شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با تخت سنتی
    05 مرداد 1401 - 12:32
    شناسه : 202528
    0

    تخت سنتی در ظرفیتهای مختلفی تولید میشود و میتوان به ظرفیتهای 2 نفره، 3 نفره، 4 نفره آن اشاره کرد که در سایز های و ابعاد ابعاد تولید میشوند. ابعاد و اندازه تختهای سنتی قابلیت سفارشی شدن دارد.

    پ
    پ

    از دیرباز تا به امروز، هنر ایرانی سرشار از ذوق هنری و خلاقیت معمارانه بوده است. چنانچه به رستوران؜های سنتی رفته باشید، مطمئنا تخت؜های سنتی  را در این مکان؜ها مشاهده کرده؜اید. تخت سنتی رستوران در ابعاد و اندازه متفاوت با استفاده از چوب تولید می؜شود. تخت؜های سنتی طراحی سنتی و قدیمی دارد و می تواند جهت استفاده در مکان؜های کلاسیک مناسب باشد. از تخت نستی می؜توان در ویلا و حیاط خانه نیز استفاده کرد.

    C:\Users\98938\OneDrive\Desktop\1M.png

    ابعاد تخت؜های سنتی

    تخت سنتی در ظرفیت؜های مختلفی تولید می؜شود و می؜توان به ظرفیت؜های 2 نفره، 3 نفره، 4 نفره آن اشاره کرد که در سایز های و ابعاد ابعاد تولید می؜شوند. ابعاد و اندازه تخت؜های سنتی قابلیت سفارشی شدن دارد.

    جنس تخت؜های سنتی

    • تخت؜های سنتی از جنس چوب تولید می؜شود
    • ممکن است  با فلز نیز تولید گردد.
    • تخت های سنتی فرفوژه یک نمونه تخت سنتی فلزی است.
    • تخت؜های سنتی با استفاده از ترکیب چوب و فلز نیز تولید می؜شود و ویژگی های بسیار عالی مانند سطح مقاومت بالا دارد.
    • تخت؜های سنتی در بازار داخلی با پلاستیک نیز تولید می؜گردد.
    • با ترکیب هر سه جنس یعنی فلز و چوب و پلاستیک در کنار هم یک تخت زیبای سنتی میتوان ساخت.
    • با استفاده از موادی مانند سیمان و سنگ یک تخت جذاب سنتی را ساخت.

    عایق در برابر نفوذ آبب

    بزرگ؜ترین مشکلی که برای چوب به وجود می؜آید نفوذ آب و تغییر شکل دادن چوب است. که سبب کاهش کارایی و کیفیت محصول می؜گردد .تخت های سنتی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط مواد مختلفی در برابر نفوذ آب مقاوم می شوند که باعث می شود بتوانید برای سالهای طولانی از آنها استفاده کنید

    تاثیر این تخت در ظاهر رستوران

    تخت های سنتی رستوران در اندازه؜های متنوع، مطابق با خواسته و تمایل کاربر تولید می؜گردد. تخت؜؜های سنتی دارای طرح ها و نقش و نگار، سنتی و کلاسیک هستند و تولید با چوب تاثیر بسزایی در شکل ظاهری و دکئور آن دارد. این تخت؜ها در ظرفیت های بالا تولید می شوند و دارای رنگ بندی های متنوعی هستند.

    در زمان حال گرمی و شیک بودن ظاهر رستوران تاثیر چشمگیری بر روی جذب مشتری دارد و هر مقدر رستوران نمای دلپذیرتر و زیباتری داشته باشد. به یقین مشتری بیشتری برای سرو غذا به این رستوران؜ها مراجعه می؜کنند. یکی از واجب؜ترین مشخصه در رستوران های سنتی تخت سنتی است که سبب زیبایی فضای سنتی رستوران می؜گردد. افراد دارای رستوران سنتی می توانند از تخت؜های سنتی برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده کنند.

    توجه به نکاتی در هنگام خرید تخت سنتی

    • جهت مصارف تجاری، استفاده از تختهای سنتی در محیط‌های عمومی اولین گزینه ای که باید مد نظر داشته باشید مقاومت و کیفیت محصولات می باشد .
    • جهت استفاده شخصی نیز می‌توانید زیبایی و طراحی تخت؜های سنتی را نیز ملاک استفاده خود قرار دهید.

    C:\Users\98938\OneDrive\Desktop\6a1651ff59c5baab390c4c1c738113caeb1a799e_1608304725.jpg

    در نهایت

    برخلاف بسیاری از وسایل استفاده شده در دکوراسیون و چیدمان فضا تخت سنتی دچار تحولات زیادی نشده است. در ادین مطلب شما را با با کاربرد، جنس و اندازه و توجه به نکات استفاده در هنگام خرید آشنا کردیم.

    منبع: سوبیا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.