا ویلا باشید. با ارائه دادن چند کارت ملی یا مدرک شناسایی می‌توانید به مدت تعیین شده در ویلا اقامت داشته باشید.

خانه مبله تهران

مزایای اجاره خانه مبله تهران

اجاره خانه مبله تهران برای کسانی که هزینه اقامت در هتل را غیرمنطقی تلقی می‌کنند و دنبال منزلی راحت، با امکانات مناسب هستند، یک انتخاب بسیار مناسب است. شما می‌توانید در اقامت کوتاه مدت خود در تهران یا کردان، ویلا اجاره کنید و حس در خانه بودن را تجربه کنید. از دیگر مزایای اجاره ویلا در کردان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در اختیار داشتن فضا و مبلمان کافی
  • در اختیار داشتن تجهیزات پخت‌و‌پز در آشپزخانه
  • اجاره ارزان و کوتاه مدت ویلا با توجه به سلیقه شخصی
  • قابلیت استفاده از تجهیزات باربکیو، بیلیارد و فوتبال دستی
  • در اختیار داشتن یک منزل کامل به همراه استخر روباز و سرپوشیده
  • عدم نیاز به پیروی از قوانین سرسختانه هتل برای تعداد نفرات ورودی

اجاره ویلا کردان

جمع بندی

برای اجاره سوئیت می‌توانید با کارشناسان اسنپ روم در تماس باشید. با وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و تلفنی، دیگر جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند.

شما می‌توانید بدون کم شدن پول، قبل از ورود به ویلا درخواست خود را کنسل و وجه پرداخت شده را تا ۷۲ ساعت کاری بازپس بگیرید. با وجود عکس‌های جدید از ویلا، شما می‌توانید نمای جذاب و خاص ویلاهای کردان را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین خانه مبله تهران را در کردان انتخاب کنید.

به‌خاطر محدودیت تعداد ویلاهای لوکس و تقاضای بالا بهتر است از مدتی قبل به فکر اجاره ویلا کردان باشید تا بتوانید بهترین خانه‌ها و اقامتگاه‌ها را برای تفریحات چند روزه خود انتخاب کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.